Darko Dujič in Lovro Verhovšek (Mercator):
Razumevanje in vloga blagovne skupine in blagovne znamke v nakupni odločitvi porabnika - pogled trgovca

Andreja Avberšek (Mercator):
Vpeljava orodij upravljanja blagovnih skupin v regiji ter njihov pomen za dobavitelje - izkušnje Mercator

Aleš Markelj (DrogaKolinska):
"Kako smo dobili status "category captain" - izkušnje DK

Alja Učakar (Podravka):
Kako poznavanje kategorije izkoristiti za razvoj novega izdelka - primer in izkušnje Vegete

Mitja Pirc in Nikola Vukovič (A.T. Kearney):
Promocije - nujno zlo ali priložnost za sodelovanje?

Geni Arh (Arhea) in Tina Tomažič (Fructal):
Učinek promocijskih aktivnosti, ko imamo dodatne izpostavitve in ko jih nimamo - preverjene izkušnje Fructal

Zlatko Ledinek (Spark promocije):
Zakaj in kako združevati promocijske aktivnosti različnih podjetji na skupnih ciljnih skupinah - praktični primeri DZS, Akta, Samsung, Debitel...

Sabina Gorjan (Žito):
Kako graditi dobro podatkovno podporo prodaji na policah - izkušnje Žito

Ivana Vrviščar (Kraš):
Kdo so novi supermeni? Zgodba o pospeševalcih prodaje - koliko so sploh še pomembni?

Vsa objavljena dela so zaščitena z določbami Zakona o avtorski in sorodnih pravicah. Kopiranje vsebine ali delov vsebine ter javno navajanje ali objava, brez pisnega dovoljenja avtorjev, je nezakonito. 

 

V ospredju: Zaključni pogovor o tem, kakšna bo trgovina v prihodnje. Kdo bo zmagal in kdo izgubil? 

  S Tonijem Balažičem, predsednikom uprave Žita, se bo pogovarjal Peter Frankl, direktor in urednik Financ.  

 

  Praktične primere in izkušnje bodo z vami delili: Mercator, IPSOS, Droga Kolinska, Podravka, A.T. Kearney, Arhea, Fructal, Spark Promocije, Žito, Kraš, Konzum, ... 
 
Tudi letos je polna dvorana, prijavljenih je blizu 120 udeležencev.
 

PA logo ©2010 Časnik Finance, d. o. o. Poslovna akademija Finance | POSLOVNA AKADEMIJA | FINANCE