53. MF glava 
  


Kotizacija za 53. marketinški fokus znaša 235 EUR (DDV v ceno ni vključen). Kotizacija za študente z obvezno priloženim potrdilom o šolanju znaša 47 EUR (DDV v ceno ni vključen). Študentska kotizacija ne velja za zaposlene v podjetjih. Študenti so upravičeni samo do naročniškega popusta.
Kotizacija vključuje udeležbo na vseh predavanjih fokusa, gradivo, okrepčilo med odmori.

-10%
Popust za drugega in naslednjega udeleženca iz podjetja

  -5%
naročniki Financ
 -10%
člani DMS
Popust za drugega in vsakega naslednjega udeleženca iz istega podjetja - 10% popust.
Kotizacija znaša 211,5 € (+DDV) 
  
Popust za člane DMS - 10% popust
Kotizacija znaša 211,5 € (+DDV) 
 
Popust za naročnike Financ - 5% popust
Kotizacija znaša 223,25 € (+DDV)
Popust za študente z obvezno poslanim potrdilom o šolanju - 80% popust
Kotizacija znaša 47 € (+DDV)

Za študentsko kotizacijo nam morate poslati potrdilo o šolanju za tekoče šolsko leto. Na potrdilu o šolanju IZREDNIH študentov mora pisati, da niso zaposleni, da lahko zaračunamo študentsko kotizacijo. Plačnik študentske kotizacije je fizična oseba.
Potrdilo o šolanju lahko pošljete po pošti na Časnik Finance, d. o. o., Dalmatinova ulica 2, 1000 Ljubljana s pripisom za Poslovno akademijo Časnika Finance za Regionalni marketinški fokus.
Pretekli popusti: PREDPRIJAVE do 18. januarja!  Izkoristite 15% popust ob prijavi do 18. januarja!
Z izjemo študentskega se popusti seštevajo.
 

Zaključil se je že 53. marketinški fokus!

Uvod v Marketinški fokus: Kam se razvijajo trgovske blagovne znamke

Uvod v Marketinški fokus: Črke, živali in simboli

  
Poslušali smo:

• Lansiranje nove blagovne znamke na mednarodnih trgih - primer gorenje+
•Napredni pristopi k napovedovanju odziva trga na nove izdelke - izkušnje Atlantic Grupe
• Kam se razvijajo trgovske blagovne znamke - primeri razvoja lastnih znamk Mercator
• Pregled celovite širitve znamke (ponudba, klub, novi kanali komuniciranja,..) - primer Petrol
• Pregled marketinških posebnosti 2011 in trendi v 2012
Vodena diskusija »Kakšen bo marketing v letu 2012?«

Na fokusu pregled marketinških posebnosti 2011 in trendi v 2012 + primeri Akrapovič, gorenje+, izkušnje Atlantic Grupe, Mercatorja, Petrola, Fructalovega Frutka, Kerrock by Kolpa in drugih. 

  
 Logo Finance  DMS

©2011 Časnik Finance, d. o. o. Poslovna akademija Finance

| POSLOVNA AKADEMIJA | FINANCE