53. MF glava 
  
53. marketinški fokus

   
Prihodnost marketinga - prilagajanje in poenostavitev! 

   31. januar 2012, Ljubljana, od 13. do 19. ure   

Minilo je zelo turbulentno leto 2011. Potrošniki so drugačni in tudi marketinški plani so se spremenili. Leta 2010 smo upali, da bo krize konec, leta 2011 smo ugotovili, da zatezanje pasov ni dovolj, da ne bo minilo. Ob začetku novega leta bomo tako preverili, kaj dobrega se je uresničilo v zadnjem letu in kaj lahko pričakujemo, da bo na področju trženja ključno v letu 2012. Pogledali bomo dobre zgodbe ustvarjana blagovnih znamk, iskanja novih segmentov, osvajanja novih trgov... Pogledali bomo, kaj je v letu dni prineslo rezultate. Priznani praktiki bodo udeležencem razkrili svoje napovedi, kaj bo v trženju pomembno v letu 2012 in naprej ...

12.30 - 13.00 
Prihod udeležencev

 13.00 

Uvodno fokusiranje - Marketing 2011/12
13.00 - 15.00

   Kako osvajati nove trge, lansirati nove izdelke?

  • Neil Morley (Akrapovič)*: Akrapovic. From the Race Track to Route 66. Entering the Harley Davidson market.
  • Sebastjan Rakun (Gorenje): Lansiranje nove blagovne znamke na mednarodnih trgih - primer gorenje+
  • Barbara Rogelja Škerlič (Atlantic Grupa) in Lenka Hrastar (Ipsos): Napredni pristopi k napovedovanju odziva trga na nove izdelke - izkušnje Atlantic Grupe
15.00 - 15.15
Odmor
15.15 - 17.15

Kako se in se bodo razvijale blagovne znamke

  • Mojca Avšič in Andreja Zadnik Andoljšek (Mercator)**: Kam se razvijajo trgovske blagovne znamke - primeri razvoja lastnih znamk Mercator
  • Rok Cuderman (Petrol): Pregled celovite širitve znamke (ponudba, klub, novi kanali komuniciranja,..) - primer Petrol
  • Tina Tomažič (Fructal) in Mitja Tuškej (Formitas): Uspešna širitev obstoječe znamke na nove segmente - primer Frutek
  • Radoš Kužnik (Kolpa), Matjaž Jarkovič in Tomaž Korelc (Creatoor): Tudi najboljši so lahko še boljši ali kako vodilno blagovno znamko narediti še močnejšo - praktičen primer Kerrock by Kolpa    
17.15 - 17.30
Odmor

 17.30 - 19.00

Povzetek leta 2011 in napovedi  
     
Osrednji govornik na Marketinškem fokusu
Mitja Pirc: Pregled marketinških posebnosti 2011 in trendi v 2012 - streznitev in poenostavitev!


Javni pogovor »Kakšen bo marketing v letu 2012?«
V pogovoru z gosti bomo skušali odkriti, katera področja bodo morali v prihodnje spremljati vodje marketinga, katere teme bodo najbolj vroče, česa v podjetju na področju marketinga ne smemo pozabiti ...

V progovoru sodelujejo:
 

  • Zenel Batagelj (Valicon)
  • Mitja Pirc
  • Sašo Dimitrievski (Pristop)
  • Marja Feldin (Žito)    
19.00
Zaključek fokusa
  *Predavanje bo potekalo v angleščini.
**Organizator si pridržuje pravico do sprememb v programu.
 

Zaključil se je že 53. marketinški fokus!

Uvod v Marketinški fokus: Kam se razvijajo trgovske blagovne znamke

Uvod v Marketinški fokus: Črke, živali in simboli

  
Poslušali smo:

• Lansiranje nove blagovne znamke na mednarodnih trgih - primer gorenje+
•Napredni pristopi k napovedovanju odziva trga na nove izdelke - izkušnje Atlantic Grupe
• Kam se razvijajo trgovske blagovne znamke - primeri razvoja lastnih znamk Mercator
• Pregled celovite širitve znamke (ponudba, klub, novi kanali komuniciranja,..) - primer Petrol
• Pregled marketinških posebnosti 2011 in trendi v 2012
Vodena diskusija »Kakšen bo marketing v letu 2012?«

Na fokusu pregled marketinških posebnosti 2011 in trendi v 2012 + primeri Akrapovič, gorenje+, izkušnje Atlantic Grupe, Mercatorja, Petrola, Fructalovega Frutka, Kerrock by Kolpa in drugih. 

  
 Logo Finance  DMS

©2011 Časnik Finance, d. o. o. Poslovna akademija Finance

| POSLOVNA AKADEMIJA | FINANCE