Spletno mesto uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi.

Z nadaljno uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki. V REDU Več o piškotkih...

54. MF 
  
Raziskava zadovoljstva udeležencev z dogodkom Vaša mnenja, ocene in predlogi kažejo uspešnost Marketinškega fokusa. V prihodnje bi hoteli biti še boljši, zato Vas prosimo, da izpolnite vprašalnik, s katerim želimo preveriti, kako ste bili zadovoljni s fokusom. Vprašalnik je anonimen, rezultate pa bomo uporabili samo za potrebe organizatorja.
1. Kako ste bili zadovoljni z vsebino 54. Marketinškega fokusa (ocenjujete s številkami od 1 do 5, pri čemer 5 pomeni, da ste bili zelo zadovoljni, 1 pa niste bili zadovoljni)?
 

2. Kako ste bili zadovoljni s predavatelji (ocenjujete s številkami od 1 do 5, pri čemer 5 pomeni, da ste bili zelo zadovoljni, 1 da niste bili zadovoljni)?

Rok Hrastnik (Iprom):
 

Gregor Cuzak in Geni Arh (Arhea):
 

Daniel Ackermann (iStudio):
 

Janko Hočevar (Aragon):
 

Aljaž Urbanc (Elan):
 

Amela Korlat, Karmen Mlinar (Studio Moderna):
 

Ksenija Škrlj (Simobil):
 

Žiga Osterc (Hardlab):
 

Kako vse nam splet danes rešuje marketinške probleme? - zaključni javni pogovor
 

3. Katere teme, pripravljene v obliki takega fokusa, bi vas v prihodnje še zanimale?
 Izzivi in primeri upravljanja blagovnih znamk
 Primeri razvoja in lansiranja novih izdelkov
 Primeri B2B marektinga
 Primeri trženja v FMCG panogah
 Primeri produktnega PRa
 drugo 

4. Kaj bi v prihodnje spremenili (v zvezi z vsebino in/ali organizacijo)?


5. Ali se boste udeležili 55. marketinškega fokusa, ki bo predvidoma septembra 2012?
 Da Ne 
Hvala za sodelovanje in lep pozdrav!
 

V ospredju 54. marketinškega fokusa je bil internet in njegov vpliv na marketing. 

Prijetno branje v barvah!

F47KK_finance_branje_ihxn.1229937875.jpg 

Prezentacije s fokusa najdete tukaj.
(Vsa objavljena dela so zaščitena z določbami Zakona o avtorski in sorodnih pravicah.)

Poslušali smo:
Internet uničujoče spreminja poslovne modele

Kako marketinško najbolje uporabiti družbena omrežja, kje so se priložnosti za izboljšave

Primeri uporabe spleta in mobilnih aplikacij za doseganje različnih marketinških ciljev

Kako vse nam splet danes rešuje marketinške probleme?

  
 Logo Finance  DMS

©2011 Časnik Finance, d. o. o. Poslovna akademija Finance

Komentarji? | POSLOVNA AKADEMIJA | FINANCE