Spletno mesto uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi.

Z nadaljno uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki. V REDU Več o piškotkih...

Zmagovalec projekta Agrobiznis je domačija Grčin!

19.06.2014  11:34
Manja Pušnik

Domačija Grčin jabolčne sokove prodaja pod blagovno znamko Družina Jabolčnik

Strokovna komisija projekta Agrobiznis, s katerim na časniku Finance spodbujamo podjetništvo na področju prehranske samooskrbe, je med petnajstimi kandidati izbrala zmagovalca. To je domačije Grčin iz Podvina pri Polzeli, ki pod blagovno znamko Družina Jabolčnik prodaja jabolčne sokve.


Sadjarstvo ima na domačiji Grčin dolgo tradicijo - z njim so se ukvarjali že v Avstro-Ogrski,danes so v ospredju sadni sokovi. Ko je domačijo Grčin konec devetdesetih let prejšnjega stoletja prevzela mlada generacija s Petrom Čvanom na čelu, so se preusmerili v brezalkoholne pijače. Prej so iz jabolk delali tudi jabolčno vino oziroma tolkec. Jabolčne sokove tržijo pod znamko Družina Jabolčnik, ki ima pet članov: mamo, očeta, sina in jabolčna sokova z dodatkom aronije in ingverja. Sokove, ki so brez koncentratov, pridobivajo z najnežnejšimi tehnološkimi postopki.

Njihove sokove je moč dobiti tudi v nekaterih manjših in ekotrgovinah, gostiščih in na turističnih kmetijah po Sloveniji. Pred kratkim so začeli sodelovati tudi s Sodexom Slovenije, prodajati pa so ji začeli tudi v Tušu.

Priznanje za uvrstitev na drugo mesto na natečaju Agrobiznis je prejelo podjetje Rangus Mlinarstvo in trgovina za projekt brezglutenske proizvodnje žit, priznanje pa je prejela še Kmečka sirarna Gorički raj za projekt "Posvoji kozo".

 
Vaša ocena:
Slabo  Dobro
Povprečna ocena 0.00 ( 0 ocen )
Slabo  Dobro

      




 

29.8. Kako pravilno oblikovati transferne cene?
15.9. Razpis za nagrado Werner von Siemens 2014
19.9. Slabitve v računovodskih izkazih
30.9. Za banke: Kako oceniti uresničljivost finančnega načrta posojilojemalca? Novo!
1.7. Konferenca slovenskih izvoznikov
19.6. Agrobiznis
18.6. E-računi: Kako iz tega narediti dober posel? Priložnost, ki je ne smemo zamuditi.
12.6. 2. konferenca o družinskem podjetništvu
4.6. Brezplačni Forumi Financ - Celjski forum
4.6. Davčni, pravni in računovodski vidik lizinga
30.5. Za zavarovalnice: Novosti MSRP 4 in primerjava s Solventnostjo II
27.5. Se vidimo na 20. SMK!
20.5. Najpodjetniška ideja 2013/14
13.5. 31. FINANČNA konferenca - Financiranje, kot bi vedno moralo biti
23.4. 61. Marketinški fokus: Sodobni marketing in njegovi učinki
17.4. Popoldanska akademija: Pogajanja s kupci
15.4. ZA NAMI SO 16. Dnevi energetikov - Energetska učinkovitost ključna razvojna prednost in usmeritev
10.4. Marketing Summit Belgrade. Širimo marketinška obzorja.

 

        FOTO FOTO FOTO REVIJA
       
        31. Finančna konferenca Zabava na 19. SMK Podelitev Najpodjetniške ideje Aprilski Akademček