glava-Summit-29.11.1385719718.jpg

Matt Mayfield, Telekta

American born and raised, Matt Mayfield, has been located in Ljubljana Slovenia since 2000. He has a broad industry background in industrial, governmental, telecom, and commercial IT. His business markets have been focused on the Americas, Asia, and most recently focused on Europe and Central Europe. Finally, Matt has worked in roles within engineering, marketing, sales, and management.

His career reflects a strong applied creativity to overlapping roles, regions, and industries. This combined with an agile, iterative, team based approach to recycling stalled business ideas and products into new, valuable business streams.

Matt Mayfield provides consulting services through Telekta to a variety of international clients who seek his expertise to address limitations in their existing business practices. This includes such services as market assessment, facilitated brainstorming and business transformation, business development network creation, offering re-positioning, due diligence expert opinion, first(prototype) sales, etc.


Dr. Mitja Pirc je poslovni svetovalec in deluje na področju strategij rasti, strateškega in operativnega marketinga, upravljanja blagovnih skupin in upravljanja odnosov s potrošniki. Svetoval je vodilnim regijskim in evropskim podjetjem iz trgovinskega sektorja, FMCG, finančne industrije, telekomunikacij in farmacije. Poklicno pot je začel v jugovzhodni evropi pri podjetju SAS Institute, kasneje pa nadaljeval na Švedskem in v Španiji v podjemu, preden se je pridružil ekipi Pristopa, je delal kot manager pri svetovalnem podjetju A.T. Kearney.

Mitja je avtor številnih člankov in kot predavatelj sodeluje pri podiplomskih predmetih trženja na poslovnih šolah Instituto de Empresa, EDHEC in INSEAD. Mitja je doktorat ekonomskih znanosti iz vedenjska ekonomije (obnašanje potrošnikov) pridobil na Univerzi Pompeu Fabra v Barceloni/Barcelona Graduate School of Economics, magisterij iz mednarodnega poslovanja na Stockholm School of Economics in diplomo iz teoretične matematike na Univerzi v Ljubljani.

 
Rok Cuderman, direktor področja marketing, Petrol d.d., Ljubljana
Poklicno pot leta 1992 začel z delom za Wrigley, ki je ravno vstopil na slovenski trg. Delo za Wrigley je bila odlična "šola prodaje" - z visokimi cilji in izdelanim sistemom obdelave (novega) trga. Spoznal različne faze dela dobavitelja, saj je delal na področju merchandising-a, trade marketing-a, ključnih kupcev,...
Po petih letih dela "dobavitelja", je od leta 1997 zaposlen na strani "trgovca", v družbi Petrol, kjer že skoraj dvanajst let dela na področju maloprodaje. Kot direktor sektorja Pospeševanje prodaje sodeloval pri uvajanju številnih novosti (asortiman, oprema, procesi,..), s katerimi so "naftnega trgovca" transformirali še v trgovca z blagom za široko potrošnjo (leta 2002 za projekt "Upravljanje s prostorom" prejme na Petrolovi poslovni konferenci nagrado za najboljši projekt).
Kot direktor sektorja Razvoj maloprodaje, v Petrol d.d., Ljubljana, je delal na področju zasnove in opreme prodajaln bencinskega servisa ter razvoju novih dejavnosti, sedaj pa je na mestu direktorja področja marketinga.

 
 
 
 
 
 
 
 

 

 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
V Sloveniji prvič predstavljeni praktični primeri:

• Kako konkurirati globalnim igralcem
• Kako uspešno prodajati inovacijo
• Kako upravljati prodajno mrežo in produkte za rast v finančni industriji
• Kako smo prodali rešitev preden smo imeli izdelek
• Izkušnje uspešnih širitev na nove tržišča
• Kako spremeniti prodajni proces, da delamo posel z malimi podjetji
•IKako zviševati vrednost svojih izdelkov, kako dosegati višjo ceno
• Kako s partnerstvi do večje/dodatne prodaje


Udeleženci bodo v enem dnevu slišali najnovejšo prakso na področjih:

• Razvoja in spreminjanja prodajne ponudbe
• Osvajanja tujih trgov
• Prilagajanja prodajnih procesov in organizacije
• Razvoja prodajnega osebja
• Prilagajanja nagrajevanja
• Povečevanja prodajne učinkovitosti ekip

Na enem mestu najnovejša praksa z vseh vidikov prodaje. Vse kar potrebujete za prodajno uspešno 2014!


    PA logo ©2013 Časnik Finance, d. o. o. Poslovna akademija Finance | POSLOVNA AKADEMIJA | FINANCE