Program
    (lokacija: GZS, Dimičeva 13, 1000 Ljubljana, dvorana A)
    8.30 - 9.00
      Prijava udeležencev
     9.00-10.30  
      Glavni govornik konference
      • Darko Knez, predsednik uprave Konzuma*: Prihodnost trgovine v regiji

      Javna diskusija o razvoju trgovine v regiji, ki jo bo vodil Peter Frankl.

         10.30-10.45    Dopoldanski odmor za druženje
           10.45-12.15
          Primeri dobre marketinške in prodajne prakse - prvič predstavljeno v Sloveniji
        • Yiannis Bistis (Nielsen):** The New Consumer - expected behaviors & relative trends in SEE
        Predstavljene bodo najnovejše ugotovitve, kako se spreminjajo navade potrošnikov v jugovzhodni Evropi. Nakazano bo tudi, kako spreminjajoče se navade in trende v potrošnji lahko izkoristijo trgovci in kako proizvajalci.
        • Anja Vačun (Coca-Cola): Pregled celotnega spleta aktivnosti letošnje največje promocijsko-komunikacijske akcije »Ta Coca-Cola je zate«

        • Tomaž Arh (Atlantic Grupa): Argeta, slovenski izvozni šampion, ohranja drugo mesto v Avstriji in Švici ter napada trg Španije
           12.15-13.00
           Odmor za kosilo in druženje
             13.00-14.30
          Sekcija 1 (dvorana C): Prilagajanje spreminjajočim se potrošnikom in trgovcem
        • Neda Žužul Vitez (GfK Slovenija): Najnovejši vpogled v vrednote Slovencev in kako te vplivajo na nakupno odločanje
             
        • Maja Remic (Merkur) & Marko Vlah(CMS): Urejanje in upravljanje kategorij v »tehnični« trgovini - izkušnje Merkurja
             
        • Blaž Rebernik (Symphony EYC): Mobilni potrošnik in vpliv na klasično trgovino
        Prikazani bodo izsledki najnovejše raziskave o posledicah mobilnosti za prodajo na drobno, ki je bila narejena za Severno Ameriko in tri glavne trge v EU. Pokazali bomo tudi, kakšne so posledice mobilnosti potrošnikov za trgovce in dobavitelje.
             

           13.00-14.30
         

        Sekcija 2 (dvorana A): Uspešen trademarketing ob minimalnem investiranju   

        • Nikola Vuković (AT Kearney): Kako v 10 korakih do uspešne promocije - domači in mednarodni primeri
            
        • Katarina Pivk (Kotanyi): Optimizacija uvajanja novih izdelkov v sodelovanju s trgovcem

        Predstavljene bodo izkušnje pri širitvi linije proizvodov v sodelovanju s trgovcem. Sodelovanje prinese koristi trgovcu, proizvajalcu in potrošnikom.      

        • Aljaž Podlogar (Panvita): Kaj naj naredi znamka D, da se ohrani na prodajnem mestu - izkušnje Panvite
        14.30-14.45
         

           Popoldanski odmor za druženje

         14.45-16.00   Trije ključni gradniki uspeha na policah v letu 2014 - znamka, trademarketing in ekipa
        • Adnan Misimović (Megamix):* Kako smo izboljšali delo potniške ekipe - praktične mednarodne izkušnje

        V sklepnem pogovoru bomo odgovarjali na vprašanja:

        • Kaj bo za uspešnost blagovnih znamk ključno v prihodnosti?
        • Kako organizirati odnose s trgovci in kako voditi promocijske aktivnosti za pospeševanje prodaje?

        • Kako voditi ekipo, da bo dosegala najboljše možne prodajne rezultate?

        Odgovore bomo iskali v pogovoru z izkušenimi direktorji prodaje FMCG, podjetji in trgovci.

         16.00    Zaključek konference
             *Predavanje bo potekalo v hrvaškem jeziku brez prevajanja.
        **
        Predavanje bo potekalo v angleškem jeziku brez prevajanja.
         
        Petek, 11. oktober bo pester dan za vse, ki živite od prodaje na policah!
        • 10 praktičnih prispevkov:
          Coca-Cola, Panvita, Kotanyi, Argeta, Merkur, Megamix, Symphony Eyc ...
          V 4 vsebinskih sklopih bomo govorili o:
            • tem, kako naj se spreminjajočim se potrošnikom prilagajajo trgovci in proizvajalci,
            • izzivih upravljanja polic in prodajnih ekip,
            • primerih dobre prodajno-marketinške prakse - prvič predstavljeno v Sloveniji,

            • uspešnem trademarketingu ob minimalnem investiranju.

            Vsako leto nam zaupa okoli 130 udeležencev in se udeleži osrednjega FMCG dogodka, ki ga že štiri leta odlikuje strokovnen in s praktičnimi primeri podprt program. Časa je dovolj tudi za mreženje in druženje s kolegi iz stroke. Veselimo se srečanja z vami tudi na 5. konferenci Prodaja in marketing na policah.

            Preberite tudi: Darko Knez iz Konzuma na osrednjem FMCG dogodku
            PA logo ©2013 Časnik Finance, d. o. o. Poslovna akademija Finance | POSLOVNA AKADEMIJA | FINANCE