Spletno mesto uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi.

Z nadaljno uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki. V REDU Več o piškotkih...

Sarajevo - stičišče največjega marketinškega srečanja v regiji

27.10.2014  16:54
Manja Pušnik

In Akademija in Poslovna akademija Časnika Finance 13. novembra prvič organizirata Marketing Summit v Sarajevu

Govorili bomo o marketingu in poslu, predstavili bomo usmeritve za prihodnji razvoj marketinga in pokazali, kako to delajo najboljši v Bosni in Hercegovini in regiji. Na največjem marketinškem srečanju v regiji bomo gostili okoli 200 udeležencev, predstavnike največjih gospodarskih družb in predstavili primere dobrih praks v marketingu. Bodite del našega druženja tudi vi!

Ne zamudite priložnosti, še je čas za prijave! Prijavite se lahko -->tukaj. -->

Zakaj morate priti v Sarajevo?

Zato ker...

-bo tam prek 200 udeležencev,

- gre za regionalni pristop s poudarkom na izobraževanju,

- bodo tam predstavniki največjih podjetij,

- bodo predstavljene najboljše prakse v marketingu in

- je to odlična priložnost za mreženje z največjimi poslovneži iz Bosne in Hercegovine ter regije.


Največja razprava o prihodnosti marketinga v BIH do zdaj

Prvič bomo v Bosni in Hercegovini predstavili rezultate raziskave med direktorji marketinga o marketinških izzivih v BiH. Izvedeli boste, kaj je vse treba spremeniti za uspešen marketing podjetij. Udeleženci bodo v interaktivni razpravi imeli priložnost povedati, kaj je treba narediti v marketingu za prihodnji uspeh.

Kako se je spremeni marketing

Trženje se je poleg informacijske tehnologije v zadnjem desetletju najbolj spremenilo. Pristopi in orodja, ki so bili še pred nekaj leti nepogrešljivi, so danes zastareli. Tržniki morajo spremeniti svoj način razmišljanja, če želijo slediti zahtevam sodobnega trga in kupcem. O tem bo govoril Jožek Gruškovnjak iz Inlucelo Consultinga.

Google, Atlantic Grupa, Elan, Studio Moderna - primeri dobrih praks

Srećko Nakić iz Atlantic Grupe bo pojasnil, zakaj so Argeta, Cockta, Smoki uspešne blagovne znamke v regiji ter kako se širijo v regiji in na mednarodnih trgih. Na primeru priznanih blagovnih znamk v regiji boste spoznali, kaj je danes pomembno početi v marketingu, da smo uspešni na mednarodnih trgih.

O primerih dobre prakse in kako je razumevanje potrošnika omogočilo uspel izdelka oziroma blagovne znamke pa bo govoril Ismir Omeragić iz Valicona.

Na primeru razširitve blagovne znamke Sarajevski kiseljak z linijo Sensation boste spoznali, kaj vse je pomembno za uspeh na trgu. Gre za dober primer, kaj se lahko naredi z že znanim izdelkom in s starimi kupci pod pogojem, da razumemo njihove navade, pričakovanja, čas nakupa. Več boste slišali na predavanju Slađana Liješnića iz Konzuma.

Leon Korošec iz Elana bo predstavil, kako so smuči Elan gradile svoj mednarodni položaj na podlagi stalne inovativnosti. Ta je namreč prinesla izboljšanje globalnega zaznavanja blagovne znamke Elan.

Metka Svetlin iz Googla bo prikazala najnovejše podatke o online oziroma mobilnem potrošniku in marketingu. Prikazane bodo priložnosti, ki jih velika mobilnost potrošnikov prinaša marketingu in kako se podjetja lahko odzovejo za večji uspeh.

Tjaša Kolenc iz Triglav Osiguranja pa bo pojasnila, kaj dela marketinško strategijo uspešno, in kako z uspešno strategijo do vodilnega tržnega deleža. Slišali boste, kako marketinško razmišlja vodilni na trgu, da bi ohranil svoj prevladujoči tržni položaj.

Več o programu si preberite -->tukaj. -->

 
Vaša ocena:
Slabo  Dobro
Povprečna ocena 0.00 ( 0 ocen )
Slabo  Dobro

      




 

11.11. Seminar: Priprava vsebin v letnem poročilu z novostmi. Izboljšajte kakovost svojega letnega poročila!
12.11. Brezplačni Forumi Financ - Zasavski forum
13.11. 1. Sarajevo Marketing Summit - Biznis je marketing ... in marketing je biznis
14.11. Priložnosti in izzivi pri obvladovanju sladkorne bolezni
19.11. Okoljsko srečanje 2014. Brezplačna udeležba!
19.11. Dvignite energijo v vaši prodajni ekipi!
20.11. 16. Poslovna konferenca Portorož: Nov zagon za nov začetek
26.11. Biološka in podobna biološka zdravila
27.11. Primeri spremljanja in načrtovanja denarnega toka ter plačilne sposobnosti
27.11. Poslovno orodje na svetu številka 1 - LinkedIn - vaš največji vir za nove kupce, večjo prodajo in nove poslovne priložnosti
28.11. Davčne novosti v letih 2014 in 2015
5.12. Kateri kupci so dobičkonosni za vaš posel v 2015?
10.12. 5. Podjetniški forum-Brezplačna udeležba
30.1. Priprava dokumentacije za namene davčnih olajšav za R & R Novo!
5.11. Strokovna razprava: Je varfarin mrtev?
24.10. Razpis za OKOLJSKE NAGRADE 2014 podaljšujemo do 24. oktobra. Oddaj brezplačno prijavo!
23.10. Popoldanska akademija: Pogajanja s kupci
22.10. ROMI = Return On Marketing Investment
21.10. Trženje v turizmu v 21. stoletju
16.10. 6. Konferenca Mikrografije - Brezplačna udeležba
15.10. Vrednost inovacij - Bolnik: včeraj, danes, jutri
8.10. Prodaja in marketing na policah: Inovativnost pred policami, na njih in za njimi
30.9. Pametno poslovanje. Zakaj nas ne sme biti strah e-računov?
30.9. Tekmovanje za najboljše letno poročilo za l. 2013. Oddajte prijavo do 30. septembra in se potegujte za prestižno nagrado.
23.9. Finančno nagrajevanje prodajnega osebja
17.9. 62. Marketinški fokus: BLAGOVNE ZNAMKE
15.9. Razpis za nagrado Werner von Siemens 2014

 

        FOTO FOTO FOTO REVIJA
       
        1. Konferenca slovenskih izvoznikov Agrobiznis 2.Družinska konferenca Poletni Akademček