Spletno mesto uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi.

Z nadaljno uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki. V REDU Več o piškotkih...

Uspešni vedo, kako upravljati z blagovnimi znamkami

05.08.2014  11:36
Manja Pušnik

Na 62. Marketinškem fokusu boste slišali primere dobrih praks upravljanja z blagovnimi znamkami na domačem in tujih trgih

"Slovenija je majhna. In to nam pogosto jemlje pogum pri prodiranju v svet. Tako se ta za marsikoga konča že na meji lastne občine. Tisti res uspešni pa se zavedajo, da pet tisoč potencialnih potrošnikov, kupcev, odjemalcev še zdaleč ni trg, od katerega bi se dalo (udobno) preživeti," pravi Iztok Sila, programski vodja marketinških fokusov.

Gostje 62. marketinškega fokusa nam bodo 17. septembra pokazali, kako jim je uspelo z lastno blagovno znamko - tako doma kot zunaj meja naše države. Nekateri si mej pravzaprav sploh ne postavljajo.

Izkoristite poletno ugodnost, saj se ob prijavi do 15. avgusta marketinškega fokusa lahko udeležite po polovični ceni!

Prijavite se lahko tukaj.


Na marketinškem fokusu boste med drugim slišali o primerih s področij turizma, športne opreme, kmetijske pridelave, elektronike in z območja Goriških brd. "Gre sicer za različne primere, skupno pa jim je učinkovito upravljanje blagovne znamke, kar je prispevalo tudi k uspešnosti podjetij," pravi Sila.



 
Metka Hrovat, Brand Trust

O znamki kot ključnem delu poslovne strategije podjetja bodo govorili: Metka Hrovat, Brand Trust , ki bo predstavila primer Elana, Sandra Muster iz Palome bo govorila o repozicioniranju blagovne znamke Paloma, kako z znamko upravičujemo visoke cene pa bo predstavil Matija Geržina iz Atecha.



 
Marjan Batagelj, direktor Postojnske jame

Blagovna znamka pripoveduje tudi zgodbo

Marjan Batagelj, direktor Postojnske jame bo ta turistični biser Slovenije predstavil skozi zgodbo z naslovom »Od pozabljenega račka do svetovne znamenitosti«. Niko Miholič iz KMG PanOrganic pa bo predstavil razvoj uspešnega znamčenja zelenjave Česnek. Gre za slovenski česen, pridelan v Prlekiji.



 
Niko Miholič iz KMG PanOrganic

Več o programu pa si preberite tukaj.

 
Vaša ocena:
Slabo  Dobro
Povprečna ocena 0.00 ( 0 ocen )
Slabo  Dobro

      




 

29.8. Kako pravilno oblikovati transferne cene?
3.9. Kako kažejo vaši prodajni načrti? 3. september je dan za vaš uspešen 'prodajni finish' v 2014!
15.9. Razpis za nagrado Werner von Siemens 2014
17.9. 62. Marketinški fokus: Upravljanje naših blagovnih znamk na globalnih trgih
17.9. Brezplačni Forumi Financ - Dolenjski forum
19.9. Slabitve v računovodskih izkazih
23.9. Finančno nagrajevanje prodajnega osebja
30.9. Tekmovanje za najboljše letno poročilo za l. 2013. Oddajte prijavo do 30. septembra in se potegujte za prestižno nagrado.
30.9. Za banke: Kako oceniti uresničljivost finančnega načrta posojilojemalca?
8.10. 6. konferenca Prodaja in marketing na policah
10.10. Novosti pri pripravi konsolidiranih računovodskih izkazov in razkritij
15.10. Razpis za Okoljske nagrade 2014. Oddajte prijavo do 15. oktobra.
21.10. Za zavarovalnice: Zavarovalno-tehnične rezervacije Novo!
23.10. Davčni in pravni vidiki terjatev: odkup, odpis, prestrukturiranje, konverzija v kapital Novo!
11.11. Priprava vsebin v letnem poročilu z novostmi
20.11. 16. Poslovna konferenca Portorož: Nov zagon za nov začetek
1.7. Konferenca slovenskih izvoznikov
19.6. Agrobiznis
18.6. E-računi: Kako iz tega narediti dober posel? Priložnost, ki je ne smemo zamuditi.
12.6. 2. konferenca o družinskem podjetništvu
27.5. Se vidimo na 20. SMK!
20.5. Najpodjetniška ideja 2013/14

 

        FOTO FOTO FOTO REVIJA
       
        31. Finančna konferenca Zabava na 19. SMK Podelitev Najpodjetniške ideje Aprilski Akademček