53. MF glava 
  

Nekaj dni pred dogodkom boste po elektronski pošti (ki je bil naveden na prijavnici) prejeli predračun.
POZOR: Za fokus boste prejeli račun po opravljeni storitvi, torej po fokusu in sicer v tednu od 21.11-25.11.


V tednu pred fokusom boste od vodje projekta prejeli vse potrebne informacije o dogodku po elektronski pošti, ki bo navedena na prijavnici.

Skrajni rok za morebitno (pisno) odpoved je dva dni pred dogodkom. Če se boste odjavili dan pred dogodkom, vam bomo zaračunali administrativne stroške (30 % kotizacije), pri poznejši odjavi pa vam bomo kotizacijo zaračunali v celoti. Z oddano prijavo se zavežete, da potrjujete in se strinjate s Splošnimi pogoji za prijave na dogodke in odpovedi prijave pred izvedbo dogodkov Poslovne akademije Časnika Finance d.o.o., ki so objavljeni na spletni strani finance-akademija.si/pogoji.

Podatki na prijavnici

Ob vsaki prijavi v katerikoli od navedenih načinov prijave, je potrebno vnesti naslednje podatke:
Ime in priimek udeleženca* in funkcijo v podjetju
Podatke o plačniku / prijavitelju na dogodek: podjetje, naslov, ID za DDV, matična številka*
Telefon, Faks, e-pošta*
Žig in podpis prijavitelja na dogodek*
(*podatki, označeni z * so obvezni.)

Plačilo kotizacije

Na prijavnici in/ali na spletni strani posameznega dogodka v polju kotizacija/prijava je navedena višina kotizacije in morebitni popusti, ki jih prizna Organizator.
Organizator bo po opravljenem Dogodku izstavil račun na naslov, naveden na prijavnici. Popust se obračuna le v primeru, da Organizator prejme izpolnjeno prijavnico v datumu, navedenem za priznanje popusta.

Odpoved prijave

Odpoved prijave na dogodek je možna le v pisni obliki, posredovani po priporočeni pošti na naslov Poslovna akademija, Časnik Finance d.o.o., Dalmatinova 2. 1000 Ljubljana ali po e-pošti na naslov z obveznim pripisom s katerega dogodka se odjavljate.
Ustnih odpovedi, posredovanih po telefonu, ne sprejemamo.

 

Zaključil se je že 53. marketinški fokus!

Uvod v Marketinški fokus: Kam se razvijajo trgovske blagovne znamke

Uvod v Marketinški fokus: Črke, živali in simboli

  
Poslušali smo:

• Lansiranje nove blagovne znamke na mednarodnih trgih - primer gorenje+
•Napredni pristopi k napovedovanju odziva trga na nove izdelke - izkušnje Atlantic Grupe
• Kam se razvijajo trgovske blagovne znamke - primeri razvoja lastnih znamk Mercator
• Pregled celovite širitve znamke (ponudba, klub, novi kanali komuniciranja,..) - primer Petrol
• Pregled marketinških posebnosti 2011 in trendi v 2012
Vodena diskusija »Kakšen bo marketing v letu 2012?«

Na fokusu pregled marketinških posebnosti 2011 in trendi v 2012 + primeri Akrapovič, gorenje+, izkušnje Atlantic Grupe, Mercatorja, Petrola, Fructalovega Frutka, Kerrock by Kolpa in drugih. 

  
 Logo Finance  DMS

©2011 Časnik Finance, d. o. o. Poslovna akademija Finance

| POSLOVNA AKADEMIJA | FINANCE