18-SMK.1360184475.jpg

medeja-loncar.1361806588.jpgPogum za spremembe

Postavimo si nekaj ne pretežkih vprašanj. Je treba nekaj spremeniti? Da. Smo pripravljeni nekaj spremeniti? Nedvomno. Ali lahko s svojim ravnanjem vplivamo na spremembe, ki si jih v družbi tako zelo želimo? Hmmmm
.

Koliko nas res verjame, da lahko vplivamo na nekaj večjega? In če že ne moremo vplivati, zakaj bi postavili na kocko svojo varnost? Morda se ravno na tej točki začne krhati naša sposobnost preboja. S previdnostjo sicer ni nič narobe - razen če je je preveč. In ker se zdi prihodnost trenutno tako zelo negotova, je reakcija tistih, ki so si na glavo nadeli čelade in se poskrili v jarke, pričakovana in normalna.

Na Slovenski marketinški konferenci (SMK) bomo zato letos govorili o pogumu.

Spremembe so neizobigne, zato ga bo potreboval vsakdo, pa naj upravlja še tako majhen marketinški proračun in ima še tako omejen dostop do najvišjih ravni odločanja.

Če se bomo nalezli te miselnosti, bomo kot tržniki, komunikatorji, svetovalci lažje pomagali, recimo, majhnemu podjetju iz majhne, nepomembne države, da postane globalni igralec. Lažje bomo sogovorniki vodstvu lokalnega blue chipa, da postane regionalni, in zakaj ne, globalni blue chip. Lažje bomo vplivali na drugačne odnose in zaupanje, saj moramo vendar držati skupaj, če želimo osvajati doslej nedoseženo. Bolj bomo dojemljivi za izlet v neznano, kakor včasih vidimo izkoriščanje novih tehnologij v trženju. Prej bomo osvojili vodstveno držo in premočrtnost, ki ju potrebujemo, da svojo drznost uveljavimo navznoter, v lastni organizaciji, in navzven, na trgu.

Ali je to težko? Da. Je nemogoče? Nikakor, dokazujejo mnoga podjetja, ki jim je uspelo narediti preboj. Povabili smo jih na letošnjo Slovensko marketinško konferenco, da boste lahko iz prve roke slišali njihove zgodbe. Videli boste, da jim je skupna ena lastnost... pogum! Naj postanejo navdih za vaš pogum - niti ni bistveno, ali boste po koncu Slovenske marketinške konference delali »samo« drugačne predstavitve ali pa se napotili na vrh Mount Everesta.

Previdnost je že vrednota, zdaj mora vrednota nas vseh postati še pogum.
Samo še eno vprašanje, preden končam: si upamo?

Medeja Lončar, predsednica programskega sveta

 
Sponzorji: 
               zavarovalnica triglav        
  
     
 Banka celje logo_150
      petrol 
 
 
                                             
         
AMZ-120.1361803738.png
     
 
       
       
Logotip-identiks-150.1363766674.png 
       
promostil-logo-web-150.1341388142.png
   
                                             
        logo-OSM-150..1363007359.jpg       
Žito
 
           Zlatarna Celje        Pošta Slovenije        Intersport-200.1361804913.png    
         
2CaptainCola-lockups-without-Coke-or-Coca-Cola-150.1365165972.jpg
       Telekom slovenije        
src_PRAVI_mali.1252574364.png
      wellneo-logo-150.1365617923.png        delimano-logo-150.1365673391.jpg     
                                             
         
Panvita-AVE-Logo-slogan-new-100.1365691151.jpg
       
Natureta
       
Fini oglasi
       Logo-Horizontal-150.1366901330.jpg        
bmw-logo-120.1368306120.jpg
   
                                             
 Logo Finance  DMS

©2012 Časnik Finance, d. o. o. Poslovna akademija Finance
| POSLOVNA AKADEMIJA | FINANCE