Alja Vulić Učakar, direktorica trženja v Podravki d.o.o., Ljubljana

Svojo karierno pot v Podravki sem začela v marketingu pred dobrimi sedmimi leti, sprva eno leto kot pomočnica direktorice marketinga, kjer sem se začela spoznavati s FMCG-jem, potem sem prevzela delovno mesto direktorice marketinga. Leta 2008 sem poleg marketinga prevzela tudi vodenje prodaje. Trenutno naš oddelek trženja tvori 27 dobro podkovanih in motiviranih ljudi, ki skrbijo za prodajo in marketing kar enajstih brandov, med katerimi so trije tudi Superbrands Slovenije.

 Ivana Vrviščar, direktorica Krašcommerce d.o.o. Ljubljana

Ivana Vrviščar ima 18 letne delovne izkušnje v komerciali, marketingu in računovodstvu v različnih panogah (lesna industrija, logistika, šport, FMCG). Po selitviji s Hrvaške v Slovenijo je bila 4 leta zaposlena v podjetju Podravka d.o.o., na začetku kot asistent v marketingu, od leta 2005 pa do leta 2008 je bila na funkciji Direktorice prodaje. Decembra leta 2009 je imenovana za Direktorico Krašcommerce d.o.o. Ljubljana, distributerja podjetja Kraš d.d. za Slovenijo. Končuje magistrski študij na EF v Ljubljani smer Podjetništvo.

 Geni Arh, soustanoviteljica in partnerka podjetja Arhea, specializiranega za izobraževanje in svetovanje na področju trženjskega raziskovanja.

Pred ustanovitvijo Arhee je do leta 2007 vodila oddelek 'custom research' raziskav v vodilnem trženjsko-raziskovalnem podjetju GfK Gral-Iteo ter skrbela za koordinacijo najbolj zahtevnih raziskovalnih in svetovalnih projektov ter za razvoj odnosov s ključnimi naročniki.
Vsebinsko je aktivno pokrivala raziskave na področju trgovine. Je avtorica številnih člankov na to temo. Svoje znanje s pridom izkorišča in nadgrajuje tudi pri sodelovanju s Trgovinsko zbornico Slovenije v okviru priprav Strateških trgovinskih konferenc in publikacije Trgovinski odsev. Leta 2008 je bila urednica publikacije, leta 2009 pa se je posvetila glavnim izzivom trgovinske dejavnosti in zazanavnim spremembam v nakupnih navadah porabnika.
Naročniki in sodelavci pri Geni najbolj cenijo jasno definiranje in pogled na poslovne probleme iz drugačnega zornega kota, hitro, sistematično in logično povezovanje podatkov in virov, oblikovanje priporočil in sposobnost implementacije izsledkov v akcijske načrte, odločitve, procese,... ter povezovanje ljudi, komunikativnost in neposrednost.
Diplomirala je leta 1991 na Ekonomski fakulteti Univerze v Ljubljani in z njo sodelovala kot zunanja sodelavka pri predmetu "Metode trženjskega raziskovanja" v letih od 1994 do 2001. Na področju trženjskega raziskovanja aktivna od leta 1992, o trženjskih raziskavah pa objavlja strokovne prispevke in predava tudi na različnih fakultetah (EF, FDV, Gea College), strokovnih dogodkih in srečanjih s področja trženjskih raziskav in trženja.

 Jakub Malý, namestnik generalnega direktorja, Ipsos CZ & SK

Po končanem študiju sociologije na Karlovi univerzi v Pragi, kjer se je specializiral v aplikativnih raziskavah, si je Jakub Malý pridobil izkušnje s sodelovanjem pri projektih za Češki statistični urad in Češko akademijo znanosti. Nagrajen je bil tudi s posebno delovno prakso pri Statističnem uradu ZDA.
Leta 2003 je se zaposlil v podjetju Ipsos, kjer si je pridobil izkušnje z raziskovalnimi projekti tako na področju premikajočega se blaga za široko porabo (FMCG) kot tudi na področju storitev. Jakub Malý je trenutno odgovoren za vodenje enot Ipsosa v Republiki Češki in Slovaški in je hkrati tudi del ekipe, odgovorne za razvoj novega poslovanja v sektorju telekomunikacij in FMCG znotraj regije srednje in vzhodne Evrope.
Jakub Malý ima bogate izkušnje ne le z vodenjem vseh vrst in področij kvalitativnih in kvantitativnih raziskovalnih projektov, temveč tudi z razvojem ustreznih metodoloških pristopov za projekte z nadstandardnimi ali zelo edinstvenimi zahtevami (npr. kompleksne inovacijske, segmentacijske, nakupovalne ali napovedovalne študije). Poleg tega je tudi svetovalec pri določanju in izvajanju nadaljnjih korakov, ki temeljijo na ugotovitvah raziskav, v podjetjih strank.


Jakub je tudi član ESOMAR-ja in predsednik slovaškega združenja za tržne raziskave.

 Mag. Darko Dujič, direktor sektorja za upravljanje odnos s kupci in trženjske informacije, Mercator, d.d.


Darko Dujič je direktor sektorja za upravljanje odnosa s kupci in trženjske informacije v skupini Mercator, d.d., kjer skupaj s svojimi sodelavci skrbi za razvoj in implementacijo sodobnih pristopov in inovativnih modelov ustvarjanja vrednosti in upravljanja odnosa s kupci. Preden je leta 2008 prestopil k Mercatorju, je bil izvršni direktor v GfK Slovenija in član upravnega odbora GfK Custom Research za regijo Srednje in Vzhodne Evrope. Darko Dujič je leta 2000 začel svojo poslovno pot v Pivovarni Union, kjer je leta 2002 prevzel delovno mesto direktorja marketinga in razvoja.

