MERILA ZA OCENJEVANJE

Pri poslovnih idejah bomo ocenjevali sledeče elemente: 

1.  Podjetniška kultura

  • Ali nosilci z idejo ustvarjajo pozitivno ozračje, ozračje uspeha in dober zgled za slovensko podjetniško okolje?
  • Je idejo zaradi njenih pozitivnih značilnosti in pozitivne podjetniške kulture nosilcev vredno predstaviti javnosti

 2.   Inovativnost

  • Koliko so izdelki/storitve/poslovni model/poslovni procesi nekaj novega in izvirnega?
  • Ali temeljijo na lastnem znanju in razvoju in so izvirni v domačem oz. svetovnem merilu?

3.  Podjetnik in podjetniška skupina

  • Ali so nosilci ideje sposobni prepričljivo in realno predstaviti idejo, strategijo, implementacijo in poslovne cilje?
  • Ali imajo znanja in vedo, kako načrtovati pomembne poslovne funkcije podjetja (financiranje, trženje, kadre,…)?

4.  Tržna privlačnost podjetniške ideje

  • Ali je podjetniška ideja jasna glede tega, kako konkretno bo vstopila na trg in zadovoljevala potrebe kupcev?
  • Ali imajo načrtovani izdelki/storitve prepričljivo vrednost za uporabnika in potencialni trg v panogi?

5. Pomen ideje za širše družbeno okolje

  • Ali prinaša ideja lokalnemu in širšemu okolju prednosti: večjo rast, zaposlovanje, novo kakovost življenja,…?
  • Je ideja skladna s sodobnimi načeli varstva okolja in trajnostnega razvoja?
 

Oglejte si 10 finalistov za nagrado Najpodjetniška ideja 2013/2014!

Za svojega favorita lahko glasujete tukaj .

 

Izjave preteklih nominirancev in
zmagovalcev izbora:


Finance ©2014 Časnik Finance, d. o. o. Poslovna akademija Finance | POSLOVNA AKADEMIJA | FINANCE