glava-Summit-29.11.1385719718.jpg

8. konferenca direktorjev prodaje SALES SUMMIT 
torek, 11. februarja 2014

 8.30- 9.00

Prihod udeležencev

9.00-9.10

Otvoritev konference s pozdravnim nagovorom:

Peter Frankl, Časnik Finance, in Primož Hvala, H&S Consulting

9.10-10.30

Uvodni del konference:

Uvodničar konference Matt Mayfield (Telekta)*: How to improve sales in 2014? - 3 Sales Management Improvements we must implement

Author will talk about sales challenges in Slovenia and give an overview of 3 opportunities for Sales Manager to have big, immediate impact on sales:

1. How to get your team to identify the "burning need" and stop focusing on deals with unpredictable close dates and big price sensitivity.
2. What to look for when reviewing an offer/proposal to make sure your sales teams are not loosing deals at the very end?
3. How Silicon Valley has taken Japanese just-in-time manufacturing and revolutionized product launch and how hard data makes this more than a fad.

»Kako vidijo glavne prodajne izzive direktorji prodaje in kako jih bodo reševali v 2014.«.

V javnem pogovoru bosta s svojimi komentarji sodelovala direktorja prodaje dveh prodajno uspešnih podjetij.

 10.30-10.45 Odmor za druženje

 10.45-12.15

Plenarna sekcija: Kje denar je in kako do njega - uspešne prodajne zgodbe iz Slovenije v svet

  • Jure Šumi (Knauf Insulation): Z nadgradnjo programa do novih kupcev, novih trgov - globalne izkušnje Knauf Insulation

Z razvojem tehnološke rešitve iz obstoječih programov smo ob upoštevanju prihodnjih potreb trgov razvili novo generacijo kamenih vlaken in iz njih narejenih izdelkov. Nove generacija nam omogoča prodajo novih rešitev za (nam) popolnoma nove aplikacije, širimo spekter uporabnosti naših izdelkov, stopamo v stik z novimi kupci... Primer bo lepo pokazal, kako se da odkriti kje je denar na trgih in kako do njega. Izkušnje pri kreiranju in lansiranju nove generacije izdelkov iz inovativnih kamenih vlaken so lahko koristne tudi v drugih industrijah.

  • Doro Erjavec (Hyla): Kaj je danes ključno v boju s svetovno konkurenco - izkušnje Hyla

V prispevku bo predstavljeno, kaj so ključni elementi uspešnega boja z mednarodno konkurenco. Podjetje Hyla osvaja nova tržišča in nove kupce z dobrim izdelkom, stalnim razvojem in neposredno prodajo. Kaj je pri vsakem od teh elementov pomembno in kako imajo to organizirano v podjetju, bo tema tega prispevka.

  • Igor Vincek (Banka Koper)**: Pregled, kako povečevati prodajno učinkovitost poslovne mreže - izkušnje Banka Koper
V prispevku bo prikazano več vidikov, kako povečati prodajno učinkovitost. Kako so uspeli implementirati CRM, ki jim danes omogoča povečati obseg poslovanja z obstoječimi strankami in iskati nove. Pripravljen imajo poseben program pridobitve strank, program spremljanja v prvem letu in aktivnosti za ohranitev in povečevanje poslovanja s strankami... Prikazane bodo prodajne izkušnje banke, ki danes v slovenskem trgu raste.
 12.15-13.00 Odmor za hitro kosilo
 13.00-14.30 Vzporedni sekciji: 
  13.00-14.30

Sekcija 1: Kako do novih kupcev, do denarja? Nauki uspešnih širitev ponudbe

  • Maruša Kmet (Rokus Klett): Kako s širitvijo ponudbe rasti, ko je osnovni trg »zaprt«?

V prispevku bo predstavljeno, kako je podjetje širilo svojo ponudbo, ker je bil osnovni trg zelo reguliran. Kaj naj naredimo, če se nam osnovni trg »zapre«

  • Andrej Šolinc (Klaro): Kako preoblikovati ponudbo in prodajni proces, da se dobi denar tudi med malimi in srednjimi podjetji - izkušnje Domenca

Podjetje deluje na konkurenčne trgu in cilja na mala in srednja podjetja. V prispevku bo prikazano, kako so spremenili ponudbo in prilagodili prodajni proces. Spremenjena ponudba jim omogoča boj in doseganje višje dodane vrednosti v primerjavi s cenovno konkurenco. Spremenjen večstopenjski prodajni proces jim omogoča boljše profiliranje strank, stroškovno učinkovitost prodaje in več priložnosti za dodatno prodajo.

  • Miha Zupanc (BTC): Poznati v čem si najboljši in širitev ponudbe po verigi vrednosti - izkušnje BTC Logistika
V prispevku bo prikazano, kako razmišljati, ko iščemo možnosti širitve poslovanja s svojimi strankami, dodatni denar in dodatne stranke. Na primeru podjetja bomo videli, kako z upoštevanjem svojih konkurenčnih prednosti in kako reševati vedno nove probleme/izzive svojih strank. Ključ je v tem, da ponudiš najboljše v svoji dejavnosti in potem iščem nove, dodatne priložnosti za ekstenzijo. Spoznali bomo izkušnje, kako iz logistike v upravljanje prodajnih površin in še naprej...
   
