Na Sales Summitu tudi o uspešnih partnerstvih

03.02.2014  14:32
Manja Pušnik

Vprašanja in dileme, ki se porajajo, preden se odločimo za partnerstvo, so številna. Več o tem boste izvedeli, če se nam pridružite na 8. prodajni konferenci Sales Summit 11. februarja

»Zakaj sploh v partnerstvo, saj sami znamo najbolje, vse imamo pod nadzorom. Potrebno bo veliko dogovarjanj, ki nam samo kradejo čas. Partner bi imel več od tega sodelovanja, kot mi. Vse te dileme, zaradi katerih potenciala partnerstva ne znamo dovolj izkoristiti, pa samo prikrivajo strah. Strah pred odkritostjo in strah pred uspehom, ki bi ga morali z nekom deliti. Strah pa je negativno čustvo, ki (praviloma) ne vodi do uspeha, » poudarja Rok Cuderman, direktor marketinga v Petrolu.

Prijavite se konferenco tukaj in črpajte znanje uspešnih.


Na 8. Sales Summitu 11. februarja v prostorih GZS v Ljubljani , se ne bomo posvečali pripravi številnih tabel, statističnim izračunom, matematičnim modelom, analizam, členom pogodb. Vse našteto je v partnerstvu lahko navzočne, nikakor pa ne zadostno, meni Rok Cuderman. »Stvari so v osnovi zelo preproste. Če le znamo na uspeh pogledati s stališča partnerstva. Par pa sestavljata (najmanj) dva pogleda. Peter Lovšin v svoji pesmi pravi, da tri, » pravi Cuderman.

Predstavil bo približno 20 konkretnih primerov, pozitivnih izkušenj partnerstev, ki so jih oziroma jih še uresničujejo v Petrolu. »Področja so oziroma bodo različna. Vsem pa je skupnih nekaj pravil, ki morajo biti izpolnjena, da partnerstvo deluje oziroma daje rezultat. Večina pravil temelji na t.i. čustveni inteligenci, ki ima pomembno vlogo za polno življenje in kar je najbolj pomembno: da se jo razvijati, » poudarja Rok Cuderman. Ker je zimski čas, pa si bomo osvetlili še, zakaj se v Avstriji smučišča »izplačajo«, pri nas pač (preštevilna) ne.



 
Rok Cuderman iz Petrola

Nameni so lahko različni

»Podjetja pogosto razmišljajo o vstopu v trženjsko-prodajna partnerstva. Najpogostejši nameni takšnih partnerstev so: dostop do baze strank partnerja in s tem večja navzkrižna prodaja, skupna ponudba partnerjev, ki omogoča večjo dodano vrednost brez nižanja cen, večja zvestoba obstoječih strank posameznega partnerja,« meni Mitja Pirc, strokovnjak za trženje iz Pristopa.

Oblike takšnih partnerstev ločimo na vertikalna povezovanja med podjetji in njihovimi dobavitelji, npr. co-marketingi proizvajalcev hrane in trgovcev, ter na horizontalna povezovanja med podjetjih iz različnih panog, npr. povezovanje trgovca in zavarovalnice. Oblika sodelovanja se razlikuje tudi glede stabilnosti takšnega partnerskega povezovanja, npr. enkratna promocijska aktivnost, in glede na integriranost poslovnih procesov obeh partnerjev, npr. skupni (multi-partnerski) programi zvestobe, pojasnjuje Pirc.


»Ključni izzivi, ki se pojavijo pri vstopu v takšno partnerstvo, pa so povezani predvsem s jasnimi in iskrenimi pričakovanji rezultatov takšnih aktivnosti ter opredelitvijo pokritja stroškov in odgovornosti posameznega podjetja za aktivnosti v sklopu partnerstva, » poudarja strokovnjak za trženje iz Pristopa.

»Podjetja lahko za takšna partnerska sodelovanja namenijo tudi do nekaj odstotkov njihovega letnega prometa, kar lahko predstavlja precejšnje finančno tveganje za posamezno podjetje. Izbira partnerjev in oblike sodelovanja pa predstavlja strateško odločitev podjetja glede trženjsko-prodajnih aktivnosti, saj se na trgu jasno opredelijo s partnerstvom, ki prinese s seboj nove prodajne priložnosti pa tudi omejitve v razvoju nastopa na trgu.

Še teden dni in vidimo se na največji prodajni konferenci pri nas!

Če želite izvedeti več o programu si preberite tukaj

 
Vaša ocena:
Slabo  Dobro
Povprečna ocena 0.00 ( 0 ocen )
Slabo  Dobro

      




 

20.2. LinkedIn - vaš največji vir za nove kupce, večjo prodajo in nove poslovne priložnosti
26.2. 60. marketinški fokus: Ali dobro izkoriščate digitalni marketing? Novo!
27.2. DDV v mednarodnih poslih: kaj paziti, kako prihraniti in kaj bo novega
28.2. Evropska nepovratna sredstva: Kako najti primeren razpis in pripraviti pravo projektno dokumentacijo
4.3. Brezplačni Forumi Financ - Logaški Forum
6.3. Dvignimo energijo v prodajni ekipi!
11.3. Mislite veliko. Mislite prihodnost. Velike količine podatkov in analitika Novo!
10.4. Marketing Summit Belgrade - Marketing zmaguje v državi, regiji in svetu
15.4. 16. Dnevi energetikov 2014
13.5. 31. Finančna konferenca - Financiranje, kot bi vedno moralo biti
20.5. Najpodjetniška ideja 2013/14
13.2. Vsebina dokumentacije za dokazovanje transfernih cen s praktičnim primerom
11.2. 8. Sales Summit uspešno zaključen!
29.1. Novosti pri obračunu prejemkov fizičnih oseb
28.1. Vplivi posplošene tržne vrednosti nepremičnin na izračune, bilance, oslabitve, cenitve
24.1. Priprava vsebin v letnem poročilu za leto 2013
11.12. Brezplačno! 4. Podjetniški forum
11.12. Popoldanska akademija: Obvladujte terjatve-izboljšajte likvidnost
5.12. Brezplačno! Ali je Slovenija res med najbolj koruptivnimi državami?
26.11. Brezplačni Forumi 2013
25.11. Okoljsko srečanje 2013 - je za nami!
21.11. Zaključila se je 15. Poslovna konferenca Portorož. Na svidenje prihodnje leto!

 

        FOTO FOTO FOTO REVIJA
       
        PKP Podjetniški forum Okoljsko srečanje Decembrski Akademček