53. MF glava 
  
Raziskava zadovoljstva udeležencev z dogodkom Vaša mnenja, ocene in predlogi kažejo uspešnost Marketinškega fokusa. V prihodnje bi hoteli biti še boljši, zato Vas prosimo, da izpolnite vprašalnik, s katerim želimo preveriti, kako ste bili zadovoljni s fokusom. Vprašalnik je anonimen, rezultate pa bomo uporabili samo za potrebe organizatorja. Hvala za sodelovanje in lep pozdrav!
 

Zaključil se je že 53. marketinški fokus!

Uvod v Marketinški fokus: Kam se razvijajo trgovske blagovne znamke

Uvod v Marketinški fokus: Črke, živali in simboli

  
Poslušali smo:

• Lansiranje nove blagovne znamke na mednarodnih trgih - primer gorenje+
•Napredni pristopi k napovedovanju odziva trga na nove izdelke - izkušnje Atlantic Grupe
• Kam se razvijajo trgovske blagovne znamke - primeri razvoja lastnih znamk Mercator
• Pregled celovite širitve znamke (ponudba, klub, novi kanali komuniciranja,..) - primer Petrol
• Pregled marketinških posebnosti 2011 in trendi v 2012
Vodena diskusija »Kakšen bo marketing v letu 2012?«

Na fokusu pregled marketinških posebnosti 2011 in trendi v 2012 + primeri Akrapovič, gorenje+, izkušnje Atlantic Grupe, Mercatorja, Petrola, Fructalovega Frutka, Kerrock by Kolpa in drugih. 

  
 Logo Finance  DMS

©2011 Časnik Finance, d. o. o. Poslovna akademija Finance

| POSLOVNA AKADEMIJA | FINANCE