glava-Summit-29.11.1385719718.jpg

Kotizacija za 8. Prodajno konferenco Sales summit znaša 365 EUR (DDV v ceno ni vključen). Kotizacija za študente z obvezno priloženim potrdilom o šolanju znaša 73 EUR (DDV v ceno ni vključen). Študentska kotizacija ne velja za zaposlene v podjetjih. Študenti so upravičeni samo do naročniškega popusta. 

Kotizacija vključuje:
- udeležbo na vseh predavanjih konference,
-
gradivo (tiskano),
-
okrepčilo med odmori in kosilo,
izvod časnika Finance + revijo Moje Finance + revijo Manager + revijo Medicina in ljudje 

 Ob prijavi do 31. decembra imate
25% popust

 -5%
drugi udeleženec iz podjetja

 -10%
vsak tretji in naslednji udeleženec

 -5%
naročniki Financ

Ob prijavi do 31. decembra imate 25% popust, ob prijavi do 17. januarja pa 15% popust. Če ste še naročniki Financ, vam prištejemo še 5% popust, skupaj lahko koristite torej 30% popusta.

Kotizacija s 30% popustom znaša 255,5 € (+ DDV) za prvega udeleženca, 237,25 € za drugega in 219 € za tretjega in vsakega naslednjega udeleženca iz istega podjetja.
Popust za drugega udeleženca iz podjetja - 5% popust
Kotizacija znaša 346,7 € (+DDV) 
  
Popust za tretjega in vsakega naslednjega udeleženca iz podjetja - 10% popust
Kotizacija znaša 328,5 € (+DDV)
Popust za naročnike Financ - 5% popust
Kotizacija znaša 346,7 € (+DDV)
Popust za študente z obvezno poslanim potrdilom o šolanju - 80% popust
Kotizacija znaša 73 € (+DDV)

Za študentsko kotizacijo nam morate poslati potrdilo o šolanju za tekoče šolsko leto. Na potrdilu o šolanju IZREDNIH študentov mora pisati, da niso zaposleni, da lahko zaračunamo študentsko kotizacijo. Plačnik študentske kotizacije je fizična oseba.
Potrdilo o šolanju lahko pošljete po pošti na Časnik Finance, d. o. o., Bleiweisova cesta 30, 1000 Ljubljana s pripisom za Poslovno akademijo Časnika Finance za 8. Prodajno konferenco Sales summit.

Prijava
 
Z izjemo študentskega se popusti seštevajo.
 
V Sloveniji prvič predstavljeni praktični primeri:

• Kako konkurirati globalnim igralcem
• Kako uspešno prodajati inovacijo
• Kako upravljati prodajno mrežo in produkte za rast v finančni industriji
• Kako smo prodali rešitev preden smo imeli izdelek
• Izkušnje uspešnih širitev na nove tržišča
• Kako spremeniti prodajni proces, da delamo posel z malimi podjetji
•IKako zviševati vrednost svojih izdelkov, kako dosegati višjo ceno
• Kako s partnerstvi do večje/dodatne prodaje


Udeleženci bodo v enem dnevu slišali najnovejšo prakso na področjih:

• Razvoja in spreminjanja prodajne ponudbe
• Osvajanja tujih trgov
• Prilagajanja prodajnih procesov in organizacije
• Razvoja prodajnega osebja
• Prilagajanja nagrajevanja
• Povečevanja prodajne učinkovitosti ekip

Na enem mestu najnovejša praksa z vseh vidikov prodaje. Vse kar potrebujete za prodajno uspešno 2014!


    PA logo ©2013 Časnik Finance, d. o. o. Poslovna akademija Finance | POSLOVNA AKADEMIJA | FINANCE