18-SMK.1360184475.jpg

Odgovori na vprašanja ob Slovenski marketinški konferenci
Odgovarja: Thierry Villard, glavni direktor Goodyear Dunlop CSEE


1. Katere so ključne karakteristike dobrega managerja?

V Goodyearu se osredotočamo na razvoj petih tako imenovanih vodstvenih lastnosti, ki pravzaprav definirajo vsakega dobrega managerja: grajenje talentov in ekip, učinkovita komunikacija, pogum, sposobnost reševanja težav in zagotavljanje rezultatov. Verjamem, da je prav vsaka izmed lastnosti ključna za razvoj dobrega managerja. Osebno se najbolj osredotočam na gradnjo talentov in ekip, saj je razvoj odličnih naslednikov znotraj podjetja eden najboljših načinov zagotavljanja dolgoročne prihodnosti podjetja.

Da bi resnično gradili talente in ekipe, morajo vodje razumeti potrebe podjetja in temu primerno sestaviti organizacijsko strukturo. Naslednji korak je postavitev pravih posameznikov na prava delovna mesta. Včasih moraš za to razviti ljudi, včasih pripeljati nove kadre, zgodi pa se tudi, da moraš sprejeti pogumno odločitev in kar ne deluje, zamenjati z boljšim.

Vsak dober vodja mora poleg tega svojo vizijo ob vsaki priložnosti deliti znotraj podjetja in na ta način zagotoviti usklajenost ciljev ter zavzetost sodelavcev. Nenazadnje pa mora vsak vodja prepoznati uspehe posameznikov ali ekip.

2. Katere priložnosti ponuja CEE regija?

Navkljub trenutnemu okolju, ki je prispevalo k upočasnitvi gospodarske rasti v regiji CEE, verjamemo, da ima regija še vedno priložnost za dolgoročno rast. Pričakujemo, da bo gospodarstvo okrevalo med letoma 2014 in 2015 in da bodo, dolgoročno gledano, manj razviti trgi ujeli zahodnoevropske standarde. Rast bodo poganjali predvsem kvalificirana in visoko izobražena delovna sila, relativno dobro razvita infrastruktura, starostna struktura, podjetniška usmerjenost, stroškovna konkurenčnost in rast domačega povpraševanja.

3. Kaj je vaš najbolj pogumen osebni in poslovni podvig?

Poslovno so najbolj pogumne odločitve povezane s tveganji pri razvoju sodelavcev ali organizacij. Prestavitev člana ekipe na delovno mesto, ki ponuja odlično priložnost za razvoj veščin sodelavca, a za to osebo obenem predstavlja novo okolje, ki ga ni vajen/a, je lahko zelo pogumna odločitev. Prav tako na primer izpostavitev talentiranih posameznikov izven podjetja - vedoč, da z javno izpostavitvijo tvegamo, da bo sodelavca morda želela v svoje vrste zvabiti kakšna druga organizacija.

Najbolj pogumen osebni podvig pa je zagotovo uživanje hrane, ki jo pripravim sam.

4. Kaj za vas osebno pomeni pogum?

Pogum pomeni narediti tisto, kar verjameš, da je pravo za posel, in ne tisto, kar je najlažje. Pogumno je biti iskren do samega sebe in odkrit do drugih.

Izjave lahko v celoti preberete s klikom na ime govornika.
 

Maja Makovec Brenčič Maja Makovec Brenčič: Predvsem pa bomo v duhu »s pogumom - naprej« odganjali pesimizem omejenih marketinških proračunov in rezultatov, z zanimivimi govorci poganjali optimizem, kreativnost in smelosti na trgu.
Ranko-75.1352810932.png Ranko Jelača: Marketing prihaja na vrsto kot vodilna gonilna sila v podjetju.
Medeja Lončar  Medeja Lončar: Pogumni prijem za prihodnost - upati si.

 
Sponzorji: 
               zavarovalnica triglav        
  
     
 Banka celje logo_150
      petrol 
 
 
                                             
         
AMZ-120.1361803738.png
     
 
       
       
Logotip-identiks-150.1363766674.png 
       
promostil-logo-web-150.1341388142.png
   
                                             
        logo-OSM-150..1363007359.jpg       
Žito
 
           Zlatarna Celje        Pošta Slovenije        Intersport-200.1361804913.png    
         
2CaptainCola-lockups-without-Coke-or-Coca-Cola-150.1365165972.jpg
       Telekom slovenije        
src_PRAVI_mali.1252574364.png
      wellneo-logo-150.1365617923.png        delimano-logo-150.1365673391.jpg     
                                             
         
Panvita-AVE-Logo-slogan-new-100.1365691151.jpg
       
Natureta
       
Fini oglasi
       Logo-Horizontal-150.1366901330.jpg        
bmw-logo-120.1368306120.jpg
   
                                             
 Logo Finance  DMS

©2012 Časnik Finance, d. o. o. Poslovna akademija Finance
| POSLOVNA AKADEMIJA | FINANCE