Spletno mesto uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi.

Z nadaljno uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki. V REDU Več o piškotkih...

Ali dobro izkoriščate digitalni marketing?

29.01.2014  11:34
Manja Pušnik

O tem se boste prepričali na 60. marketinškem fokusu 26. februarja v Ljubljani

Digitalni marketing je v zadnjih letih postal eden izmed sestavnih delov marketinga. Vendar, kako dobro ga izkoriščate? Kakšne so v resnici njegove koristi? Ali nam tudi v slovenskem prostoru v resnici lahko prinaša rezultate, ki upravičijo vlaganje vanj?

Prijavite se lahko tukaj.


"Marketing brez svoje "digitalne" komponente ne more obstajati. Skovanka digitalni marketing, ki smo se je naposlušali v zadnjem času, se mi zdi vedno bolj smešna. Saj, ali ni "digital" samo še ena od platform, če hočete sredstev ali kanalov, ki nam pomaga pri uspešnem poslovanju zaradi katere je razvoj lahko hitrejši, odnosi s kupci, potrošniki tesnejši in razumevanje trga bolj poglobljeno?" se sprašuje Iztok Sila, programski vodja marketinških fokusov.



 
Iztok Sila, programski vodja marketinških fokusov

Če drži, da je marketing vse, kar počnemo, brez »digitala« v resnici že dolgo ne moremo, saj nas obkroža na vsakem koraku. Kako pa dejansko izkoristiti vse potenciale, ki jih tehnologija in znanje nekaterih ponuja? Kakšne so v resnici njegove koristi? Ali nam tudi v slovenskem prostoru v resnici lahko prinaša rezultate, ki upravičijo vlaganje vanj?

Odgovore na ta vprašanja vam bomo skušali prikazati s konkretnimi primeri in naslednjimi predavatelji na 60. Marketinškem fokusu : Damjan Kosec (S & TLabs Innovations), Denis Potočnik (Kuponko.si), Aljoša Domijan (EnaA), Urška Ogrinc (Innovatif), Tomaž Cirman (Arboobra), Manica Ferenc (Divna B. Hendrickx, Družina in Kliping), David Rozman (Simobil) in Mitja Jereb (TS Media).

Več o programu najdete tukaj.

 
Vaša ocena:
Slabo  Dobro
Povprečna ocena 0.00 ( 0 ocen )
Slabo  Dobro

      




 

4.3. Brezplačni Forumi Financ - Logaški Forum
6.3. Dvignimo energijo v prodajni ekipi!
11.3. THINK BIG. THINK FUTURE.
20.3. Kako analizirati bilance in napovedi poslovanja poslovnih partnerjev
20.3. Zdravstvena polemika: Kakšna bo cena vašega zdravja v prihodnje?
21.3. Za podružnice: Kako pripraviti bilance in davčni obračun in DDV
25.3. Priprava dokumentacije za davčne olajšave v raziskave in razvoj
25.3. Trženje v turizmu v 21. stoletju Novo!
26.3. Kako spremljati denarni tok in plan likvidnosti
28.3. Koristi sistema varnosti in zdravja pri delu - aktualne praktične izkušnje Novo!
10.4. NOVO! Širimo marketinška obzorja. Marketing Summit Belgrade - Marketing zmaguje v državi, regiji in svetu
15.4. 16. Dnevi energetikov
13.5. 31. Finančna konferenca - Financiranje, kot bi vedno moralo biti
20.5. Najpodjetniška ideja 2013/14
27.5. 19. Slovenska marketinška konferenca - Od mikro segmentov do globalnih trgov. Ali je naša ponudba prava?
26.2. 60. M fokus: Digitalna prihodnost je že zdavnaj tu. Kako dobro ste nanjo pripravljeni?
11.2. 8. Sales Summit uspešno zaključen!
11.12. Brezplačno! 4. Podjetniški forum
11.12. Popoldanska akademija: Obvladujte terjatve-izboljšajte likvidnost
5.12. Brezplačno! Ali je Slovenija res med najbolj koruptivnimi državami?

 

        FOTO FOTO FOTO REVIJA
       
        PKP Podjetniški forum Okoljsko srečanje Decembrski Akademček