Spletno mesto uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi.

Z nadaljno uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki. V REDU Več o piškotkih...

Spremembe so edina stalnica v marketingu!

12.05.2014  15:03
Manja Pušnik

Tako meni Martin Boehm, eden izmed govornikov na 19. Slovenski marketinški konferenci (SMK)

Udeležba na 19. Slovenski marketinški konferenci (SMK) je tudi tokrat priložnost za preoblikovanje trženjskih izzivov v tržne uspehe! V ospredju bodo ključni trendi sodobnega marketinga: big data, analitika, tehnološke rešitve, CRM, uporabniška izkušnja. Vse za izboljšanje vaše ponudbe. Zato si rezervirajte čas in pridite 27. in 28. maja v Grand hotel Bernardin v Portorož!


Prijavite se lahko tukaj.

Več o programu si preberite tukaj.

Martin Boehm o novih tehnologijah

V sredo, 28. maja boste lahko prisluhnili predavanju na temo »Kako nove tehnologije omogočajo podjetjem, da od svojih kupcev dobijo več?« Na njem bo med drugim Martin Boehm iz madridske IE Business School govoril o priložnostih in ovirah pri ugotavljanju ustrezne vrednosti ter izpostavil možne rešitve, ki jih prinaša sodobna tehnologija.

Martin Boehm je v intervjuju za revijo Marketing magazin (MM) med drugim povedal: »Digitalna doba je olajšala zajemanje in analizo podatkov o strankah, ki jih družbe uporabljajo za podlago o donosnosti, ki naj bi jo stranke ustvarile v svojem "življenju". Tako je omogočila tudi izvedljivost »relationship« marketinga.«



 
Martin Boehm

Digitalni stik s potrošnikom je zgolj stik

»Odnosi s strankami so umerjeni skozi stike, z drugimi besedami digitalni stik ponuja možnost vplivanja in celo začetek ali konec odnosa s stranko, meni Boehm. Vendar je digitalni stik preprosto samo medij za doseganje kupca, ne pa dejanski odnos.

»Moje raziskave kažejo na pozitiven vpliv uporabe interneta na lojalnost stranke. Namreč iz podatkov približno 10 tisoč odjemalcev velike evropske maloprodajne banke sem zaznal pozitiven učinek med uporabo interneta in trajanjem odnosa stranke do banke. Uporaba interneta zmanjšuje verjetnost, da stranka zapusti banko, za 87,1 odstotka. To pomeni, da je za uporabnike interneta verjetnost, da ostane stranka banke še po petih letih kar 96-odstotna, medtem ko je verjetnost za uporabnika tradicionalnih kanalov le 74-odstotna., » je pojasnil Martin Boehm.

Na odločitev o nakupu vedno vpliva celo vrsto dejavnikov, ki običajno vključujejo ceno, kakovost izdelka in še veliko več. »Določen nabor dejavnikov, ki usmerjajo nakupno odločitev, bo vedno odvisen tudi od vsakega posameznega kupca. Lojalnost pa na drugi strani poganja zadovoljstvo, ki je kombinacija pričakovanja uporabnikov in zaznane kakovosti. Z drugimi besedami, če izkušnja z izdelkom ali storitvijo presega pričakovanja neke stranke, bo ta zadovoljna. To zadovoljstvo bo vodilo k večji verjetnosti, da ta stranka postane lojalna, » je še pojasnil Boehm. Potrošniki se nenehno spreminjajo. Njihova pričakovanja in želje se nenehno spreminjajo. Zato so spremembe edina stalnica v marketingu.

Kdo je Martin Boehm?

Upravljanje odnosov s strankami, gradnja dolgotrajnega partnerstva z njimi in vpliv menedžerskih dejavnosti na ta odnos so področja, ki se jim Martin Boehm še zlasti posveča v svoji akademski karieri dekana za programe in profesorja za marketing na poslovni šoli IE v Madridu. Razvija tudi analitične modele za ocenitev življenjske vrednosti stranke.

 
Vaša ocena:
Slabo  Dobro
Povprečna ocena 0.00 ( 0 ocen )
Slabo  Dobro

      




 

15.9. Razpis za nagrado Werner von Siemens 2014
17.9. 62. Marketinški fokus: BLAGOVNA ZNAMKA NIMA MEJA
17.9. Brezplačni Forumi Financ - Dolenjski forum
19.9. Slabitve v računovodskih izkazih. Kdaj in kako opraviti ali odpraviti slabitve in vplivi na poslovni izid
23.9. Finančno nagrajevanje prodajnega osebja
26.9. Trženje v turizmu v 21. stoletju
30.9. Tekmovanje za najboljše letno poročilo za l. 2013. Oddajte prijavo do 30. septembra in se potegujte za prestižno nagrado.
30.9. ZA BANKE: Kako oceniti uresničljivost finančnega načrta posojilojemalca?
30.9. Pametno poslovanje. Zakaj nas ne sme biti strah e-računov?
8.10. 6. konferenca Prodaja in marketing na policah: Inovativnost pred policami, na njih in za njimi
10.10. Novosti pri pripravi konsolidiranih računovodskih izkazov in razkritij
15.10. Razpis za Okoljske nagrade 2014. Brezplačna prijava. Rok za oddajo: 15. oktober
15.10. Vrednost inovacij - Bolnik: včeraj, danes, jutri
21.10. ZA ZAVAROVALNICE: Vpliv ocen zavarovalno-tehničnih rezervacij na poslovni izid zavarovalnice
22.10. ROMI = Return On Marketing Investment
23.10. Davčni in pravni vidiki terjatev: odkup, odpis, prestrukturiranje, konverzija v kapital
24.10. Planiranje in priprava strateškega poslovnega načrta v negotovih razmerah poslovanja Novo!
7.11. Statusna preoblikovanja - moda ali nujno zlo
11.11. Seminar: Priprava vsebin v letnem poročilu z novostmi. Izboljšajte kakovost svojega letnega poročila!
19.11. 19. Okoljsko srečanje 2014. Brezplačna udeležba!
20.11. 16. Poslovna konferenca Portorož: Nov zagon za nov začetek
1.7. Konferenca slovenskih izvoznikov
19.6. Agrobiznis
18.6. E-računi: Kako iz tega narediti dober posel? Priložnost, ki je ne smemo zamuditi.
12.6. 2. konferenca o družinskem podjetništvu

 

        FOTO FOTO FOTO REVIJA
       
        31. Finančna konferenca Zabava na 19. SMK Podelitev Najpodjetniške ideje Aprilski Akademček