SREDA, 6. OKTOBRA 2010
8.30 - 9.00
Prijava udeležencev
 9.00-10.00 Uvodni govor konference

Darko Knez, CEO, Konzum: Prihodnost trgovine skozi oči predsednika uprave ter vizija razvoja Konzuma v prihodnje
   
10.00 - 11.00

Več kot samo razumevanje svojih potrošnikov in svojih znamk

  • Jakub Malý (IPSOS)*: First time in Slovenia - useful applications of the only virtual store in the region
  • Darko Dujič in Lovro Verhovšek (Mercator): Razumevanje in vloga blagovne skupine in blagovne znamke v nakupni odločitvi porabnika - pogled trgovca
11.00 - 11.15
 Odmor
11.15 - 12.45 

"Brez poznavanja kategorij nam živeti ni"

  • Andreja Avberšek (Mercator): Vpeljava orodij upravljanja blagovnih skupin v regiji ter njihov pomen za dobavitelje - izkušnje Mercator
  • Aleš Markelj (DrogaKolinska): "Kako smo dobili status "category captain" - izkušnje DK
  • Alja Učakar (Podravka): Kako poznavanje kategorije izkoristiti za razvoj novega izdelka - primer in izkušnje Vegete
12.45 - 13.30
Odmor za hitro kosilo
13.30 - 15.00

SEKCIJA 1: Kakšno so uspešne promocije aktivnosti - praktične izkušnje

  • Mitja Pirc in Nikola Vukovič (A.T. Kearney): Promocije - nujno zlo ali priložnost za sodelovanje?
  • Geni Arh (Arhea) in Tina Tomažič (Fructal): Učinek promocijskih aktivnosti, ko imamo dodatne izpostavitve in ko jih nimamo - preverjene izkušnje Fructal
  • Zlatko Ledinek (Spark promocije): Zakaj in kako združevati promocijske aktivnosti različnih podjetji na skupnih ciljnih skupinah - praktični primeri DZS, Akta, Samsung, Debitel...

Sekcijo vodi: Gregor Cuzak, Trokot, d.o.o.

   
13.30 - 15.00

SEKCIJA 2: Kaj lahko naredimo za polico, da bomo uspešni na polici?

  • Sabina Gorjan (Žito): Kako graditi dobro podatkovno podporo prodaji na policah - izkušnje Žito
  • Ivana Vrviščar (Kraš): Kdo so novi supermeni? Zgodba o pospeševalcih prodaje - koliko so sploh še pomembni?

Javna diskusija o organizaciji in vodnju trademarketing aktivnosti.

Sekcijo in javno diskusijo vodi: Primož Hvala, Human & Sales Consulting

15.00 - 15.10
 Odmor
15.10 - 16.00
Zaključni pogovor: Kakšna bo trgovina v prihodnje? Kdo bo zmagal in kdo izgubil?
Gost: Toni Balažič, predsednik uprave, Žito

Pogovor bo vodil Peter Frankl (Finance).

*Predavanje bo potekalo v angleškem jeziku. Prevajanja ne bo.
 

V ospredju: Zaključni pogovor o tem, kakšna bo trgovina v prihodnje. Kdo bo zmagal in kdo izgubil? 

  S Tonijem Balažičem, predsednikom uprave Žita, se bo pogovarjal Peter Frankl, direktor in urednik Financ.  

 

  Praktične primere in izkušnje bodo z vami delili: Mercator, IPSOS, Droga Kolinska, Podravka, A.T. Kearney, Arhea, Fructal, Spark Promocije, Žito, Kraš, Konzum, ... 
 
Tudi letos je polna dvorana, prijavljenih je blizu 120 udeležencev.
 

PA logo ©2010 Časnik Finance, d. o. o. Poslovna akademija Finance | POSLOVNA AKADEMIJA | FINANCE