54. MF 
  
Raziskava zadovoljstva udeležencev z dogodkom Vaša mnenja, ocene in predlogi kažejo uspešnost Marketinškega fokusa. V prihodnje bi hoteli biti še boljši, zato Vas prosimo, da izpolnite vprašalnik, s katerim želimo preveriti, kako ste bili zadovoljni s fokusom. Vprašalnik je anonimen, rezultate pa bomo uporabili samo za potrebe organizatorja. Hvala za sodelovanje in lep pozdrav!
 

V ospredju 54. marketinškega fokusa je bil internet in njegov vpliv na marketing. 

Prijetno branje v barvah!

F47KK_finance_branje_ihxn.1229937875.jpg 

Prezentacije s fokusa najdete tukaj.
(Vsa objavljena dela so zaščitena z določbami Zakona o avtorski in sorodnih pravicah.)

Poslušali smo:
Internet uničujoče spreminja poslovne modele

Kako marketinško najbolje uporabiti družbena omrežja, kje so se priložnosti za izboljšave

Primeri uporabe spleta in mobilnih aplikacij za doseganje različnih marketinških ciljev

Kako vse nam splet danes rešuje marketinške probleme?

  
 Logo Finance  DMS

©2011 Časnik Finance, d. o. o. Poslovna akademija Finance

| POSLOVNA AKADEMIJA | FINANCE