Spletno mesto uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi.

Z nadaljno uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki. V REDU Več o piškotkih...

Discovery Channel je v Sloveniji že 15 let

01.06.2014  16:34
Poslovna akademija

Pogovor z Victorio Davies, namestnico direktorja za SEE, Discovery Networks CEEMEA

Kdaj se je začela Discoveryjeva zgodba in kje je podjetje danes?

Discovery Channel je v ZDA začel oddajati leta 1985 - uresničile so se sanje ustanovitelja in predsednika Discovery Commnications, Johna Hendricksa, ki je prepoznal potrebo po televizijskem kanalu, ki bi potešil radovednost gledalcev in jih informiral o svetu, ki jih obdaja. Od takrat beležimo rast tako v ZDA, kakor v mednarodnih mrežah. Trenutno oddajamo v več kot 220 državah in teritorijih ter dosežemo 2.5 milijardi naročnikov. Discovery Channel je številka 1 med mednarodnimi plačljivimi programi, z obsežnim portfeljem programov na več tržiščih, kot katerakoli druga medijska hiša. V zadnjih letih smo z nakupom Eurosporta ponudbo razširili tudi na druge žanre, z nakupom SBS Broadcastinga v Skandinaviji pa smo razširili tudi poslovne modele, na t.i. free-to-air kanale.


Kdaj je Discovery vstopil na slovenski trg? Ste zadovoljni z dosedanjim razvojem?

Navzoči smo že več kot petnajst let. Najprej smo ponudili Discovery Channel, nato Animal Planet, Investigation in nazadnje TLC. Od samega začetka beležimo pozitivno rast in smo zelo zadovoljni z gledanostjo v Sloveniji: po podatkih AGB Nielsen je bil Discovery Channel v obdobju med januarjem in aprilom 2014, v starostni skupini od 18 - 49, najbolj gledan dokumentarni program in med 10 najbolj gledanimi kanali v Sloveniji (na osmem mestu in s 6 % letno rastjo). Tudi TLC je v dobrem položaju, med 10 najbolj gledanimi kanali, s 13 % letno rastjo. Tako lahko vidite, da je Slovenija izredno pomembna za nas, gledalci radi gledajo naše programe, načrtujemo tudi nadaljnji razvoj. Je poseben trg, z mnogimi priložnostmi.

Smo Slovenci tipični gledalci Discovery Channela?

Discovery dela nekaj posebnega; in to je njegova vsebina, ki ustreza gledalcem v različnih državah in kulturah. Ugotavljamo, da so si gledalci po svetu zelo podobni - z veliko radovednostjo opazujejo svet, želijo razširiti svoja obzorja in vedno iščejo nove stvari. Slovenski gledalci še posebej spremljajo naše oddaje, ki so povezane z avtomobili.

Ali nove tehnologije vplivajo na upadanje števila televizijskih gledalcev?

Ravno nasprotno. Nove tehnologije omogočajo našim gledalcem, da spremljajo vsebine na vseh platformah, kadarkoli in kjerkoli. Na letni ravni investiramo 1,6 milijarde ameriških dolarjev v razvoj vsebin, tako da verjamem, da smo v najboljšem možnem položaju, saj naraščajo zahteve po visoko kakovostnih vsebinah. Še več: v zadnjem desetletju je število dnevnih gledalcev klasične televizije raslo vsako leto tako v ZDA kot tudi v Evropi. Novi mediji ponudbo klasične televizije tako še nadgrajujejo.

 
Vaša ocena:
Slabo  Dobro
Povprečna ocena 0.00 ( 0 ocen )
Slabo  Dobro

      




 

29.8. Kako pravilno oblikovati transferne cene?
3.9. Kako kažejo vaši prodajni načrti? 3. september je dan za vaš uspešen 'prodajni finish' v 2014!
15.9. Razpis za nagrado Werner von Siemens 2014
17.9. 62. Marketinški fokus: Upravljanje naših blagovnih znamk na globalnih trgih
17.9. Brezplačni Forumi Financ - Dolenjski forum
19.9. Slabitve v računovodskih izkazih
23.9. Finančno nagrajevanje prodajnega osebja
30.9. Tekmovanje za najboljše letno poročilo za l. 2013. Oddajte prijavo do 30. septembra in se potegujte za prestižno nagrado.
30.9. Za banke: Kako oceniti uresničljivost finančnega načrta posojilojemalca?
8.10. 6. konferenca Prodaja in marketing na policah
10.10. Novosti pri pripravi konsolidiranih računovodskih izkazov in razkritij
15.10. Razpis za Okoljske nagrade 2014. Oddajte prijavo do 15. oktobra.
21.10. Za zavarovalnice: Zavarovalno-tehnične rezervacije
23.10. Davčni in pravni vidiki terjatev: odkup, odpis, prestrukturiranje, konverzija v kapital
11.11. Priprava vsebin v letnem poročilu z novostmi
19.11. Okoljsko srečanje 2014
20.11. 16. Poslovna konferenca Portorož: Nov zagon za nov začetek
1.7. Konferenca slovenskih izvoznikov
19.6. Agrobiznis
18.6. E-računi: Kako iz tega narediti dober posel? Priložnost, ki je ne smemo zamuditi.
12.6. 2. konferenca o družinskem podjetništvu
27.5. Se vidimo na 20. SMK!

 

        FOTO FOTO FOTO REVIJA
       
        31. Finančna konferenca Zabava na 19. SMK Podelitev Najpodjetniške ideje Aprilski Akademček