Prodajne priložnosti je treba končati še letos, toda kako?

03.09.2013  12:42
Manja Pušnik

Pridružite se nam na delavnici in spoznajte enostaven in praktičen način analize prodajnih priložnosti ter kako ukrepati, da se čim več priložnosti uresniči še v letošnjem letu.

Konec leta je pred vrati in treba bo doseči prodajne načrte za leto 2013. Prodajalci se sprašujejo, kako jih zagotoviti. Boste upali na uresničitev ali boste že danes začeli s ključnimi aktivnostmi, potrebnimi za njihovo uresničitev? Vabimo vas, da se udeležite interaktivne delavnice »Konec dobro vse dobro! Zaključite prodajne priložnosti v letu 20131«, ki bo v ponedeljek, 30. septembra v prostorih GZS v Ljubljani.

POZOR! Če se prijavite do 13. septembra 2013 lahko izkoristite do 25 odstotni popust!

Pohitite, saj število mest je omejeno!

Prijavite se lahko tukaj .


Po delavnici boste znali analizirati kakovost svojega prodajnega lijaka in preveriti, ali so leadi, ki jih imate res prave prodajne priložnosti. Prav tako boste znali kakovostno oceniti prodajno priložnost (ocena verjetnosti posla) ter se znali odzvati glede na štiri različne vrste prodajnih priložnosti. Izdelali boste oceno realnosti prodajnih uspehov v zadnjem kvartalu in akcijski načrt, da se bom čim več priložnosti do konca leta 2013 materializiralo v sklenjene posle ter seveda dobili odgovore na individualna vprašanja.

Interaktivno delavnico bosta vodila Primož Hvala, Human & Sales Consulting in Matjaž Kovačič, PROKO.

 
Vaša ocena:
Slabo  Dobro
Povprečna ocena 0.00 ( 0 ocen )
Slabo  Dobro

      




 

11.9. Terjatve: sporne in dvomljive, prevrednotenje ali odpis, davčno priznavanje, DDV
12.9. Kaj morate vedeti o novih možnostih v stečaju in prisilni poravnavi
18.9. Izogibanje dvojni obdavčitvi in vpliv novosti na optimiziranje mednarodnih davkov
18.9. Za slovenska podjetja: Kako do nepovratnih sredstev na Hrvaškem?
20.9. Raziskave in razvoj: prihranki pri davku in stroških, priprava pravilnika in dokumentacije
24.9. Telekomunikacije: strategija in priložnosti
24.9. Popoldanska akademija: Finančno nagrajevanje prodajnega osebja
25.9. Nova in obstoječa razkritja konsolidiranih letnih poročilih, ki veljajo od 1.1.2013
25.9. 59. Marketinški fokus: Kako nam blagovne znamke prinesejo več prihodkov
25.9. Brezplačni Forumi 2013- Dolenjski forum
26.9. Novosti na področju optimizacije spletnih strani
30.9. Konec dober vse dobro! Zaključite prodajne priložnosti še v letu 2013!
30.9. Popoldanska akademija: Prodati ali ne prodati delež v podjetju?
8.10. Popoldanska akademija: Pogajanja z najbolj zahtevnimi partnerji
11.10. 5. konferenca Marketing in prodaja na policah: Med policami s(m)o uspešni!
15.10. Brezplačno! Energetska učinkovitost v hotelski industriji Novo!
13.11. Tekmovanje za najboljše letno poročilo 2012 - Rok prijave 30.9.!
21.11. 15. Poslovna konferenca Portorož: Rastoči trgi se predstavljajo. Vas zanima?
25.11. Okoljsko srečanje 2013 - brezplačna prijava!
29.8. Kako prodati v časih, ko je kupcev vse manj
8.7. Nagrada Werner von Siemens - rok prijave 8.7.
27.6. Marketinška analitika: orodje, brez katerega danes ne gre
19.6. 1. konferenca: Izzivi in priložnosti družinskega podjetništva

 

        FOTO FOTO FOTO REVIJA
       
        30.  Finančna konferenca 18. Slovenska marketinška konferenca 1. Družinska konferenca Aprilski Akademček!