Spletno mesto uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi.

Z nadaljno uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki. V REDU Več o piškotkih...

Kako znanje z majhnega trga lahko postane veliko in prepoznavno

19.03.2014  16:29
Manja Pušnik

Na okrogli mizi v okviru 19. SMK boste izvedeli, kako na mednarodne trge prenesti dobre poslovne rezultate z domačega, nišnega trga

Mnenja in izkušnje o ustvarjanju in doseganju globalnih prebojev ter potencialih slovenskih podjetij in trženjskih priložnostih bodo na 19. Slovenski marketinški konferenci (SMK) 27. in 28. maja v Portorožu z udeleženci delili: Stojan Petrič, predsednik uprave koncerna Kolektor, Igor Akrapovič, ustanovitelj in lastnik podjetja Akrapovič in Maja Požar Andrejašič, lastnica podjetja REC.

Vljudno vas vabimo, da se že danes prijavite na 19. Slovensko marketinško konferenco, ki jo organizirata Društvo za marketing Slovenije in Poslovna akademije časnika Finance.

Prijavite se lahko tukaj.


Največji marketinški dogodek leta bo konec maja v Portorožu potekal v luči ključnih trendov v marketingu: konkurenčnosti, prilagajanju spremenljivem okolju in učinkovitosti. O temi "Od mikro segmentov do globalnih trgov. Ali je naša ponudba prava?" bodo govorili priznani slovenski in tuji strokovnjaki, hkrati pa bodo priložnost dobila tudi slovenska podjetja, ki so si pot uspešno utrla v svet. Tako bodo soustvarjalci marketinške stroke razpravljali o spremembah strategije nastopa na trgu, uporabi novih idej ali orodij, ki temeljijo na tehnologiji ali uvedbi slovenskih izdelkov v tujini.

Podjetnika Igorja Akrapoviča tako slovenska kot mednarodna poslovna javnost zelo dobro pozna. Zaslovel je z izpušnimi sistemi za motorje, lani zrasel za okoli 17 odstotkov, prav tolikšno rast načrtuje za letos. Rast pomeni tudi nova delovna mesta v podjetju Akrapovič. Posebej hitro rast načrtujejo pri avtomobilskem programu, po načrtih naj bi ta čez nekaj let pomenil že polovico njihove prodaje.



 
Igor Akrapovič, ustanovitelj in lastnik podjetja Akrapovič

Stojan Petrič že od leta 1994 vodi idrijski koncern Kolektor. Kolektor ima 20 proizvodnih podjetij in sodi med največje slovenske skupine. Lani so ustvarili okoli 470 milijonov evrov prihodkov, zaposlujejo pa okoli 2.900 ljudi.



 
Stojan Petrič, predsednik uprave koncerna Kolektor

Maja Požar Andrejašič je po izobrazbi diplomirana inženirka fizike. Leta 2009 sta skupaj s partnerjem uresničila željo po lastnem podjetju. Danes je lastnica podjetja REC. Podjetje razvija in trži elektronske naprave, ki skrbijo za pravilno delovanje akumulatorskih celic modernih tehnologij. Izdelki REC BMS so vgrajeni v plovilih vodilnega slovenskega proizvajalca bark, v jadralnih letalih, motociklih in avtomobilih predelanih na elektro pogon, ki se tržijo na slovenskem, evropskem in ameriškem trgu.



 
Maja Požar Andrejašič, lastnica podjetja REC

Več o programu si preberite tukaj.

 
Vaša ocena:
Slabo  Dobro
Povprečna ocena 0.00 ( 0 ocen )
Slabo  Dobro

      




 

25.3. Priprava dokumentacije za davčne olajšave v raziskave in razvoj
25.3. Trženje v turizmu v 21. stoletju
26.3. Kako spremljati denarni tok in plan likvidnosti
31.3. Inovacije za boljše življenje. Kaj se lahko naučimo od nizozemskih rešitev za boljši jutri? Povezujemo nizozemske in slovenske izkušnje!
8.4. Agresivno davčno optimiziranje: Kako preprečiti, da se ne bi znašli v davčni utaji?
8.4. Brezplačni Forumi Financ - Zgornje Gorenjski forum
10.4. Marketing Summit Belgrade. Širimo marketinška obzorja.
15.4. 16. Dnevi energetikov - Energetska učinkovitost ključna razvojna prednost in usmeritev
16.4. Popoldanska akademija: Pogajanja s kupci
23.4. 61. Marketinški fokus: Sodobni marketing in njegovi učinki Novo!
13.5. 31. Finančna konferenca - Financiranje, kot bi vedno moralo biti
20.5. Najpodjetniška ideja 2013/14
27.5. 19. SMK - Od mikro segmentov do globalnih trgov. Je naša ponudba prava?
20.3. Zdravstvena polemika: Kakšna bo cena vašega zdravja v prihodnje?
11.3. THINK BIG. THINK FUTURE.
6.3. Dvignimo energijo v prodajni ekipi!
26.2. 60. M fokus: Digitalna prihodnost je že zdavnaj tu. Kako dobro ste nanjo pripravljeni?
20.2. LinkedIn - vaš največji vir za nove kupce, večjo prodajo in nove poslovne priložnosti
11.2. 8. Sales Summit uspešno zaključen!

 

        FOTO FOTO FOTO REVIJA
       
        PKP Podjetniški forum Okoljsko srečanje Decembrski Akademček