(foto) Kakšna je prihodnost telekomunikacij?

24.09.2013  14:13
Manja Pušnik

Na vprašanje so skušali odgovoriti strokovnjaki s področja telekomunikacij na dogodku, ki sta ga organizirala Poslovna akademija časnika Finance in IBM Slovenija.

Telekomunikacije so panoga, kjer se dogajajo velike spremembe in je hkrati panoga, kjer smo uspešni tudi v Sloveniji, je poudaril Roman Koritnik, izvršni direktor IBM Slovenija. Kaj se bo na tem področju dogajalo v zaostrenih razmerah in kako ostati konkurenčen sta podrobneje predstavila vrhunska strokovnjaka iz družbe IBM na dogodku v ljubljanskem hotelu Antiq hotel & SPA.

Rob Van Den Dam, vodilni strokovnjak v industriji globalnih telekomunikacij na IBM-ovem inštitutu za poslovno vrednost, je pojasnil, da so telekomunikacijske raziskave v IBM-u v ospredju, saj za to področje vsako leto namenjajo več sto tisoč dolarjev. Ljudje prek mobilne telekomunikacij zdaj bistveno več komunicirajo kot pred petimi leti, svet je popolnoma drugačen kot je bil na primer še pred tremi leti. »Prav zato mora biti vloga telekomunikacijskih podjetij drugačna. V zadnjih nekaj letih smo namreč priča izjemnemu tehnološkemu razvoju,« je pojasnil Rob Van Den Dam.

Izjemna širitev in pomen družbenih omrežij

Več kot tretjina ljudi na svetu uporablja internet in hkrati družbene medije, kot so: Facebook, Twitter, You Tube, Flicker, LinkedIn..ipd. Družbena omrežja so tako postala pomemben komunikacijski kanal, še posebno med mladimi, vplivajo pa tudi na poslovanje podjetij, tako na razvitem kot tudi na hitro rastočih trgih. Na vprašanje, kje ljudje najdejo določene informacije, so anketiranci na prvo mesto postavili svetovni splet, sledijo priporočila prijateljev in znancev, na tretjem mestu pa so družbena omrežja, smo slišali na dogodku.

Kako se prilagoditi na spremembe

»Ponudniki telekomunikacijskih storitev so se tako začeli prilagajati družbenim omrežjem in na ta način našli neposredni stik s strankami. Družbena omrežja so pomembna za komunikacijo tako s strankami in kot tudi s poslovnim okoljem, » meni Van Den Dam. Prav zato je udeležencem dogodka svetoval: »Uporabljajte ga za komunikacijo v vašem podjetju in izven podjetja, torej tudi z vašimi poslovnimi partnerji in strankami oziroma uporabniki. In kakšne bo torej tako imenovani novi svet? »Postal bo vse bolj in bolj povezan, pravi Rob Van Den Dam. O modernejših kampanjah za telekomunikacije pa je govoril Peter Harrison, vodilni na področju IBM-ovih modernejših rešitev v srednji in vzhodni Evropi.

Prihodnost domačih operaterjev je povezovanju

Na okrogli mizi o strategiji in priložnostih, vodil jo je Peter Frankl, direktor in odgovorni urednik časnika Finance, so sodelovali vodilni možje s področja telekomunikacij pri nas: Rudolf Skobe, prvi mož Telekoma, Boštjan Škufca Zaveršek iz Simobila, Sašo Todorovič iz T-2, Gregor Štampohar iz Tušmobila in Boštjan Košak iz Amisa. Po besedah Rudolfa Skobeta se v tej panogi v svetu in doma veliko dogaja, zato je ključna konsolidacija. » V ZDA imajo štiri telekomunikacijske operaterje, v Evropi jih je 135, v Sloveniji prav tako štiri, kar pomeni, da bo treba na dolgi rok to področje konsolidirati. »Prihodki iz klasične telefonije nam upadajo, temu se lahko upremo le s ponujanjem novih storitev, » je poudaril Skobe.

Boštjan Škufca iz Simobila pa meni, da se bo morala Slovenija čim bolj konsolidirati in to čim prej, saj je treba najti druge vire prihodkov, ne samo klasične,» je pojasnil. Telekomunikacijski trg praktično v mirovanju, saj pravzaprav ni zaznati ni nobene rasti, meni Sašo Todorovič iz T-2. Po njegovem mnenju bodo dolgoročno pri nas obstali le trije telekomunikacijski operaterji. Da ljudje niso več lojalni, saj so vse bolj informirani pa meni Boštjan Košak iz Amisa. »Celoten razvoj na trgu komunikacij je pravzaprav pozitiven in enako velja za konkurenco. In vsi operaterji si moramo priznati, da ne bi veliko naredili, če ne bi bilo konkurence,» je še poudaril Košak.

Poglejte si fotografske utrinke z dogodka o prihodnosti telekomunikacij!


 
Vaša ocena:
Slabo  Dobro
Povprečna ocena 0.00 ( 0 ocen )
Slabo  Dobro

      




 

8.10. Popoldanska akademija: Pogajanja z najbolj zahtevnimi partnerji
9.10. Majhnost Slovenije kot prednost za razvoj butičnega turizma- brezplačna prijava
11.10. 5. konferenca Marketing in prodaja na policah: Med policami s(m)o uspešni!
15.10. Vrednotenje nepremičnin in vplivi na davčno osnovo
15.10. Brezplačno! Energetska učinkovitost v hotelski industriji
18.10. DDV V MEDNARODNIH POSLIH: tuji DDV, trikotni posli, novosti
22.10. Trženje v turizmu trendi, izzivi in priložnosti
23.10. Popoldanska akademija: Kako prepoznati davčne, računovodske in druge razlike/prihranke med d.o.o., d.n.o. ali s.p.
23.10. Brezplačni Forumi 2013- Gorenjski forum
24.10. Poslovne združitve - novosti pri vrednotenju in računovodenju
24.10. Kako pripravimo učinkovito medijsko strategijo in maksimalno izkoristimo digitalna orodja?
25.10. Novo pri dohodkih fizičnih oseb: pokojninska osnova, olajšave za mlade in starejše delavce, REK obrazci
8.11. Vrednotenje sredstev v računovodskih izkazih s poudarkom na novostih in slabitvah Novo!
13.11. Tekmovanje za najboljše letno poročilo 2012 - Rok prijave 30.9.!
14.11. Optimiziranje obdavčitev in ugodnosti službenih vozil Novo!
21.11. 15. Poslovna konferenca Portorož: Možnosti za rast. Vas zanima?
25.11. Okoljsko srečanje 2013 - brezplačna prijava!
27.11. Popoldanska akademija: Težavne stranke in reševanje reklamacij
2.10. Nagrada Werner von Siemens
30.9. Popoldanska akademija: Prodati ali ne prodati delež v podjetju?
30.9. Izogibanje dvojni obdavčitvi in vpliv novosti na optimiziranje mednarodnih davkov
25.9. 59. Marketinški fokus: Kako nam blagovne znamke prinesejo več prihodkov
24.9. Popoldanska akademija: Finančno nagrajevanje prodajnega osebja
24.9. Telekomunikacije: strategija in priložnosti
29.8. Kako prodati v časih, ko je kupcev vse manj

 

        FOTO FOTO FOTO REVIJA
       
        30.  Finančna konferenca 18. Slovenska marketinška konferenca 1. Družinska konferenca Aprilski Akademček!