Spletno mesto uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi.

Z nadaljno uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki. V REDU Več o piškotkih...

(foto) Blagovne znamke - kako ji graditi in kakšna je prihodnost

17.09.2014  13:12
Manja Pušnik

O pomenu in strategijah ključnih in znanih blagovnih znamk, kot so Elan, Paloma, Fumis, Česnek in druge, so tokrat razpravljali strokovnjaki na že 62. Marketinškem fokusu

Kakšen je vpliv blagovnih znamk tako na trgih kot pri potrošnikih in na medorganizacijskem (B2B) trgu so predstavljali strokovnjaki iz znanih slovenskih podjetij, kot so Atech, Paloma, Mercator, Panorganic in drugi. Govorili so tudi o tem, kako so uspeli ter kaj načrtujejo v prihodnje.

»Ugled blagovne znamke Elan raste iz leta v leto, pri brandingu pa igramo tako na ceno kot na kakovost izdelka,« je povedala Metka Hrovat iz Brad Trusta. Na fokusu je predstavila strategijo gradnje blagovne znamke Elan skozi obdobje petnajstih let. Pojasnila je, da ne glede na okoliščine, povezane z dogajanjem v samem Elanu in "negativnem" pojavljanju v medijih, strokovnjaki znotraj podjetja gradijo blagovno znamko in se posvečajo inovacijam. Primer Elana tudi kaže, da se blagovna znamka ne spreminja glede na trg.

Niko Miholič iz Panorganica pa je predstavil zgodbo o gradnji blagovne znamke Česnek. Gre za mlado skupino ljudi, ki želijo biti inovativni in drugačni, predvsem na področju ekološke pridelave zelenjave. Leta 2010 je bilo na trgu pomanjkanje slovenskega česna. To pokazala tudi analiza, o tem so poročali mediji. Prav zato so šli v predelavo česna, leto kasneje so kupili kmetijo z zemljiščem in začeli razmišljati o prvem pridelku. Nihče iz skupine ni bil povezan s kmetijstvom, zato so se začeli na tem področju tudi izobraževati.

Prvi pridelek česna je zrasel na 4,5 hektarjev, prvih 26 ton je kupil Mercator. Začeli so razmišljati o povečanju pridelka in kazalo je, da lahko na devetih hektarjih pridelajo 65 ton česna. Želeli so biti inovativni, kupili so nove pakirne stroje. Pred sezono 2013 se je pojavila ideja o znamčenju česna.

Zakaj jim je uspelo?

»Delamo drugače, saj se nihče ni domisli, da bi iz česna delal blagovno znamko. Iskali smo nove načine: začeli smo delati česnov čips, prah. Torej, nekaj drugačnega in nekaj novega, prizadevamo si, da je kakovost čim boljša, najemamo tehnologe in druge strokovnjake, ki nam svetujejo, kako narediti izdelke boljše.«

Panorganic se poleg česna ukvarja tudi s pridelavo ekoloških goji jagod, slovenskih borovnic in slovenskega fižola. Naredili so sadni namaz iz goji jagod. Ogromno sredstev namenjajo za certificiranje. »Uspeha blagovne znamke Česnek pa ne bi bilo, če ne bi pri tem sodelovali s trgovskimi hišami," je še povedal pravi Miholič.

Letos bodo prvič na trgivskih policah ponudili slovenske borovnice in tudi slovenski fižol. Prihodnje leto se bodo lotili pridelavo žive zelenjave v lončkih, poleg zelišč tudi solato. "Tbo tudi največji izziv, predvsem komunikacijski, saj bodo ti izdelki dražji," je še povedal Miholič.

Poglejte si foto utrinke z 62. Marketinškega fokusa.


Foto:Jernej Lasić

 
Vaša ocena:
Slabo  Dobro
Povprečna ocena 0.00 ( 0 ocen )
Slabo  Dobro

      




 

28.11. Davčne novosti v letih 2014 in 2015
5.12. Kateri kupci so dobičkonosni za vaš posel v 2015?
10.12. Prihodnost finančnih trgov: izzivi in priložnosti. Udeležba je brezplačna.
10.12. 5. Podjetniški forum-Brezplačna udeležba
11.12. Brezplačna udeležba - Ste pripravljeni izkoristiti vse, kar vam ponuja tehnologija? Povežite sodelavce, procese in poslovne rezultate
30.1. Priprava dokumentacije za namene davčnih olajšav za raziskave in razvoj (R&R)
27.11. Poslovno orodje na svetu številka 1 - LinkedIn - vaš največji vir za nove kupce, večjo prodajo in nove poslovne priložnosti
27.11. Primeri spremljanja in načrtovanja denarnega toka ter plačilne sposobnosti
26.11. Biološka in podobna biološka zdravila
20.11. 16. Poslovna konferenca Portorož: Nov zagon za nov začetek
19.11. Okoljsko srečanje 2014. Brezplačna udeležba!
14.11. Priložnosti in izzivi pri obvladovanju sladkorne bolezni
13.11. 1. Sarajevo Marketing Summit - Biznis je marketing ... in marketing je biznis
12.11. Brezplačni Forumi Financ
11.11. Seminar: Priprava vsebin v letnem poročilu z novostmi. Izboljšajte kakovost svojega letnega poročila!
5.11. Strokovna razprava: Je varfarin mrtev?
24.10. Razpis za OKOLJSKE NAGRADE 2014 podaljšujemo do 24. oktobra. Oddaj brezplačno prijavo!
23.10. Popoldanska akademija: Pogajanja s kupci
22.10. ROMI = Return On Marketing Investment
21.10. Trženje v turizmu v 21. stoletju
16.10. 6. Konferenca Mikrografije - Brezplačna udeležba
15.10. Vrednost inovacij - Bolnik: včeraj, danes, jutri
8.10. Prodaja in marketing na policah: Inovativnost pred policami, na njih in za njimi
30.9. Pametno poslovanje. Zakaj nas ne sme biti strah e-računov?
30.9. Tekmovanje za najboljše letno poročilo za l. 2013.
23.9. Finančno nagrajevanje prodajnega osebja
17.9. 62. Marketinški fokus: BLAGOVNE ZNAMKE
15.9. Razpis za nagrado Werner von Siemens 2014

 

        FOTO FOTO FOTO REVIJA
       
        62. Marketinški fokus Pametno poslovanje 6. Prodaja in marketing na policah Jesenski Akademček