Spletno mesto uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi.

Z nadaljno uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki. V REDU Več o piškotkih...

53. MF glava 
  
Foto: 53. marketinški fokus - pogled nazaj in naprej
 
dvorana.1328188638.jpg
 

Imate zanimiv prispevek?

Vabimo vas k sodelovanju na fokusih: če ste pripravljeni deliti svoje znanje in izkušnje s širšo javnostjo, predlog prispevka pošljite
Primožu Hvali na

primoz.hvala@hsconsulting.si
Prijetno branje v barvah!

F47KK_finance_branje_ihxn.1229937875.jpg 

Prezentacije s 53. MF

Vaše mnenje šteje!
Zaključil se je že 54 Marketinški fokus.

Vabimo vas k izpolnjevanju ankete! Anketa 50. MF
 

Zaključil se je že 53. marketinški fokus!

Uvod v Marketinški fokus: Kam se razvijajo trgovske blagovne znamke

Uvod v Marketinški fokus: Črke, živali in simboli

  
Poslušali smo:

• Lansiranje nove blagovne znamke na mednarodnih trgih - primer gorenje+
•Napredni pristopi k napovedovanju odziva trga na nove izdelke - izkušnje Atlantic Grupe
• Kam se razvijajo trgovske blagovne znamke - primeri razvoja lastnih znamk Mercator
• Pregled celovite širitve znamke (ponudba, klub, novi kanali komuniciranja,..) - primer Petrol
• Pregled marketinških posebnosti 2011 in trendi v 2012
Vodena diskusija »Kakšen bo marketing v letu 2012?«

Na fokusu pregled marketinških posebnosti 2011 in trendi v 2012 + primeri Akrapovič, gorenje+, izkušnje Atlantic Grupe, Mercatorja, Petrola, Fructalovega Frutka, Kerrock by Kolpa in drugih. 

  
 Logo Finance  DMS

©2011 Časnik Finance, d. o. o. Poslovna akademija Finance

Komentarji? | POSLOVNA AKADEMIJA | FINANCE