  13.00-14.30

Sekcija 2: Kje je denar? Nauki, kako bolje razumeti kupca in kako zviševati vrednost svojih izdelkov

  • Zenel Batagelj (Valicon): Danes so zgubljeni potrošnik in zgubljeni ponudniki. Definirajte svojo vrednost, svojo zgodbo in rešili boste sebe in svoje kupce.

Potrošniki so prestrašeni, skačejo od ponudnika do ponudnika. Nekateri so od skakanja že utrujeni in nekaterim finančno tudi ni potrebno stalno menjavati. Ponudniki smo prestrašeni in zadnja leta imamo samo akcije, nasilno dodajanje storitev, da zadovoljimo kratkoročni rezultat. Kako iz tega začaranega kroga? O tem, kako ponovno definirat svoje znamke, svojo ponudbo in svojo vrednost za kupca bo govora v tem prispevku.

  • Dejan Romih (MountVacation): Kako povečati vrednost nakupne košarice svojega kupca - izkušnje MountVacation
V prispevku bodo pokazani načini, kako iz leta v leto povečevati vrednost nakupa svojih strank. MountVacation uspeva povečevati vrednost nakupov svojih strank v industriji, kjer se pogosto govori, da mora biti ponudba 1€ cenejša od konkurence. Kako bolje razumejo kupce in kako jim ponudijo prave stvari, da kupci porabijo več?
  • Tilen Travnik (Dlab): Prodati še predno imaš končno rešitev - izkušnje rockpamperscissors.co.uk

V prispevku bomo pokazali izkušnje dinamičnega kreiranja novih izdelkov, spremenjene ponudbe... Lean pristop zahteva zelo dobro poznavanje potencialnih kupcev, resnično poznavanje prave vrednosti za kupca...Samo tako lahko hitro lansiramo uspešne novosti. V konkretnem primeru je avtor prodal storitev 30im salonom še preden je začel razvoj produkta.

 
 14.30-14.45 Odmor
 14.45-16.00 Vzporedni sekciji
 14.45-16.00

Sekcija 3: Kako do novih kupcev, do denarja? Izkušnje uspešnih širitev na nova tržišča

  • Dušan Olaj (Duol)**: Kako odkriti in se prilagoditi različnim trgom in kupcem iz različnih panog - globalne izkušnje Duol

V prispevku bodo prikazane ključne prodajne izkušnje, ki jih je Duol pridobil pri širitvi na mednarodne trge od Kazahstana, Saudske Arabije, Brazilije... Podjetje prodajno ne želi biti vezano na en geografsko področje in na eno panoge. Zato kupce išče v športni industriji, kmetijstvu, vojaški industriji... Kako jim to uspeva? Kaj je ključno z vidika prodaje za uspešno obvladovanje različnih kupcev?

  • Prikaz izkušenj upravljanja prodaje na več trgih - praktični primer
   
 14.45-16.00

Sekcija 4: Kako do denarja? Izkušnje, kako s partnerstvi do večje/dodatne prodaje

  • Mitja Pirc (Pristop): Najboljše prakse prodajnih partnerstev - pregled domačih in mednarodnih primerov

V prispevku bo narejen pregled primerov uspešnega partnerstva različnih podjetji pri prodaji svojih izdelkov in storitev. Prispevek bo pokazal kako oblikovati partnerstva, da bodo prodajno uspešna. Ali lahko tudi vi sklenete kakšno partnerstvo?

  • Rok Cuderman (Petrol): Kako oblikovati in katera partnerstva delujejo - izkušnje Petrol

V prispevku bodo prikazani uspehi različnih partnerstev Petrola - Spar, Generali ... Prikazan bo način, kako pristopiti k dogovoru o oblikovanju paketov in kje so ključni izzivi uspešne implementacije.

 14.45-16.00 Odmor
  16.00-17.00

Zaključni pogovorEnkrat prodajalec, vedno prodajalec

V zaključnem pogovoru se bo Peter Frankl pogovarjal s posebnim gostom. Osebo, ki je bil prodajalec in ki ostaja prodajalec tudi sedaj, ko je na vodstvenem položaju. Kako sedaj vidi glavne izzive v prodaji, kakšen je danes uspešen prodajalec, kaj je danes pomembno za prodajni uspeh? 

   
 17.00 Zaključek konference
*Predavanje bo v angleškem jeziku
** Čakamo potrditev naslova prispevka

 
V Sloveniji prvič predstavljeni praktični primeri:

• Kako konkurirati globalnim igralcem
• Kako uspešno prodajati inovacijo
• Kako upravljati prodajno mrežo in produkte za rast v finančni industriji
• Kako smo prodali rešitev preden smo imeli izdelek
• Izkušnje uspešnih širitev na nove tržišča
• Kako spremeniti prodajni proces, da delamo posel z malimi podjetji
•IKako zviševati vrednost svojih izdelkov, kako dosegati višjo ceno
• Kako s partnerstvi do večje/dodatne prodaje


Udeleženci bodo v enem dnevu slišali najnovejšo prakso na področjih:

• Razvoja in spreminjanja prodajne ponudbe
• Osvajanja tujih trgov
• Prilagajanja prodajnih procesov in organizacije
• Razvoja prodajnega osebja
• Prilagajanja nagrajevanja
• Povečevanja prodajne učinkovitosti ekip

Na enem mestu najnovejša praksa z vseh vidikov prodaje. Vse kar potrebujete za prodajno uspešno 2014!


    PA logo ©2013 Časnik Finance, d. o. o. Poslovna akademija Finance | POSLOVNA AKADEMIJA | FINANCE