18-SMK.1360184475.jpg

18. Slovenska marketinška konferenca
GH Bernardin (dvorana Evropa), Portorož, 21. in 22. maja 2013
 

 
smk logo
"Spremembe so neizogibne, zato ga bo potreboval vsakdo, pa naj upravlja še tako majhen marketinški proračun in ima še tako omejen dostop do najvišjih ravni odločanja."

Medeja Lončar, predsednica programskega sveta 18. SMK
 
TOREK, 21. maja 2013
9.30 - 10.00
  Prijava udeležencev
     
10.00 - 10.15

Otvoritev konference:

  • Maja Makovec Brenčič, EF in DMS
  • Peter Frankl, Časnik Finance
  • Medeja Lončar, predsednica programskega sveta 18. SMK  
     
10.15 - 11.30
Patrick-120-CB.1360527628.jpg
 Patrick Cowden

Marketing s pogumom 

Uvodni govornik konference:

Moderira: Maja Makovec Brenčič, EF in DMS

Kaj se skriva za uspešnim vodenjem? So to res le številke, prikazane v letnih poročilih? Ali so to odnosi, ki usmerjajo vodenje? Torej ljudje?

Po mnenju uvodnega govornika 18. SMK bi nam moral zdrav razum govoriti, da je človeški dejavnik odgovor na katerikoli izziv današnjega časa.
Patrick, vrhunski menedžer, podjetnik in mednarodni predavatelj, je prepričan, da je bilo dovolj omahovanja. Zato svetuje, da je prav zdaj čas, da se postavimo za to, v kar verjamemo, in da zberemo pogum, da se postavimo v bran svojim ljudem.

Patrick Cowden: številke ali ljudje?

 11.30 - 11.45


odmor

11.45 - 13.00

Daljnovidnost za stabilno rast: strateški pogled predsednikov uprav

  • Franjo Bobinac, predsednik uprave, Gorenje
  • Tomaž Berločnik, predsednik uprave, Petrol

Moderira: Medeja Lončar, Siemens, predsednica programskega sveta 18. SMK

Imeti trdno in jasno vizijo v poslovnem svetu zagotavlja dobre rezultate. Če pa temu dodamo še ščepec poguma in odlične vodstvene lastnosti posameznikov, je konsistentna rast podjetja neizogibna. Stabilna. Daljnovidni pogum bosta s strateškega vidika predstavila predsednika uprav, ki se lahko postavita ob bok tujim menedžerjem.

 13.00 - 14.45

  kosilo
14.45 - 16.00
 

 Okrogla miza: Slovenski pogum - regionalno globalni uspeh

Moderira: Uroš Cvetko, Mercator

Za izhodišče pogovora bomo vzeli mnenj, da je na vodstvenih položajih uspešnih multinacionalnih podjetij premalo Slovencev. Posledično smo kot družba (in gospodarstvo) prikrajšani za izkušnje, ki jih takšni posamezniki lahko vrnejo v domači prostor. Zato ne presenečajo zastareli modeli menedžmenta in trženja, ki jih prepogosto opažamo v našem prostoru. V pogovoru z gosti se bo pogovarjal o njihovih osebnih poteh do vodstvenih položajev (in poguma, ki je za to potreben) ter izkušenj, ki so jih pridobili na tej pot. Poslušalcem bodo predstavili spremembe (tako na osebni ravni kot na ravni podjetja in trženja), ki so jih morali narediti in kakšno je njihovo videnje sprememb, ki bi jih ostali, ki nimajo takšnih izkušenj, morali narediti, da si zagotovimo uspeh.

 16.00 - 16.15

  odmor
 
16.15 - 17.30
  

 Neizkoriščene priložnosti v regiji srednje in vzhodne Evrope

Uvodni prispevek:

Pogovor z gosti:

    Moderira: Peter Frankl, Časnik Finance

    Podjetja potrebujejo predvsem veliko poguma in osredotočenosti za izkoriščanje priložnosti, ki jih ponuja regija. Recesija in spremembe na finančnih ter ekonomskih trgih so privedle do sprememb v potrošnikovem vedenju, saj se je potrošnik prilagodil padcu kupne moči. Tako so (bila) podjetja primorana razmisliti o svoji trženjski strategiji kot tudi dnevnih taktikah in jih morda spremeniti. Kakšne so izkušnje podjetij Goodyear Dunlop Tires, Atlantic Grupe in IBM ..?

         

     17.30 - 18.15

    Zenel-100.1329852009.png
    Iztok-s100.1329851999.png 
    Okrogla miza s kandidati za marketinškega direktorja/direktorico leta 2013
    • Nataša Hajdinjak, direktorica Službe za marketing Skupine Helios, Helios Domžale, d.d.
    • Jožko Križan, direktor marketinga, Olimpijski komite Slovenije - Združenje športnih zvez
    • Darja Teržan, vodja strateškega marketinga in razvoja Mlekarna, Celeia, d.o.o.

      Voditelja: Iztok Sila, Sila Consulting, Zenel Batagelj, Valicon

    Tudi letos bodo oči uprte v nominirance, ki s svojimi ekipami oblikujejo in sprejemajo pogumne trženjske odločitve, na podlagi katerih pišejo nove zgodbe ustvarjalnosti trženjskih oddelkov. Kdo bo srečna sedmica in kakšna vprašanja bo tokrat za kandidate pripravil usklajeni voditeljski dvojec?

