53. MF glava 
  

MARKETINŠKI FOKUSI - Nove ideje, akcije, strategije...
Namen: sveže ideje

Marketinški fokusi so popoldanski dogodki, ki na enem mestu, v zelo strnjeni obliki predstavijo nove praktične prijeme, strategije in primere z določenega področja trženja. V šestih urah predstavimo vse aktualne novosti v praksi podjetij v Sloveniji. Vedno iščemo nove ideje, akcije, strategije in spremljamo trende. Iščemo osebne izkušnje, ki jih lahko udeleženci prenesejo v prakso svojih podjetij. Iščemo naročnike, dejanske izvajalce trženjskih aktivnosti - oni so pravi vir izkušenj.

Teme prilagajamo razmeram na trgu, odzivamo se na potrebe in želje udeležencev, trudimo se biti čimbolj aktualni. Med najbolj pogosto obdelanimi temami so tržne raziskave, dirketni marketing, upravljanje z blagovnimi znamkami, digitalni marrketing, uspešne marektinške akcije, ....

Od leta 2001 smo predstavili že prek 150 primerov marketinških prijemov in akcij, ki jih je predstavilo prek 200 sodelujočih praktikov, avtorjev akcij in profesorjev.

Cilj: uporabni in praktični nasveti

Marketinški fokusi so zelo "fokusirani". Z zgoščenimi predstavitvami želimo podati bistvo primerov, ne dolgovezimo in ne izgubljamo časa. Udeležencem želimo ponuditi praktične izkušnje iz prve roke.

Predavatelji in govorniki

Marketinške fokuse pripravljamo neprekinjeno od januarja 2001. Vedno z novimi primeri. V tem pogledu fokusi v slovenskem prostoru nimajo primerjave. Vedno z novimi, svežimi avtorji. Samo organizatorja sta vedno ista - Časnik Finance in Društvo za marketing Slovenije.

Udeleženci nam zaupajo že deveto leto. Zakaj? Ker sledimo osnovnemu vodilu fokusov: Z najnovejšimi praktičnimi primeri fokusirano obdelati določeno področje marketinga in udeležencem omogočiti, da sveže ideje in učinkovite poteze spoznajo in prenesejo v svoja podjetja, svoje akcije.

 

Zaključil se je že 53. marketinški fokus!

Uvod v Marketinški fokus: Kam se razvijajo trgovske blagovne znamke

Uvod v Marketinški fokus: Črke, živali in simboli

  
Poslušali smo:

• Lansiranje nove blagovne znamke na mednarodnih trgih - primer gorenje+
•Napredni pristopi k napovedovanju odziva trga na nove izdelke - izkušnje Atlantic Grupe
• Kam se razvijajo trgovske blagovne znamke - primeri razvoja lastnih znamk Mercator
• Pregled celovite širitve znamke (ponudba, klub, novi kanali komuniciranja,..) - primer Petrol
• Pregled marketinških posebnosti 2011 in trendi v 2012
Vodena diskusija »Kakšen bo marketing v letu 2012?«

Na fokusu pregled marketinških posebnosti 2011 in trendi v 2012 + primeri Akrapovič, gorenje+, izkušnje Atlantic Grupe, Mercatorja, Petrola, Fructalovega Frutka, Kerrock by Kolpa in drugih. 

  
 Logo Finance  DMS

©2011 Časnik Finance, d. o. o. Poslovna akademija Finance

| POSLOVNA AKADEMIJA | FINANCE