Spletno mesto uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi.

Z nadaljno uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki. V REDU Več o piškotkih...

Bisnode nagradil podjetja, ki so vstala iz pepela

11.02.2014  17:00
Manja Pušnik

Podjetja Datalab, Teren in Paleco so prejemniki priznanj, ki jim je Bisnode letos prvič podelilo priznanje za izjemno poslovanje

Bisnode je na osmi prodajni konferenci Sales Summit, ki je potekalo v organizaciji Poslovne akademije časnika Finance, prvič podelilo nagrado podjetjem, ki so se zaradi finančne krize znašla na pogorišču in so se vendar uspela dvigniti iz pepela.

Marko Srabotnik iz Bisnode je pojasnil, da so iskali podjetja, ki so imela v letih 2008 in 2009 slab kapital, blokirane transakcijske račune, slabo finančno sliko. »Naslednji korak je bil najti tista podjetja, ki danes izkazujejo dobro bonitetno oceno, imajo nizko verjetnost za blokado računov. Osredotočili smo se na tista podjetja, ki so v slovenski lasti in tista, ki večino posla naredijo na trgu,« je povedal Srabotnik. Podjetja so razvrstili in dobili tri, ki so izstopala. To so : Datalab, Teren in Paleco.



 
Andrej Mertelj, izvršni direktor Datalaba

Andrej Mertelj, izvršni direktor Datalaba je povedal, da so se leta 2009 znašli v izjemno hudi finančni krizi. »Doživeli smo popoln udar finančne krize. V treh tednih so nam banke prekinile za 700 tisoč evrov kreditov. Bili smo blokirani in pod drobnogledom ljubljanske borze,« je pojasnil Mertelj. Razpoloženje med zaposlenimi je bilo grozno, plače so začele zamujati, kriza jim je "odnesla" četrtino zaposlenih. Potem so se dvignili, dobili so namreč posojilo pri SID banki, uspeli so urediti dolgoročno financiranje in ugotovili, kje so njihove notranje rezerve in uspelo jim je.

 
Vaša ocena:
Slabo  Dobro
Povprečna ocena 0.00 ( 0 ocen )
Slabo  Dobro

      




 

20.3. Kako analizirati bilance in napovedi poslovanja poslovnih partnerjev
20.3. Zdravstvena polemika: Kakšna bo cena vašega zdravja v prihodnje?
21.3. Za podružnice: Kako pripraviti bilance in davčni obračun in DDV
25.3. Priprava dokumentacije za davčne olajšave v raziskave in razvoj
25.3. Trženje v turizmu v 21. stoletju
26.3. Kako spremljati denarni tok in plan likvidnosti
28.3. Koristi sistema varnosti in zdravja pri delu - aktualne praktične izkušnje
2.4. Brezplačni Forumi Financ - Kranjskogorsko-jeseniški forum
8.4. Agresivno davčno optimiziranje: Kako preprečiti, da se ne bi znašli v davčni utaji?
10.4. Marketing Summit Belgrade. Širimo marketinška obzorja.
15.4. 16. Dnevi energetikov - Energetska učinkovitost ključna razvojna prednost in usmeritev
13.5. 31. Finančna konferenca - Financiranje, kot bi vedno moralo biti
20.5. Najpodjetniška ideja 2013/14
27.5. 19. Slovenska marketinška konferenca - Od mikro segmentov do globalnih trgov. Ali je naša ponudba prava?
11.3. THINK BIG. THINK FUTURE.
6.3. Dvignimo energijo v prodajni ekipi!
26.2. 60. M fokus: Digitalna prihodnost je že zdavnaj tu. Kako dobro ste nanjo pripravljeni?
20.2. LinkedIn - vaš največji vir za nove kupce, večjo prodajo in nove poslovne priložnosti
11.2. 8. Sales Summit uspešno zaključen!

 

        FOTO FOTO FOTO REVIJA
       
        PKP Podjetniški forum Okoljsko srečanje Decembrski Akademček