Spletno mesto uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi.

Z nadaljno uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki. V REDU Več o piškotkih...

Zgodbe, ki nimajo visokoletečih ciljev, za tujino niso zanimive!

16.09.2014  11:48
Manja Pušnik

Tako pravi Niko Miholič iz Panorganica, ki bo kot eden izmed predavateljev na 62. Marketinškem fokusu predstavil zgodbo o uspešni blagovni znamki

Vas zanimajo zgodbe uspešnih blagovnih znamk, tudi takšnih, ki so našle svoje mesto na globalnem trgu? Potem se nam pridružite marketinškem fokusu jutri, v sredo, 17. septembra od 9. do 15. ure.


Brez skrbi, še je čas za prijavo na 62. Marketinški fokus! Prijavite se lahko tukaj.

Pred tem pa si preberite, kaj so o uspešnih blagovnih znamkah povedali nekateri izmed predavateljev.



 
Niko Miholič iz KMG Panorganic

Niko Miholič, Panorganic: "Če gre za lokalno podjetniško zgodbo, ki je nova in je dejansko zrasla iz danes na jutri, je za investitorje pomembno predvsem to, da jim predstaviš potencial poslovne ideje, možnost rasti in seveda dobička. Zgodbe, ki nimajo visokoletečih ciljev, niso zanimive za tujino."



 
Matija Geržina, Atech

Matija Geržina, ATech:"Največji izziv znamčenja na področju tehnologije/B2B je vztrajnost. Izgradnja blagovne znamke v B2B je dolgotrajen proces, pri čemer mora podjetje vztrajati na začrtani poti in vseskozi komunicirati isto vizijo, iste vrednote ter vse to potrjevati s kvaliteto izdelkov oziroma storitev, ponovljivostjo in seveda s preseganjem pričakovanj partnerjev."



 
Neja Škrinjar, Goriška Brda

Neja Škrinjar, Vinska klet Goriška Brda: »Glede na to, da smo pred kratkim zasnovali korporativno kampanjo Junaki vinogradov, ki v ospredje komuniciranja postavlja prav vinogradnike, ki z veliko skrbnostjo in trudom obdelujejo vinograde na zahtevnih briških legah, je naš cilj, da bi se vsak izmed njih poistovetil s to zgodbo in postal njen ambasador. Vsaka zgodba o uspehu se začne pri interni javnosti, ko jo ta ponotranji, je komuniciranje navzven."

Metka Hrovat, Brand Trust: "Najboljše marketinško orodje po izkušnjah uspešnih mednarodnih podjetij je večino oglaševalskega proračuna usmeriti v celotno kupčevo izkušnjo od kontakta, nakupa, do uporabe in poprodajne izkušnje."

Več o programu pa si preberite tukaj.

 
Vaša ocena:
Slabo  Dobro
Povprečna ocena 0.00 ( 0 ocen )
Slabo  Dobro

      




 

19.9. Slabitve v računovodskih izkazih. Kdaj in kako opraviti ali odpraviti slabitve in vplivi na poslovni izid
23.9. Finančno nagrajevanje prodajnega osebja
26.9. Trženje v turizmu v 21. stoletju
30.9. Tekmovanje za najboljše letno poročilo za l. 2013. Oddajte prijavo do 30. septembra in se potegujte za prestižno nagrado.
30.9. ZA BANKE: Kako oceniti uresničljivost finančnega načrta posojilojemalca?
30.9. Pametno poslovanje. Zakaj nas ne sme biti strah e-računov?
8.10. Popust le še do JUTRI! 6. Prodaja in marketing na policah: Inovativnost pred policami, na njih in za njimi
10.10. Novosti pri pripravi konsolidiranih računovodskih izkazov in razkritij
15.10. Razpis za Okoljske nagrade 2014. Brezplačna prijava. Rok za oddajo: 15. oktober
15.10. Vrednost inovacij - Bolnik: včeraj, danes, jutri
21.10. ZA ZAVAROVALNICE: Vpliv ocen zavarovalno-tehničnih rezervacij na poslovni izid zavarovalnice
22.10. ROMI = Return On Marketing Investment
23.10. Davčni in pravni vidiki terjatev: odkup, odpis, prestrukturiranje, konverzija v kapital
24.10. Planiranje in priprava strateškega poslovnega načrta v negotovih razmerah poslovanja
7.11. Statusna preoblikovanja - moda ali nujno zlo
11.11. Seminar: Priprava vsebin v letnem poročilu z novostmi. Izboljšajte kakovost svojega letnega poročila!
13.11. 1. Sarajevo Marketing Summit - Biznis je marketing ... in marketing je biznis Novo!
19.11. 19. Okoljsko srečanje 2014. Brezplačna udeležba!
20.11. 16. Poslovna konferenca Portorož: Nov zagon za nov začetek
17.9. Brezplačni Forumi Financ - Dolenjski forum
17.9. 62. Marketinški fokus: BLAGOVNE ZNAMKE
15.9. Razpis za nagrado Werner von Siemens 2014
1.7. Konferenca slovenskih izvoznikov
19.6. Agrobiznis

 

        FOTO FOTO FOTO REVIJA
       
        31. Finančna konferenca Zabava na 19. SMK Podelitev Najpodjetniške ideje Aprilski Akademček