Kotizacija za 2. konferenco Prodaja in marketing na policah znaša 320 EUR (DDV v ceno ni vključen).

Kotizacija za študente z obvezno priloženim potrdilom o šolanju znaša 64 EUR (DDV v ceno ni vključen). Študentska kotizacija ne velja za zaposlene v podjetjih. Študenti so upravičeni samo do naročniškega popusta.

Kotizacija vključuje udeležbo na vseh predavanjih konference, gradivo, okrepčilo med odmori, kosilo.

Klikni za prijavo!

-5%
drugi iz podjetja

-10%
tretji in naslednji

-80%
študenti

-5%
naročniki Financ

Klikni za prijavo!

Drugi udeleženec iz podjetja (5-odstotni popust):
Kotizacija znaša 304 EUR (DDV v ceno ni vključen)

 Tretji in naslednji udeleženec iz podjetja (10-odstotni popust):
Kotizacija znaša 288 EUR (DDV v ceno ni vključen)

Naročniki Časnika Finance imajo ob prijavi 5-odstotni popust.
Kotizacija znaša 304 EUR (DDV v ceno ni vključen)

Študenti imajo ob prijavi na konferneco 80-odstotni popust.
Kotizacija za študente je 64 EUR (DDV v ceno ni vključen).

 Popusti se seštevajo. Izključujejo se samo popust za študente ter popust za predprijavo. 

Udeleženci boste po prijavi prejeli predračun po elektronski pošti. Prosimo upoštevajte valuto plačila.
Račun za plačilo kotizacije boste udeleženci prejeli  naknadno po konferenci.

 

V ospredju: Zaključni pogovor o tem, kakšna bo trgovina v prihodnje. Kdo bo zmagal in kdo izgubil? 

  S Tonijem Balažičem, predsednikom uprave Žita, se bo pogovarjal Peter Frankl, direktor in urednik Financ.  

 

  Praktične primere in izkušnje bodo z vami delili: Mercator, IPSOS, Droga Kolinska, Podravka, A.T. Kearney, Arhea, Fructal, Spark Promocije, Žito, Kraš, Konzum, ... 
 
Tudi letos je polna dvorana, prijavljenih je blizu 120 udeležencev.
 

PA logo ©2010 Časnik Finance, d. o. o. Poslovna akademija Finance | POSLOVNA AKADEMIJA | FINANCE