         
     18.15-19.30  Radio 1  Druženje na terasi GH Bernardin (Grand Garden)
         

    20.30

       Zoran-manjsa.1367146312.jpgVečerni dogodek (Gledališče Tartini, Cafe Teater):

    Podelitev nagrade marketinški direktor/ica leta

    Podelitev nagrade marketinški up 2013 za najboljše magistrsko delo


    Koncert: Zoran Madžirov

    Zoran Madžirov je eden najbolj talentiranih glasbenikov na svetu. Ni samo uradni izumitelj 'Bottlephone'-a (ksilofonu podobno tolkalo, sestavljeno iz steklenic), ampak je na tem inštrumentu pravi 'Jimi Hendrix' - ognjevit, senzibilen in intuitiven umetnik. Je virtuoz tako v klasični kot džezovski glasbi in sodeluje z glasbeniki kot so: Sting, Tito Puente, Tina Turner, Harry Belafonte, Scorpions in Tommy Emmanuel.
         

    Od 21.30 dalje

    Zabavni večer v
    Cafe Teatru.  

     

    Smer plovbe: naprej! 

    Za glasbo skrbi:   

     AVE Grill:
     2CaptainCola-lockups-without-Coke-or-Coca-Cola-150.1365165972.jpg  Radio 1 Panvita-AVE-Logo-slogan-new-100.1365691151.jpg 
                     
     
    SREDA, 22. maja 2013

    8.30 -

     intersport.1332426090.png  Intersportov tek z Urbanom Praprotnikom

     10.00 - 10.45

     
    Vandenheede-100-CB.1363698947.jpg

    The Shopper Ecosystem*

    Trgovska znamka in diskontna prodaja ostajata pomembni področji v okviru raziskovanja odzivov in pričakovanj kupcev. Ob pomoči različnih raziskovalnih orodij in gradiv, zbranih v več kot 50 državah, laže zaznavamo nove težnje. Globalna narava zbranega gradiva pa uvodničarju drugega dne omogoča inovativno perspektivo in daje vpogled v razmišljanje potrošnikov.

    *nakupovalni ekosistem

         

     10.45-11.45

      »Prisluhnili so, razumeli in zmagali!«
    Uspešno upravljanje odnosov kot pot do učinkovitega trženja

    Vodi: Tanja Subotič Levanič, IBM

    Uspešno upravljanje odnosov je pot do učinkovitega trženja. Dobri odnosi lahko izboljšajo trženjsko učinkovitost in uspešnost. Ključ do uspeha so torej ljudje. Vodstvo obeh podjetij je skupaj z zaposlenimi vzpostavilo ustvarjalno trženjsko kulturo, ki je privedla do idej in rešitev ter posledično uspeha. Samo s klasični prijemi to ne bi bilo mogoče.

      11.45-12.45

       odmor s prigrizkom

     12.45-14.00

      Tehnologija in splet: novo jedro poslovanja in trženja
    • Ratko Božović, user acquisition manager, Nordeus Srbija
    • Lea Benedejčič, direktorica, Mimovrste=): mimovrste=) customer smiles
    • Peter Curk, Renderspace

    Moderira: Darko Dujič, Google Adriatic

    Tehnologija spreminja trženjska orodja in pristope, zato se morajo vsa sodobna podjetja temu prilagoditi in iti v korak s časom. Danes, ko sta tehnologija in splet že novo jedro poslovanja in trženja, je zasledovanje trendov in prepoznavanje potreb današnjih potrošnikov aktivnost, ki ni muja, ampak nuja.

         

      14.00-14.45

     
    petra majdic
    Zaključni pogovor 18. SMK
    • Gostja: Petra Majdič, najuspešnejša slovenska smučarska tekačica vseh časov

      Vodi: Peter Frankl, Finance 

      Zaključna gostja bo delila osebno zgodbo in pokazala, kako je s pogumnimi odločitvami dosegla vrhunske uspehe.

           

       14.45

         Pozdrav do SMK 2014

      *Predavanja bodo potekala v angleškem jeziku. Prevajanja ne bo.
       
      Sponzorji: 
                     zavarovalnica triglav        
        
           
       Banka celje logo_150
            petrol 
       
       
                                                   
               
      AMZ-120.1361803738.png
           
       
             
             
      Logotip-identiks-150.1363766674.png 
             
      promostil-logo-web-150.1341388142.png
         
                                                   
              logo-OSM-150..1363007359.jpg       
      Žito
       
                 Zlatarna Celje        Pošta Slovenije        Intersport-200.1361804913.png    
               
      2CaptainCola-lockups-without-Coke-or-Coca-Cola-150.1365165972.jpg
             Telekom slovenije        
      src_PRAVI_mali.1252574364.png
            wellneo-logo-150.1365617923.png        delimano-logo-150.1365673391.jpg     
                                                   
               
      Panvita-AVE-Logo-slogan-new-100.1365691151.jpg
             
      Natureta
             
      Fini oglasi
             Logo-Horizontal-150.1366901330.jpg        
      bmw-logo-120.1368306120.jpg
         
                                                   
       Logo Finance  DMS

      ©2012 Časnik Finance, d. o. o. Poslovna akademija Finance
      | POSLOVNA AKADEMIJA | FINANCE