Spletno mesto uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi.

Z nadaljno uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki. V REDU Več o piškotkih...

Kaj lahko pridobi izvoznik z dobrim bančnim partnerjem?

18.06.2014  15:32
Poslovna akademija

Izvozniki vse pogosteje povprašujejo po storitvah, ki omogočajo varno in učinkovito poslovanje na tujih trgih

Kot članica bančne skupine UniCredit, ki deluje v 17 državah, ima UniCredit Banka Slovenija neposreden dostop do znanj, izkušenj in informacij iz mednarodnega okolja. Njihovi produktni specialisti skrbijo za prenos najboljših praks ter prilagojenih produktnih rešitev iz tujine na domača tla.

Izvozniki vse pogosteje povprašujejo po storitvah, ki omogočajo varno in učinkovito poslovanje na tujih trgih, saj iščejo možnosti dodatne optimizacije, najbolj aktualni pa so produkti, kot so zunanjetrgovinsko financiranje, odkupi terjatev, različni akreditivi in odkupi terjatev po akreditivih, ki varujejo izvoznike pred tveganji neplačil, ter tako imenovani "cash management", ki skupini povezanih podjetij omogoča učinkovito upravljanje likvidnosti.

Širitev poslovanja pogosto spremlja povečana potreba po financiranju obratnih sredstev, po drugi strani pa podjetja pri prodoru na tuje trge nemalokrat potrebujejo pomoč pri financiranju prevzemov ali nakupov osnovnih sredstev. UniCredit Bank ponuja podporo pri financiranju, svetujemo pri prevzemih doma in v tujini, nenazadnje vam lahko iz prve roke postrežemo tudi z informacijami o 50 trgih, na katerih deluje Skupina.

Iskanje skupnih koristi in medsebojno zaupanje sta temelja, na katerih gradimo uspešna dolgoročna partnerstva z našimi komitenti. Preizkusite nas.

Avtorica članka je Mag. Jana Benčina Henigman, članica uprave, UniCredit Banka Slovenija d. d.

 
Vaša ocena:
Slabo  Dobro
Povprečna ocena 0.00 ( 0 ocen )
Slabo  Dobro

      




 

29.8. Kako pravilno oblikovati transferne cene?
15.9. Razpis za nagrado Werner von Siemens 2014
19.9. Slabitve v računovodskih izkazih
30.9. Za banke: Kako oceniti uresničljivost finančnega načrta posojilojemalca? Novo!
1.7. Konferenca slovenskih izvoznikov
19.6. Agrobiznis
18.6. E-računi: Kako iz tega narediti dober posel? Priložnost, ki je ne smemo zamuditi.
12.6. 2. konferenca o družinskem podjetništvu
4.6. Brezplačni Forumi Financ - Celjski forum
4.6. Davčni, pravni in računovodski vidik lizinga
30.5. Za zavarovalnice: Novosti MSRP 4 in primerjava s Solventnostjo II
27.5. Se vidimo na 20. SMK!
20.5. Najpodjetniška ideja 2013/14
13.5. 31. FINANČNA konferenca - Financiranje, kot bi vedno moralo biti
23.4. 61. Marketinški fokus: Sodobni marketing in njegovi učinki
17.4. Popoldanska akademija: Pogajanja s kupci
15.4. ZA NAMI SO 16. Dnevi energetikov - Energetska učinkovitost ključna razvojna prednost in usmeritev
10.4. Marketing Summit Belgrade. Širimo marketinška obzorja.

 

        FOTO FOTO FOTO REVIJA
       
        31. Finančna konferenca Zabava na 19. SMK Podelitev Najpodjetniške ideje Aprilski Akademček