Spletno mesto uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi.

Z nadaljno uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki. V REDU Več o piškotkih...

Kakšna je prihodnost trgovine?

04.09.2014  14:42
Manja Pušnik

Kriza, diskonti in spremenjene navade kupcev zahtevajo nove pristope v trgovini. Kako so na to pripravljeni trgovci in distributerji?

Na 6. konferenci Marketing in prodaja na policah, ki bo 8. oktobra v Ljubljani, bodo predstavniki trgovskih hiš in distributerjev govorili o prihodnosti trgovine, natančneje o inovativnosti pred, na in za trgovskimi policami. Gostili bomo zanimive sogovornike, med drugim tudi predstavnike hrvaškega Konzuma, Mercatorja, Tuša, Orbica in Perutnine Ptuj.

Izkoristite priložnost in se še danes prijavite na konferenco! Ob prijavi do 10. septembra lahko koristite do 35 odstotni popust!

Prijavite se lahko tukaj.


Jure Radoš iz hrvaškega Konzuma bo uvodoma predstavil poglede na prihodnost sodelovanja med trgovcem in dobavitelji. Kako se bodo razvijali odnosi, kakšna bodo pričakovanja trgovcev, kakšne so zahteve potrošnikov in kakšen mora biti njihov vpliv na ravnanje dobaviteljev in kako se praksa najboljših dobaviteljev razlikuje od povprečja. To je le nekaj vprašanj, na katere bo odgovoril predstavnik hrvaške trgovske verige Konzum.



 
Jure Radoš, Konzum

Irena Novinec iz Orbica bo predstavila pogled in izkušnje distributerja o tem, kako delajo najboljši proizvajalci. Govorila bo tudi kako se odnosov z distributerjem lotevajo najboljši, kakšno pomoč nudijo ter kaj pričakujejo od distributerja. Izkušnje enega večjih distributerjev bodo gotovo koristne vsem, ki želijo izboljšati svojo prodajo doma in na mednarodnih trgih.



 
Irena Novinec iz Orbica

V pogovoru o prihodnost FMCG podjetji in o tem, na kaj osredotočiti svoje vire in aktivnosti za uspeh v prihodnje, bodo s svojimi mnenji sodelovali predstavniki FMCG. Mitja Pirc iz Pristopa bo tako predstavil kako se FMCG podjetja spopadajo oziroma bi se lahko spopadla s spremembami v sektorju trgovine v Sloveniji, govoril pa bo tudi o prihodnjem razvoju diskontov, rasti spletnih trgovin z živili in povečevanju deleža trgovskih znamk.

David Visenjak iz Perutnine Ptuj bo prikazal izkušnje celostnega ukrepanja vodilnega igralca v posameznih kategorijah za rast prodaje pri klasičnih trgovcih in diskontih.

Spremenjene gospodarske razmere, večanje tržnih deležev diskontov in drugačna pričakovanja kupcev vplivajo na uspešnost poslovanja tradicionalnih trgovcev. Da bi se bolj približal svojim kupcem, je tako slovenski trgovec TUŠ lani temeljito reorganiziral procese upravljanja z blagovnimi skupinami. Direktorica nabave in logistike v Tušu Manja Lampe bo govorila o izkušnjah. S svežimi vpogledi bo temo dopolnil Simon Hernaus iz Omnibusa. V luči sodelovanja s TUŠ-em bo tako predstavil nekatere inovativne pristope pri optimizaciji prodajnega mesta: zgodbe na prodajnem mestu, uvajanje novih tehnologij, pomen lokalne ponudbe, navzkrižno pozicioniranje ...itd.



 
Simon Hernaus, Omnibus

Prvič bodo v Sloveniji predstavljeni primeri dobre prodajno - marketinške prakse in sicer družbe Nielsen Adriatics, Olimpijskega komiteja Slovenije, Mercatorja in Oculusa.

Več o programu pa si preberite tukaj.

 
Vaša ocena:
Slabo  Dobro
Povprečna ocena 0.00 ( 0 ocen )
Slabo  Dobro

      




 

15.9. Razpis za nagrado Werner von Siemens 2014
17.9. 62. Marketinški fokus: BLAGOVNA ZNAMKA NIMA MEJA
17.9. Brezplačni Forumi Financ - Dolenjski forum
19.9. Slabitve v računovodskih izkazih. Kdaj in kako opraviti ali odpraviti slabitve in vplivi na poslovni izid
23.9. Finančno nagrajevanje prodajnega osebja
26.9. Trženje v turizmu v 21. stoletju
30.9. Tekmovanje za najboljše letno poročilo za l. 2013. Oddajte prijavo do 30. septembra in se potegujte za prestižno nagrado.
30.9. ZA BANKE: Kako oceniti uresničljivost finančnega načrta posojilojemalca?
30.9. Pametno poslovanje. Zakaj nas ne sme biti strah e-računov?
8.10. POPUST le še DANES! 6. konferenca Prodaja in marketing na policah: Inovativnost pred policami, na njih in za njimi
10.10. Novosti pri pripravi konsolidiranih računovodskih izkazov in razkritij
15.10. Razpis za Okoljske nagrade 2014. Brezplačna prijava. Rok za oddajo: 15. oktober
15.10. Vrednost inovacij - Bolnik: včeraj, danes, jutri
21.10. ZA ZAVAROVALNICE: Vpliv ocen zavarovalno-tehničnih rezervacij na poslovni izid zavarovalnice
22.10. ROMI = Return On Marketing Investment
23.10. Davčni in pravni vidiki terjatev: odkup, odpis, prestrukturiranje, konverzija v kapital
24.10. Planiranje in priprava strateškega poslovnega načrta v negotovih razmerah poslovanja Novo!
7.11. Statusna preoblikovanja - moda ali nujno zlo
11.11. Seminar: Priprava vsebin v letnem poročilu z novostmi. Izboljšajte kakovost svojega letnega poročila!
19.11. 19. Okoljsko srečanje 2014. Brezplačna udeležba!
20.11. 16. Poslovna konferenca Portorož: Nov zagon za nov začetek
1.7. Konferenca slovenskih izvoznikov
19.6. Agrobiznis
18.6. E-računi: Kako iz tega narediti dober posel? Priložnost, ki je ne smemo zamuditi.
12.6. 2. konferenca o družinskem podjetništvu

 

        FOTO FOTO FOTO REVIJA
       
        31. Finančna konferenca Zabava na 19. SMK Podelitev Najpodjetniške ideje Aprilski Akademček