Spletno mesto uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi.

Z nadaljno uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki. V REDU Več o piškotkih...

Kako najhitreje do prave ciljne publike?

10.04.2014  12:29
Poslovna akademija

Pripravljate B2B marketinško kampanjo in ne veste točno katere informacije uporabiti, da bi definirali pravo ciljno skupino?

Nič nenavadnega. V današnjih časih nas podatki obkrožajo na vsakem koraku in vse težje je izmed vse te gmote izluščiti za nas relevantne informacije, ki bi ob enem tudi uporabne in predvsem ažurne.

Proces določanja prave ciljne skupine običajno poteka skozi tri procesne faze:

1. ANALIZA TRGA IN OBSTOJEČIH NAROČNIKOV:

Preden lahko določimo pravo ciljno skupino moramo najprej ugotoviti kaj je za nas prava ciljna skupina. Tega se najlažje lotimo tako, da pregledamo obstoječe stanje in si odgovorimo na naslednja vprašanja: Kdo so naše obstoječe stranke? Kdo so za nas najbolj donosne stranke? Kakšen je trg na katerem ponujamo naše storitve/produkte? Želimo vstopiti še na kater drug trg/ segment?

2. SEGMENTACIJA TRGA

- Segmentacija trga in določanje ciljnih skupin glede na karakteristike obstoječih strank

- Prilagajanje aktivnosti ciljnim skupinam

3. RELEVANTNE IN STROŠKOVNO UČINKOVITE CILJNE SKUPINE

- Prihranek nepotrebnih stroškov pri poštnini in materialih: pošiljanje pošte na aktivna podjetja in ne izbrisana / blokirana, naslavljanje dobro stoječih podjetij.

Bisnode vam pri tem lahko priskoči na pomoč z rešitvami točno po vaši meri s pomočjo katerih spoznate trg na katerem ste oz. na njega vstopate, v Sloveniji in na območju Alpe Adria. Skupaj z vami najdemo najbolj optimalne, stroškovno učinkovite in predvsem donosne ciljne skupine.

Za dodatne informacije smo vam na voljo na 01 620 2 712 ali na e-pošti: .

 
Vaša ocena:
Slabo  Dobro
Povprečna ocena 0.00 ( 0 ocen )
Slabo  Dobro

      




 

23.4. Agresivno davčno optimiziranje (BEPS): Kako preprečiti, da se ne bi znašli v davčni utaji?
23.4. PRIJAVE SE IZTEKAJO! 61. Marketinški fokus: Sodobni marketing in njegovi učinki
24.4. Pripravljajo se DDV spremembe (tako »doma« kot v EU)
25.4. Planiranje denarnega toka in likvidnosti v praksi
7.5. Brezplačni Forumi Financ - Poljansko-selški forum
13.5. Popusti še TEDEN dni! 31. Finančna konferenca - Financiranje, kot bi vedno moralo biti
20.5. Najpodjetniška ideja 2013/14
27.5. 19. SMK - Od mikro segmentov do globalnih trgov. Je naša ponudba prava?
17.4. Popoldanska akademija: Pogajanja s kupci
15.4. ZA NAMI SO 16. Dnevi energetikov - Energetska učinkovitost ključna razvojna prednost in usmeritev
10.4. Marketing Summit Belgrade. Širimo marketinška obzorja.
31.3. Inovacije za boljše življenje. Kaj se lahko naučimo od nizozemskih rešitev za boljši jutri?
25.3. Trženje v turizmu v 21. stoletju
20.3. Zdravstvena polemika: Kakšna bo cena vašega zdravja v prihodnje?
11.3. THINK BIG. THINK FUTURE.
6.3. Dvignimo energijo v prodajni ekipi!
26.2. 60. M fokus: Digitalna prihodnost je že zdavnaj tu. Kako dobro ste nanjo pripravljeni?
20.2. LinkedIn - vaš največji vir za nove kupce, večjo prodajo in nove poslovne priložnosti
11.2. 8. Sales Summit uspešno zaključen!

 

        FOTO FOTO FOTO REVIJA
       
        PKP Podjetniški forum Okoljsko srečanje Decembrski Akademček