Spletno mesto uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi.

Z nadaljno uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki. V REDU Več o piškotkih...

Dobordošli!

 ZAKAJ IN KAKO JE NASTALA NAJPODJETNIŠKA IDEJA?

S tem izborom želi Časnik Finance javno spodbujati podjetništvo v Sloveniji in k njegovemu še večjemu razmahu prispevati tisto, kar najbolje znamo. Inovativna podjetja in posameznike želimo promovirati in podpirati v vseh fazah podjetniškega procesa, ki se seveda začne že na idejni ravni. Sprejemamo podjetniški "zakon", da nekatere ideje, ki se zdijo v nekem trenutku izjemno perspektivne, tudi ne vzklijejo ali ne obrodijo sadov, temveč propadejo. Morda bodo tudi te kdaj našle pravi trenutek ali pa bodo navdih komu drugemu.

V vseh okoliščinah poslovanja, posebej pa zdaj, v času gospodarske krize, želimo z jasnim in glasnim poročanjem in komentiranjem podjetniških uspehov in težav prispevati k oblikovanju takega poslovnega ozračja, v katerem bo podjetništvo vedno nekaj zaželenega, koristnega in pozitivnega, pri čemer bodo vrednote in vpliv podjetništva na razvoj prepoznavali poleg podjetnikov tudi državni uredniki. Pravi podjetnik se v krizi obrača in obrne, kdaj ima nepremagljive težave in propade. A pravi podjetniki so tudi najboljši lomilci krize, ki jih v Financah vsakodnevno iščemo in njihove poslovne prakse opisujemo javno zato, da bi Slovenija iz krize čim prej izšla kot zmagovalka. Pričakujemo, da bodo ovire za razvoj podjetništva v Sloveniji in vplivi krize malo manjši tudi po zaslugi ekipe NPI. Če nam želite sporočiti kaj pozitivnega ali tudi kaj malo manj lepega, poslušamo!

KDO LAHKO TEKMUJE?

V izboru lahko sodeluje podjetnik z že delujočim podjetjem ali podjetjem v ustanavljanju, samostojni podjetnik ali posameznik s statusom samostojnega delavca ter poleg nosilcev podjetniških idej tudi bralci časnika Finance in člani uredništva Financ.

Poslovna ideja, ki se lahko uvrsti v izbor:

  • mora biti nov izdelek, storitev ali poslovni model, ki ga želimo uveljaviti na trgu,
  • mora temeljiti na lastnem znanju in razvoju podjetnika oz. podjetja,
  • je izvirna bodisi na domačem bodisi na tujem trgu in ima poslovno povezavo s Slovenijo.
Obiščite uradno stran izbora Najpodjetniške ideje s klikom tukaj
 
 Foto utrinki
   NPI  Peter Frankl
     
 Najpodjetniška ideja  NPI  
     NPI
   Lomilci krize  NPI
 Zahvala

PA logo ©2010 Časnik Finance, d. o. o. Poslovna akademija Finance | POSLOVNA AKADEMIJA | FINANCE