glava-Summit-29.11.1385719718.jpg

Po prijavi boste prejeli predračun, ki ga morate poravanati do dneva pred udeležbo na konferenci.
V tednu pred konferenco boste od vodje projekta prejeli vse potrebne informacije o dogodku po elektronski pošti, ki bo navedena na prijavnici.

Skrajni rok za morebitno (pisno) odpoved brez administrativnih stroškov je teden dni pred dogodkom. Če se boste odjavili do 3 delovne dni pred dogodkom, vam bomo zaračunali administrativne stroške (50 % kotizacije), pri poznejši odjavi pa vam bomo kotizacijo zaračunali v celoti. Z oddano prijavo se zavežete, da potrjujete in se strinjate s Splošnimi pogoji za prijave na dogodke in odpovedi prijave pred izvedbo dogodkov Poslovne akademije Časnika Finance d.o.o., ki so objavljeni na spletni strani finance-akademija.si/pogoji.

Podatki na prijavnici

Ob vsaki prijavi v katerikoli od navedenih načinov prijave, je potrebno vnesti naslednje podatke:
Ime in priimek udeleženca* in funkcijo v podjetju
Podatke o plačniku / prijavitelju na dogodek: podjetje, naslov, ID za DDV, matična številka*
Telefon, Faks, e-pošta*
Žig in podpis prijavitelja na dogodek*
(*podatki, označeni z * so obvezni.)

Plačilo kotizacije

Na prijavnici in/ali na spletni strani posameznega dogodka v polju kotizacija/prijava je navedena višina kotizacije in morebitni popusti, ki jih prizna Organizator.
Organizator bo po opravljenem Dogodku izstavil račun na naslov, naveden na prijavnici. Popust se obračuna le v primeru, da Organizator prejme izpolnjeno prijavnico v datumu, navedenem za priznanje popusta.

Odpoved prijave

Odpoved prijave na dogodek je možna le v pisni obliki, posredovani po priporočeni pošti na naslov Poslovna akademija, Časnik Finance d.o.o., Dalmatinova 2. 1000 Ljubljana ali po e-pošti na naslov z obveznim pripisom s katerega dogodka se odjavljate.
Ustnih odpovedi, posredovanih po telefonu, ne sprejemamo.

 
V Sloveniji prvič predstavljeni praktični primeri:

• Kako konkurirati globalnim igralcem
• Kako uspešno prodajati inovacijo
• Kako upravljati prodajno mrežo in produkte za rast v finančni industriji
• Kako smo prodali rešitev preden smo imeli izdelek
• Izkušnje uspešnih širitev na nove tržišča
• Kako spremeniti prodajni proces, da delamo posel z malimi podjetji
•IKako zviševati vrednost svojih izdelkov, kako dosegati višjo ceno
• Kako s partnerstvi do večje/dodatne prodaje


Udeleženci bodo v enem dnevu slišali najnovejšo prakso na področjih:

• Razvoja in spreminjanja prodajne ponudbe
• Osvajanja tujih trgov
• Prilagajanja prodajnih procesov in organizacije
• Razvoja prodajnega osebja
• Prilagajanja nagrajevanja
• Povečevanja prodajne učinkovitosti ekip

Na enem mestu najnovejša praksa z vseh vidikov prodaje. Vse kar potrebujete za prodajno uspešno 2014!


    PA logo ©2013 Časnik Finance, d. o. o. Poslovna akademija Finance | POSLOVNA AKADEMIJA | FINANCE