glava-Summit-29.11.1385719718.jpg

Splošno o dogodku

Prodajna konferenca Sales summit je dogodek, ki povzema trenutne glavne trende v prodaji in daje napoved za prihodnje leto. Konferenca skuša osvetliti nekaj ključnih področji prodaje v našem prostoru. Osrednja tema Sales Summita 2014 bo "Kje je denar in kako do njega"?

Glavna tema je vsako leto obdelana teoretično in praktično, stalnica v programu pa sta tudi dve vzporedni sekciji. Vsaka sekcija ima en izhodiščni praktični primer, ki ga udeleženci prek skupinske debate rešijo in potegnejo zaključke za svoje delo. Tokrat smo vpeljali še "nasvetno rubriko", da boste prejeli čim več praktičnih informacij, ki jih boste lahko uporabili že naslednji dan.

Osrednja tema Sales summita 2008 je bila strateški zasuk prodaje h kupcem naših kupcev, v letu 2009 smo osredotočili na dinamičnost prodaje za poslovni uspeh, v letu 2010 pa na prodajo "dan potem", v 2011 smo bili v vrtincu sprememb, v 2012 smo skušali razumeti in se diferenciirati, da bi bolje prodajali, v letu 2013 pa smo transformirali prodajo za poslovni uspeh.

Konferenca vsako leto pritegne okoli 150 prodajnih managerjev. Organizator je edini slovenski poslovni dnevnik Finance, ki dogodek tudi medijsko podpre.

Osma prodajna konferenca Sales Summit 2013 bo v torek, 11.2. 2014 v Ljubljani.

Ciljna skupina konference so predvsem vodje prodaje iz srednjih in velikih slovenskih podjetij ter direktorjev srednjih podjetij. Konferenca ima jasno vizijo, močan programski svet in cilj postati tradicionalno vsakoletno srečanje strokovnjakov s področja prodaje. Sama zasnova srečanja je nastala kot odgovor na to, da ni nobene večje konference, namenjene direktorjem prodaje, prodajnim predstavnikom, ...kjer bi lahko poleg izmenjave znanja in izkušenj ter poslovnih vezi tudi ustvarili nek community, ki ga ta ciljna skupina še nima.

Se vidimo 11. februarja na 8. Prodajni konferenci Sales summit 2014!

 
V Sloveniji prvič predstavljeni praktični primeri:

• Kako konkurirati globalnim igralcem
• Kako uspešno prodajati inovacijo
• Kako upravljati prodajno mrežo in produkte za rast v finančni industriji
• Kako smo prodali rešitev preden smo imeli izdelek
• Izkušnje uspešnih širitev na nove tržišča
• Kako spremeniti prodajni proces, da delamo posel z malimi podjetji
•IKako zviševati vrednost svojih izdelkov, kako dosegati višjo ceno
• Kako s partnerstvi do večje/dodatne prodaje


Udeleženci bodo v enem dnevu slišali najnovejšo prakso na področjih:

• Razvoja in spreminjanja prodajne ponudbe
• Osvajanja tujih trgov
• Prilagajanja prodajnih procesov in organizacije
• Razvoja prodajnega osebja
• Prilagajanja nagrajevanja
• Povečevanja prodajne učinkovitosti ekip

Na enem mestu najnovejša praksa z vseh vidikov prodaje. Vse kar potrebujete za prodajno uspešno 2014!


    PA logo ©2013 Časnik Finance, d. o. o. Poslovna akademija Finance | POSLOVNA AKADEMIJA | FINANCE