glava-Summit-29.11.1385719718.jpg

8. konferenca za direktorje prodaje, Sales Summit 2014:
Kje je denar in kako ga pobrati?

Ljubljana, 11. februarja 2014

Denar še vedno je. Potrošniki še vedno trošijo. Vendar ni nujno, da danes največ trošijo isti kupci kot so največ trošili pred petimi leti. Ni nujno, da največji kupci iz preteklosti trošijo za enake stvari enako veliko denarja. Ni nujno, da do novih najboljših kupcev lahko pridemo na enak način kot do lanskih najboljših kupcev. Ni nujno, da nižja cena prinese večjo prodajo. Ni nujno, da je najboljši prodajalec za naš lanski prodajni program, tudi letos naš najboljši prodajalec. Prodajno okolje se je drastično spremenilo, a posel se še vedno dogaja. Zato moramo pogledati, kje je danes in kje bo jutri »denar« ter kako do njega. Zato bo konferenca pokazala nekaj dobrih praks na različnih področjih prodaje, ki vsa prispevajo k odgovoru na vprašanje »Kje denar je in kako pridemo do njega?«.

Govorili bomo o tem, kako do denarja:

  • cena in izdelek za višje marže
  • psihologija prodaje; kako prepričati kupca, da kupi ravno vaš izdelek, storitev
  • človeški faktor; ljudje so ključnega pomena, ljudje delajo posel, pomen dobrega prodajalca
  • prodajno okolje, učinkovitost organizacije; kateri kanali so prodajno uspešni, kako z manj prodajalci dosegati enak ali višji nivo prodaje

Že 7 let nam vsak leto znova zaupa okoli 150 udeležencev. Pridružite se jim tudi vi.

Pohitite s prijavo in izkoristite ugodnosti, ki vas čakajo ob prijavi do konca leta!

Vljudno vabljeni.

Organizatorji Sales summita

 

 
V Sloveniji prvič predstavljeni praktični primeri:

• Kako konkurirati globalnim igralcem
• Kako uspešno prodajati inovacijo
• Kako upravljati prodajno mrežo in produkte za rast v finančni industriji
• Kako smo prodali rešitev preden smo imeli izdelek
• Izkušnje uspešnih širitev na nove tržišča
• Kako spremeniti prodajni proces, da delamo posel z malimi podjetji
•IKako zviševati vrednost svojih izdelkov, kako dosegati višjo ceno
• Kako s partnerstvi do večje/dodatne prodaje


Udeleženci bodo v enem dnevu slišali najnovejšo prakso na področjih:

• Razvoja in spreminjanja prodajne ponudbe
• Osvajanja tujih trgov
• Prilagajanja prodajnih procesov in organizacije
• Razvoja prodajnega osebja
• Prilagajanja nagrajevanja
• Povečevanja prodajne učinkovitosti ekip

Na enem mestu najnovejša praksa z vseh vidikov prodaje. Vse kar potrebujete za prodajno uspešno 2014!


    PA logo ©2013 Časnik Finance, d. o. o. Poslovna akademija Finance | POSLOVNA AKADEMIJA | FINANCE