Spletno mesto uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi.

Z nadaljno uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki. V REDU Več o piškotkih...

(foto)Izjemen odziv na prvi regionalni konferenci v Beogradu

10.04.2014  12:56
Manja Pušnik

V srbski prestolnici poteka konferenca Marketing Summit Belgrade, ki združuje regijske marketinške soustvarjalce

V beograjskem hotelu Hyaat Regency se je na tokratni prvi regionalni konferenci Marketing Summit Belgrade zbralo več kot 300 udeležencev. Poslovna akademija časnika Finance se namreč skupaj s partnerjem In Store Magazin usmerja tudi na južne trge. Tudi marketing je posel, zato bo naš cilj vsako leto znova pokazati, kako uspeti v poslu.

Na konferenci udeleženci poslušajo, kako delajo tista podjetja, tiste znamke in tisti posamezniki, ki so uspeli v Srbiji, regiji in svetu. Prikazane pa bodo dobre marketinške prakse.

Poglejte si fotografske utrinke z današnjega dogodka.


Foto: Jasna Špende

 
Vaša ocena:
Slabo  Dobro
Povprečna ocena 0.00 ( 0 ocen )
Slabo  Dobro

      




 

23.4. Agresivno davčno optimiziranje (BEPS): Kako preprečiti, da se ne bi znašli v davčni utaji?
23.4. PRIJAVE SE IZTEKAJO! 61. Marketinški fokus: Sodobni marketing in njegovi učinki
24.4. Pripravljajo se DDV spremembe (tako »doma« kot v EU)
25.4. Planiranje denarnega toka in likvidnosti v praksi
7.5. Brezplačni Forumi Financ - Poljansko-selški forum
13.5. Popusti še TEDEN dni! 31. Finančna konferenca - Financiranje, kot bi vedno moralo biti
20.5. Najpodjetniška ideja 2013/14
27.5. 19. SMK - Od mikro segmentov do globalnih trgov. Je naša ponudba prava?
17.4. Popoldanska akademija: Pogajanja s kupci
15.4. ZA NAMI SO 16. Dnevi energetikov - Energetska učinkovitost ključna razvojna prednost in usmeritev
10.4. Marketing Summit Belgrade. Širimo marketinška obzorja.
31.3. Inovacije za boljše življenje. Kaj se lahko naučimo od nizozemskih rešitev za boljši jutri?
25.3. Trženje v turizmu v 21. stoletju
20.3. Zdravstvena polemika: Kakšna bo cena vašega zdravja v prihodnje?
11.3. THINK BIG. THINK FUTURE.
6.3. Dvignimo energijo v prodajni ekipi!
26.2. 60. M fokus: Digitalna prihodnost je že zdavnaj tu. Kako dobro ste nanjo pripravljeni?
20.2. LinkedIn - vaš največji vir za nove kupce, večjo prodajo in nove poslovne priložnosti
11.2. 8. Sales Summit uspešno zaključen!

 

        FOTO FOTO FOTO REVIJA
       
        PKP Podjetniški forum Okoljsko srečanje Decembrski Akademček