Spletno mesto uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi.

Z nadaljno uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki. V REDU Več o piškotkih...

NPI video: Nebulus

06.05.2009  09:01   Dopolnjeno: 06.05.2009  09:08
Luka Žagar

Predstavljamo devetega izmed desetih finalistov tekmovanja Najpodjetniška ideja 2008/2009 - podjetje Nebulus

Kot ste lahko prebrali v preteklih prispevkih Časnika Finance, smo napovedali tudi objavo krajših video predstavitev desetih finalistov tekmovanja Najpodjetniška ideja 2009. Danes predstavljamo podjetje Nebulus.

Poslovna priložnost v kadilskem zakonu

Medvoški Nebulus je prvi izdelovalec kadilnic pri nas. Podjetniško idejo je direktor podjetja Blaž Gorjup dobil v zakajenem baru v pogovoru z alergikom, astmatikom in strokovnjakom za filtracijo zraka Francijem Svoljšakom iz Colfa. Ugotovila sta, da prepoved kajenja v javnih prostorih odpira novo tržno nišo - kadilnice. Sledili so tipanja trga, razvoj prototipa, ustanovitev Nebulusa in 15 mesecev pozneje prodaja prve kadilnice. Največ naročil zanje imajo iz srednjih in večjih podjetij, s katerimi ustvarijo več kot 95 odstotkov prihodkov. Na podlagi izkušenj uporabnikov kadilnic te tudi izboljšujejo, tako sodelovanje pa je že privedlo do razvoja novih modelov kadilnic. Potencialni trg imajo povsod tam, kjer omejujejo kajenje v javnih prostorih. Zato v nekaj letih načrtujejo več kot 90 odstotkov prihodkov ustvariti v tujini.



 
Ocena tveganja: Podjetje je danes uvrščeno v razred tveganja A, lani pa je bilo uvrščeno v razred B. V obdobju enega leta se je tveganje iz vidika neuspešnosti zmanjšalo, predvsem na račun boljše uspešnosti. Podjetje je v primerjavi s predhodnim obdobjem postalo donosno, saj je začelo poslovati s pozitivnim poslovnim izidom. Postalo je bolj gospodarno, saj so se prihodki povečali 18-krat. Čeprav se je kapital povečal, pa se je povečala tudi zadolženost. V povprečju podjetje plačuje z od enega do sedmih dni zamude. Kljub temu ni najbolj tvegano podjetje. Tveganje se zmanjšuje iz leta v leto.

Glasujte za svojega favorita!

Vseh 10 tekmovalcev bomo posamično predstavili do 7. maja, nakar bodo predstavljeni še skupaj. O svojem favoritu boste lahko glasovali med 11. in 15. majem na spletnih straneh Poslovne akademije. Na podlagi vašega glasovanja in uredniške presoje bomo nato izbrali tri zmagovalce Najpodjetniške ideje 2009.

O tekmovanju Najpodjetniška ideja 2009

Časnik Finance spodbuja podjetništvo tudi s tekmovanjem Najpodjetniška ideja (NPI), ki v sezoni 2008/09 poteka že šestič. V člankih, v katerih smo zadnje leto v torkovi prilogi Evro na evro opisovali zanimive podjetniške zgodbe, smo predstavili 28 kandidatov za tokratno tekmovanje Najpodjetniška ideja. Z njim promoviramo inovativna podjetja in posameznike ter jih podpiramo v vseh fazah podjetniškega procesa, od ideje naprej.

S spremljanjem podjetniških uspehov in težav bi radi pripomogli k oblikovanju takega poslovnega ozračja, v katerem bo podjetništvo vedno nekaj zaželenega, koristnega in pozitivnega. Radi bi tudi čim manj ovir za razvoj podjetništva.

Tekmovanje najpodjetniška ideja 2009

Deset finalistov

1. Center za sodobne izzive, ki pospešuje e-zdravje, kot pravimo informatiki v zdravstvu

2. Advansys z razvojem, izdelavo in vzdrževanjem informacijskih sistemov za igralnice

3. Optilab, pametna rešitev za odkrivanje zavarovalniških goljufij Admiral

4. Energen s ponudbo prijaznih energetskih storitev, kot je kogeneracija oziroma enota za sočasno proizvodnjo elektrike in toplote

5. Filokolo, servis koles na domu

6. Fonda.si, družinsko podjetje z edino zasebno ribogojnico kakovostnih brancinov v Piranskem zalivu in spletno prodajo rib.

7. Intera z razvitima spletnima orodjema za upravljanje odnosov s kupci in projektno vodenje

8. Mojedarilo.com, portal z darili in idejami za darila za pozabljivce rojstnih dni in obletnic

9. Nebulus, razvoj, izdelava in montaža kadilnic

10. Red Orbit, prvo slovensko podjetje, specializirano za iskalno trženje

 
Vaša ocena:
Slabo  Dobro
Povprečna ocena 0.00 ( 0 ocen )
Slabo  Dobro

      


Preberite tudi:

8.5.09
NPI: Kdo je vaš favorit?
5.5.09
Bonitetna analiza finalistov za Najpodjetniško idejo 2008/2009




 

29.8. Kako pravilno oblikovati transferne cene?
3.9. Kako kažejo vaši prodajni načrti? 3. september je dan za vaš uspešen 'prodajni finish' v 2014!
15.9. Razpis za nagrado Werner von Siemens 2014
17.9. 62. Marketinški fokus: Upravljanje naših blagovnih znamk na globalnih trgih
17.9. Brezplačni Forumi Financ - Dolenjski forum
19.9. Slabitve v računovodskih izkazih
23.9. Finančno nagrajevanje prodajnega osebja
30.9. Tekmovanje za najboljše letno poročilo za l. 2013. Oddajte prijavo do 30. septembra in se potegujte za prestižno nagrado.
30.9. Za banke: Kako oceniti uresničljivost finančnega načrta posojilojemalca?
8.10. 6. konferenca Prodaja in marketing na policah
10.10. Novosti pri pripravi konsolidiranih računovodskih izkazov in razkritij
15.10. Razpis za Okoljske nagrade 2014. Oddajte prijavo do 15. oktobra.
21.10. Za zavarovalnice: Zavarovalno-tehnične rezervacije
23.10. Davčni in pravni vidiki terjatev: odkup, odpis, prestrukturiranje, konverzija v kapital
11.11. Priprava vsebin v letnem poročilu z novostmi
19.11. Okoljsko srečanje 2014
20.11. 16. Poslovna konferenca Portorož: Nov zagon za nov začetek
1.7. Konferenca slovenskih izvoznikov
19.6. Agrobiznis
18.6. E-računi: Kako iz tega narediti dober posel? Priložnost, ki je ne smemo zamuditi.
12.6. 2. konferenca o družinskem podjetništvu
27.5. Se vidimo na 20. SMK!

 

        FOTO FOTO FOTO REVIJA
       
        31. Finančna konferenca Zabava na 19. SMK Podelitev Najpodjetniške ideje Aprilski Akademček