glava-Summit-29.11.1385719718.jpg

prijavnica forum

  

 

Denar še vedno je. Potrošniki še vedno trošijo.

  • Vendar ni nujno, da danes največ trošijo isti kupci kot pred petimi leti.
  • Ni nujno, da največji kupci iz preteklosti trošijo za enake stvari enako veliko denarja. 
  • Ni nujno, da do novih najboljših kupcev lahko pridemo na enak način kot do lanskih najboljših kupcev. 
  • Ni nujno, da nižja cena prinese večjo prodajo. 
  • Ni nujno, da je najboljši prodajalec za naš lanski prodajni program, tudi letos naš najboljši prodajalec. 

Iz vsebine:

  • Uspešne prodajne zgodbe iz Slovenije v svet
    • Nauki uspešnih širitev ponudbe  
    • Izkušnje uspešnih širitev na nove tržišča
    • Nauki, kako zviševati vrednost svojih izdelkov, kako dosegati višjo ceno
    • Izkušnje, kako s partnerstvi do večje/dodatne prodaje

      PA logo ©2013 Časnik Finance, d. o. o. Poslovna akademija Finance | POSLOVNA AKADEMIJA | FINANCE