NPI video: Center za sodobne izzive

22.04.2009  10:03
Luka Žagar

Predstavljamo prvega izmed desetih finalistov tekmovanja Najpodjetniška ideja 2008/2009 - Center za sodobne izzive

Kot ste lahko prebrali v preteklih prispevkih Časnika Finance, smo napovedali tudi objavo krajših video predstavitev desetih finalistov tekmovanja Najpodjetniška ideja 2009. Danes predstavljamo Center za sodobne izzive.

Razvoj e-zdravja

Hitrega preboja v prihodnjih petih letih se nadejajo tudi v zasebnem raziskovalnem zavodu Center za sodobne izzive. Prvotno so ga razvili za posredovanje in prenos znanja v javni upravi, od lani pa se ukvarjajo z e-zdravjem - širokim področjem elektronskih storitev, ki podpirajo siceršnje zdravstvene storitve. V okviru svojega modela Futurehealth za pospeševanje razvoja trga e-zdravja strankam svetujejo pri razvoju novih storitev e-zdravja, ponujajo mreženje, različne raziskave in podobno.

Pri razvoju e-zdravja sodelujejo tudi z ministrstvom za zdravje, eden prvih skupnih projektov pa bo vzpostavitev sistema za pretvorbo ključnih dokumentov, kot so napotnice, recepti, odpustna pisma in laboratorijski izvidi, v elektronsko obliko.



 
Ocena tveganja: Za zavod CENTER ZA SODOBNE IZZIVE nimamo izračunane nobene ocene tveganja, ker model ni bil pripravljen za ocenjevanje zavodov. Če pregledamo njihovo poslovanje, vidimo da je zavod v letu 2006 izkazoval presežek nad odhodki, v letu 2007 pa je izkazal tudi presežek nad prihodki. Ta podatek je indikator izboljšave gospodarnosti. Če primerjamo rast prihodkov iz leta 2006 na 2007, ugotovimo da so prihodki zrasli 10,7-krat. Pri tem moramo biti pozorni, da so se same terjatve zvišale 5,8-krat, obveznosti do dobaviteljev pa 6,6-krat. Pri tem je potrebno povedati, da so v letu 2007 kratkoročne obveznosti dosegale 81 odstotkov vseh sredstev. Iz vsega lahko sklepamo, da se zavod, če ne bo imel usklajenih prilivov iz lastne dejavnosti z odlivi za dobavitelje, lahko znajde v likvidnostnih težavah. Po zadnjem dostopnem plačilnem indeksu obveznoti plačuje z od 16 do 30 dni zamude.

Glasujte za svojega favorita!

Vseh 10 tekmovalcev bomo predstavili do 7. maja, nakar boste o svojem favoritu lahko nekaj dni tudi glasovali na vstopni spletni strani Poslovne akademije. Na podlagi glasovanja in uredniške presoje bomo nato izbrali tri zmagovalce Najpodjetniške ideje 2009.

O tekmovanju Najpodjetniška ideja 2009

Časnik Finance spodbuja podjetništvo tudi s tekmovanjem Najpodjetniška ideja (NPI), ki v sezoni 2008/09 poteka že šestič. V člankih, v katerih smo zadnje leto v torkovi prilogi Evro na evro opisovali zanimive podjetniške zgodbe, smo predstavili 28 kandidatov za tokratno tekmovanje Najpodjetniška ideja. Z njim promoviramo inovativna podjetja in posameznike ter jih podpiramo v vseh fazah podjetniškega procesa, od ideje naprej.

S spremljanjem podjetniških uspehov in težav bi radi pripomogli k oblikovanju takega poslovnega ozračja, v katerem bo podjetništvo vedno nekaj zaželenega, koristnega in pozitivnega. Radi bi tudi čim manj ovir za razvoj podjetništva.

Tekmovanje najpodjetniška ideja 2009

Deset finalistov

1. Center za sodobne izzive, ki pospešuje e-zdravje, kot pravimo informatiki v zdravstvu

2. Advansys z razvojem, izdelavo in vzdrževanjem informacijskih sistemov za igralnice

3. Optilab, pametna rešitev za odkrivanje zavarovalniških goljufij Admiral

4. Energen s ponudbo prijaznih energetskih storitev, kot je kogeneracija oziroma enota za sočasno proizvodnjo elektrike in toplote

5. Filokolo, servis koles na domu

6. Fonda.si, družinsko podjetje z edino zasebno ribogojnico kakovostnih brancinov v Piranskem zalivu in spletno prodajo rib.

7. Intera z razvitima spletnima orodjema za upravljanje odnosov s kupci in projektno vodenje

8. Mojedarilo.com, portal z darili in idejami za darila za pozabljivce rojstnih dni in obletnic

9. Nebulus, razvoj, izdelava in montaža kadilnic

10. Red Orbit, prvo slovensko podjetje, specializirano za iskalno trženje

 
Vaša ocena:
Slabo  Dobro
Povprečna ocena 0.00 ( 0 ocen )
Slabo  Dobro

      


Preberite tudi:

8.5.09
NPI: Kdo je vaš favorit?
5.5.09
Bonitetna analiza finalistov za Najpodjetniško idejo 2008/2009




 

29.8. Kako pravilno oblikovati transferne cene?
3.9. Kako kažejo vaši prodajni načrti? 3. september je dan za vaš uspešen 'prodajni finish' v 2014!
15.9. Razpis za nagrado Werner von Siemens 2014
17.9. 62. Marketinški fokus: Upravljanje naših blagovnih znamk na globalnih trgih
17.9. Brezplačni Forumi Financ - Dolenjski forum
19.9. Slabitve v računovodskih izkazih
23.9. Finančno nagrajevanje prodajnega osebja
30.9. Tekmovanje za najboljše letno poročilo za l. 2013. Oddajte prijavo do 30. septembra in se potegujte za prestižno nagrado.
30.9. Za banke: Kako oceniti uresničljivost finančnega načrta posojilojemalca?
8.10. 6. konferenca Prodaja in marketing na policah
10.10. Novosti pri pripravi konsolidiranih računovodskih izkazov in razkritij
15.10. Razpis za Okoljske nagrade 2014. Oddajte prijavo do 15. oktobra.
21.10. Za zavarovalnice: Zavarovalno-tehnične rezervacije
23.10. Davčni in pravni vidiki terjatev: odkup, odpis, prestrukturiranje, konverzija v kapital
11.11. Priprava vsebin v letnem poročilu z novostmi
19.11. Okoljsko srečanje 2014
20.11. 16. Poslovna konferenca Portorož: Nov zagon za nov začetek
1.7. Konferenca slovenskih izvoznikov
19.6. Agrobiznis
18.6. E-računi: Kako iz tega narediti dober posel? Priložnost, ki je ne smemo zamuditi.
12.6. 2. konferenca o družinskem podjetništvu
27.5. Se vidimo na 20. SMK!

 

        FOTO FOTO FOTO REVIJA
       
        31. Finančna konferenca Zabava na 19. SMK Podelitev Najpodjetniške ideje Aprilski Akademček