Digitalni marketing je v zadnjih letih postal eden izmed sestavnih delov marketinga. Vendar, kako dobro ga izkoriščate? Kakšne so v resnici njegove koristi? Ali nam tudi v slovenskem prostoru v resnici lahko prinaša rezultate, ki upravičijo vlaganje vanj?
Prijavite se lahko tukaj.
|
"Marketing brez svoje "digitalne" komponente ne more obstajati. Skovanka digitalni marketing, ki smo se je naposlušali v zadnjem času, se mi zdi vedno bolj smešna. Saj, ali ni "digital" samo še ena od platform, če hočete sredstev ali kanalov, ki nam pomaga pri uspešnem poslovanju zaradi katere je razvoj lahko hitrejši, odnosi s kupci, potrošniki tesnejši in razumevanje trga bolj poglobljeno?" se sprašuje Iztok Sila, programski vodja marketinških fokusov.
|
Iztok Sila, programski vodja marketinških fokusov
|
Če drži, da je marketing vse, kar počnemo, brez »digitala« v resnici že dolgo ne moremo, saj nas obkroža na vsakem koraku. Kako pa dejansko izkoristiti vse potenciale, ki jih tehnologija in znanje nekaterih ponuja? Kakšne so v resnici njegove koristi? Ali nam tudi v slovenskem prostoru v resnici lahko prinaša rezultate, ki upravičijo vlaganje vanj?
Odgovore na ta vprašanja vam bomo skušali prikazati s konkretnimi primeri in naslednjimi predavatelji na 60. Marketinškem fokusu : Damjan Kosec (S & TLabs Innovations), Denis Potočnik (Kuponko.si), Aljoša Domijan (EnaA), Urška Ogrinc (Innovatif), Tomaž Cirman (Arboobra), Manica Ferenc (Divna B. Hendrickx, Družina in Kliping), David Rozman (Simobil) in Mitja Jereb (TS Media).
Več o programu najdete tukaj.