Prodaja in marketing na policah
Ključni izzivi trademarketinga ali poglej me v oči!
prodaja in marketing na policah Na 1. konferenci Prodaja in marketing na policah smo spoznavali glavne izzive in dobre prakse tradmarketinga v Sloveniji in izven nje.

Poslušali smo praktične primere, mnenja in izkušnje Petrola, Droge Kolinska, Perutnine Ptuj, Wrigleyja, RedBulla, Barille Adriatik, Marsa, Valicona in druge. Na koncu pa smo slišali dinamičen zaključni pogovor z generalnim direktorjem Harvey Normana, Blainom Callardom.

Preberite še:
• Prezentacije s konference
• Vprašalnik
Uspešen zaključek konference
Ljudje
Udeleženci lahko izpolnite anketo o zadovoljstvu s konferenco.
Različni trgi, različni trgovci
trgovina
Kakšne so poti do uspeha?
Anketa
 

Finance ©2009 Časnik Finance, d. o. o. Poslovna akademija Finance | POSLOVNA AKADEMIJA | FINANCE