Na kratko o konferenci:

Vse marketinške in prodajne strategije in aktivnosti uspejo ali padejo, ko se potrošnik znajde pred prodajno polico ali prodajalcem v trgovini. Na konferenci skušamo skozi različne prispevke odgovoriti na vprašanje, kako se organizirati, kako delovati na prodajnem mestu (katerega lastnik je nekdo drug), da se bodo vsi predhodni napori izpolnili v potrošnikovi pozitivni nakupni odločitvi. Oktobra lani smo tako prvič organizirali konferenco "Prodaja in marketing na policah", ki je namenjena vsem, katerih poslovni uspeh je odvisen od prodaje na prodajnih policah trgovin, bencinskih servisov, lokalov ... na njej predstavljamo glavne izzive in dobre prakse 'tradmarketinga' v Sloveniji in izven.Pridite in spoznajte glavne izzive in dobre prakse tradmarketinga v Sloveniji in izven.

Iz vsebine letošnje konference:

  Razumevanje in vloga blagovne skupine in blagovne znamke v nakupni odločitvi porabnika - pogled skozi nakupno košarico trgovca
  Brez poznavanja kategorij nam živeti ni
  Kakšne se uspešne promocijske aktivnosti - praktične izkušnje
  Kaj lahko naredimo za polico, da bomo uspešni na polici?
  Kakšna bo trgovina v prihodnje? Kdo bo zmagal in kdo izgubil?

Več preberite v programu.

Vljudno vabljeni!

Jasna Špende,
vodja projektov Poslovne akademije Časnika Finance
finance-akademija.si  
Jasna podpis

 

V ospredju: Zaključni pogovor o tem, kakšna bo trgovina v prihodnje. Kdo bo zmagal in kdo izgubil? 

  S Tonijem Balažičem, predsednikom uprave Žita, se bo pogovarjal Peter Frankl, direktor in urednik Financ.  

 

  Praktične primere in izkušnje bodo z vami delili: Mercator, IPSOS, Droga Kolinska, Podravka, A.T. Kearney, Arhea, Fructal, Spark Promocije, Žito, Kraš, Konzum, ... 
 
Tudi letos je polna dvorana, prijavljenih je blizu 120 udeležencev.
 

PA logo ©2010 Časnik Finance, d. o. o. Poslovna akademija Finance | POSLOVNA AKADEMIJA | FINANCE