Spletno mesto uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi.

Z nadaljno uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki. V REDU Več o piškotkih...

PRODAJA >>

Blagovna znamka nima meja

Na septembrskem 62. marketinškem fokusu bodo v ospredju blagovne znamke - takšne, ki so presegle meje lokalnega okolja in našle svoje mesto v svetu.

PRODAJA >>

Za prodajalce je konec leta pred vrati. Kako kažejo vaši prodajni načrti?

Boste dosegli načrtovane količine in vrednosti? Veliko prostora za odkrivanje novih priložnosti ni več. Prodajni cikli so večinoma predolgi za iskanje potencialnih kupcev septembra in oktobra.

Na 62. Marketinškem fokusu boste slišali primere dobrih praks upravljanja z blagovnimi znamkami na domačem in tujih trgih

Z mobilnim točilnim pultom s hitrima pipama na koncertih veliko hitreje točijo pivo, za pultom potrebujejo manj osebja in več zaslužijo

NOVICE >>

Razkrivamo glavne govorce letošnje PKP

Komu vse boste lahko prisluhnili na 16. Poslovni konferenci Portorož (PKP) 20. in 21. novembra? Top managerjem, seveda!

NOVICE >>

Potegujte se za najboljše letno poročilo!

Poslovna akademija časnika Finance začenja tekmo za najboljše letno poročilo za leto 2013. Pohitite saj prijave zbiramo do 30.septembra!

OBVEŠČAMO >>

Bi radi spoznali vrhunske managerje, tuje in domače?

Časnik Finance skupaj z ljubljansko Ekonomsko fakulteto letos že 16-tič pripravlja Poslovno konferenco v Portorožu.

NOVICE >>

Najstniških 16 let PKP skozi čas

NOVICE >>

Finančni načrt ni popis poslovnih želja

Finančni načrt je predvsem ocena finančnih posledic številnih različic poslovnega načrta, ki pa je ob določenih predpostavkah tudi uresničljiv.

15.9. Razpis za nagrado Werner von Siemens 2014
17.9. 62. Marketinški fokus: BLAGOVNA ZNAMKA NIMA MEJA
17.9. Brezplačni Forumi Financ - Dolenjski forum
19.9. Slabitve v računovodskih izkazih. Kdaj in kako opraviti ali odpraviti slabitve in vplivi na poslovni izid
23.9. Finančno nagrajevanje prodajnega osebja
30.9. Tekmovanje za najboljše letno poročilo za l. 2013. Oddajte prijavo do 30. septembra in se potegujte za prestižno nagrado.
30.9. Za banke: Kako oceniti uresničljivost finančnega načrta posojilojemalca?
30.9. Pametno poslovanje. Zakaj nas ne sme biti strah e-računov? Novo!
8.10. 6. konferenca Prodaja in marketing na policah: Inovativnost pred policami, na njih in za njimi
10.10. Novosti pri pripravi konsolidiranih računovodskih izkazov in razkritij
15.10. Razpis za Okoljske nagrade 2014. Brezplačna prijava. Rok za oddajo: 15. oktober
21.10. Za zavarovalnice: Zavarovalno-tehnične rezervacije. Aktuarski modeli.
22.10. ROMI = Return On Marketing Investment Novo!
23.10. Davčni in pravni vidiki terjatev: odkup, odpis, prestrukturiranje, konverzija v kapital
7.11. Statusna preoblikovanja - moda ali nujno zlo Novo!
11.11. Seminar: Priprava vsebin v letnem poročilu z novostmi. Izboljšajte kakovost svojega letnega poročila!
19.11. 19. Okoljsko srečanje 2014. Brezplačna udeležba!
20.11. 16. Poslovna konferenca Portorož: Nov zagon za nov začetek
29.8. Kako pravilno oblikovati transferne cene?
1.7. Konferenca slovenskih izvoznikov
19.6. Agrobiznis
18.6. E-računi: Kako iz tega narediti dober posel? Priložnost, ki je ne smemo zamuditi.
12.6. 2. konferenca o družinskem podjetništvu

 

        FOTO FOTO FOTO REVIJA
       
        31. Finančna konferenca Zabava na 19. SMK Podelitev Najpodjetniške ideje Aprilski Akademček