Magistriral je na Mednarodnem rednem magistrskem študiju poslovodenja in organizacije - IMB, posebej poglobljeno pa se ukvarja s področjem vedenja porabnikov in učinkov nakupnih dejavnikov na porabnikovo nakupni proces. Razvija praktična znanja na področjih ustvarjanja odnosa s kupci ter vloge poslovnih informacij in trženjskih informacijskih sistemov za podporo poslovnemu odločanju. Je član slovenskih in mednarodnih strokovnih združenj.

 Mitja Pirc, svetovalec pri podjetju za poslovodno svetovanje A.T.Kearney.

V preteklosti je svetoval podjetem iz različnih sektorjev pri razvoju strategij in taktik upravljanja odnosov s potrošniki ter optimiziranju trženjskega spleta. Pri svojem delu združuje teorije o obnašanju potrošnikov in uporabo analitičnih metod pri reševanju poslovnih izzivih. Svojo poklicno pot je začel v Sloveniji, kasneje pa nadaljeval na Švedskem in v Španiji. Mitja kot gostujoči predavatelj sodeluje pri podiplomskih predmetih trženja in obnašanja potrošnikov na poslovnih šolah Instituto de Empresa, INSEAD in EDHEC.

Mitja je doktorat ekonomskih znanosti pridobil na Univerzi Pompeu Fabra v Barceloni, magisterij iz mednarodnega poslovanja na Stockholm School of Economics ter diplomo iz matematike na Univerzi v Ljubljani.

 Andreja Avberšek, Projekt UBS, Mercator, d.d.

Andreja je vsa dobra štiri leta svoje poklicne poti preživela v Poslovnem sistemu Mercator. Začela je kot pripravnica v nabavi FMCG. Po končanem pripravništvu je dobila priložnost izpopolniti znanje v Trade marketingu ter nadaljevala karierno pot kot Category Manager na programu kozmetike. Po uspešno opravljeni 1. Mednarodni poslovni akademiji Mercator je jeseni 2008 našla nove izzive z odhodom na Hrvaško in sicer kot pomočnica prokurista za nabavo in marketing. Po enem letu dela v tujini se je vrnila v Slovenijo in prevzela vodenje dolgoletnega strateškega projekta Upravljanje blagovnih skupin za celotno regijo. Trenutno vodi vpeljavo orodij in procesov UBS v Sloveniji (FMCG in Tehnika), na Hrvaškem in v Srbiji. Ostali trgi pa bodo sledili postopoma v naslednjih letih.

Sabina Gorjan, Žito, d.d.

Sabina je v Žitu odgovorna za prodajno podporo - t.j. načrtovanje, spremljanje in analitiko prodaje ter optimizacijo portfelja. V okviru podpore optimizaciji prodajnih učinkov je skrbnik sistema informacijske podpore terenski prodaji, ki ga je Žito v svoje poslovanje vpeljalo lani in je namenjeno prenašanju podatkov in naročil s terena v centralo, usmerjanju terenske službe in zbiranju tržnih podatkov. Preden se je zaposlila v Žitu je pridobila širše izkušnje na področju marketinga, tržnih raziskav in pospeševanja prodaje. Na Ekonomski fakulteti Univerze v Ljubljani je diplomirala iz ekonomije, smer management in organizacija.
 

Zlatko LedinekZlatko Ledinek, Spark Promocije

Zlatko Ledinek z več kot 12 let delovnih izkušenj v marketingu in trženju. Svojo poslovno pot začel z ustanovitvijo lastne kreativne agencije Idea Company, ki jo je kasneje prevzela Futura DDB. Od 2002 prevzel funkcijo direktorja in saniral marketinško agencijo Kompas Design v skladu z razvojem trga. V 2007 pod okriljem Spark Promotions ustanovil hčerinsko podjetje Spark Promocije, ki se ukvarja s promocijskimi materiali, trade marketing aktivnostmi in poslovnimi darili. Kombiniranje znanja in izkušenj obeh podjetij omogočata uspešnejši prodor na slovenskem trgu, kjer se v letošnjem letu (Spark Promocije) že uvrščajo med vsaj prvih deset podjetij na področju promocijskih materialov in poslovnih daril. Trenutno v funkciji direktorja, partnerja v Kompas Designu in Spark Promocijah, kjer se pretežno ukvarja s strateškim svetovanjem, razvojem in vodenjem podjetij.  

 

V ospredju: Zaključni pogovor o tem, kakšna bo trgovina v prihodnje. Kdo bo zmagal in kdo izgubil? 

  S Tonijem Balažičem, predsednikom uprave Žita, se bo pogovarjal Peter Frankl, direktor in urednik Financ.  

 

  Praktične primere in izkušnje bodo z vami delili: Mercator, IPSOS, Droga Kolinska, Podravka, A.T. Kearney, Arhea, Fructal, Spark Promocije, Žito, Kraš, Konzum, ... 
 
Tudi letos je polna dvorana, prijavljenih je blizu 120 udeležencev.
 

PA logo ©2010 Časnik Finance, d. o. o. Poslovna akademija Finance | POSLOVNA AKADEMIJA | FINANCE